Fitness Seller

Inkoop in Egypte tijdens vakantie.

1. je voert iets in dat je hier alleen op recept kan verkrijgen
2. gezien de hoeveelheid die je meeneemt is het verhaal over 'eigen gebruik' totaal ongeloofwaardig
3. het feit dat jij 'niet beter weet' doet er voor justitie niet toe omdat je bij invoer zelf de verantwoording draagt of het wel of niet mag.

Het is idd veiliger om het via de post te doen. De post wordt minder streng gecontroleerd (verstuur in kleine pakketjes) en ze kunnen je niets maken als het onderschept wordt bij de douane.

Ik denk dat je anders had gepiept als je kont ontmaagd werd in een warme Egyptische cel :D

Ik zou het iig nooit doen, dan in NL maar wat meer uitgeven als ik het zou gebruiken.
Hoe veel gasten zijn er wel niet in dat soort landen opgepkat voor iets onschuldig. En geen haan die meer naar je kraait.

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zijn wel angsthazen zeg ! :cool:

Gezien ik ter plekke onderzoek heb gedaan op het net en gebeld heb met kennis die het regelmatig doet in diverse landen en een bevriende advocaat, werd mij vertelt het zo te doen.

In het land zelf is het legaal ! Dus daar kunnen ze je niets maken, ook de douane niet. De douane kan je er iets van zeggen om er alleen ook een paar centen aan te willen verdienen. :D

Mocht je bij thuis komt eruit worden gepikt, is het voor eventuele vervolging, wat met zo'n hoeveelheid nog niet is voor gekomen, alleen inbeslagname, beter dat het gewoon in je koffer zit, dan dat je het probeert weg te stoppen in b.v. shampooflessen.

Dan geef je al aan dat je weet dat het niet mag en probeer dat dan maar eens goed te praten, mocht er gevolgen aan zitten, daarom net doen of je van niets weet. Want je kunt het daar toch gewoon kopen ? Het ligt naast de zonnebrandolie.

En we praten hier over medicijnen die we invoeren zonder papieren en geen hard drugs, waar je trouwens geen papieren bij kunt krijgen.

Het valt niet onder de opiumwet.

En opsturen werd mij afgeraden. Gezien ze tegenwoordig na 9/11 alle verdachte pakjes uit bepaalde landen, stelselmatig openen en/of zonder pardon vernietigen. En het gaat dan niet door de scanner van het land van herkomst, maar door de scanner van het het van aankomst, dus bv nederland. En jij maar wachten thuis. Zouden ze het onderschept hebben ? of is het nog onderweg ?

Ik geef eerlijk toe, ondanks de ingewonnen info kneep ik hem wel. Het was mijn eerste keer en was niet van plan om iets mee terug te nemen.

1 x heb je misschien geluk ja maar ga er niet vanuit dat je elke keer zoveel geluk gaat hebben.

Het valt niet onder de opiumwet.

Bij mijn weten wel.. iig hebben ze er de wet een tijd terug op aangepast..of aangescherpt..

Gewoon laten opsturen die hap.. ff het adres errop ook met arabisch handschrift en klaar is kees.. meenemen zou ik nooit doen.. als je een beetje grof postuur hebt pikken ze je er zo uit..

Ik zou het ook net als hazimix doen. Lijkt mij de meest veilige oplossing aangezien een pakketje met een Arabisch handschrift weleens een alarmbelletje kan doen rinkelen in Nederland.

Ik denk dat je anders had gepiept als je kont ontmaagd werd in een warme Egyptische cel :D
Lijkt me sterk dat je in een Egyptisch cel beland als je in dat land legaal spul mee de grens over wilt nemen. Wat kan het Egypte nu verrotten dat het spul hier illegaal is.
Ik zou het ook net als hazimix doen. Lijkt mij de meest veilige oplossing aangezien een pakketje met een Arabisch handschrift weleens een alarmbelletje kan doen rinkelen in Nederland.
Hoezo arabisch hanschrift? Je stopt de ampullen in een VHS video-hoes, je pakt het in, schrijft er 'Happy birthday' op en voila -> op de post die zooi.

Ieder zijn ding maar ik ga niet voor een paar knaken onnodig risico lopen als je hier zat kunt krijgen tegen scherpe prijzen...
Als het wel lukt heb je voor weinig knaken een orginele (hoop ik voor je:D ) te pakken. Maar mij niet gezien. De risico afwegen tegen het geld :rolleyes:
Maar in ieder geval mooi voor jou kerel...

Nou ja, scherpe prijzen... 0,80 euro tegenover een euro of 5 a 6 per ampul is toch een behoorlijk verschil.
En het risico van via de post verspreiden ik alleen het geld dat je kwijt bent aan de spullen als het in beslag genomen wordt.

Nou ja, scherpe prijzen... 0,80 euro tegenover een euro of 5 a 6 per ampul is toch een behoorlijk verschil.
En het risico van via de post verspreiden ik alleen het geld dat je kwijt bent aan de spullen als het in beslag genomen wordt.

Dan weegt het geld nog steeds niet tegen het risico als je het spul gewoon in je koffer mee neemt. Opsturen is dan idd een goed alternatief...

Hoe weet jij 100% zeker dat je echte shizzle hebt? Het feit dat je het in Egypte hebt gekocht is geen garantie. Er worden heel wat neppe primo's en andere AS verkocht in plaatsen zoals hurghada en sharm.....

Er werd een tijd geleden ook gezegd dat aburaihans niet genept werden omdat ze in iran geen drol kosten... nu weet iedereen beter.

liever een betrouwbare supplier dan een goedkope egyptische rip-off.

Hoe weet jij 100% zeker dat je echte shizzle hebt? Het feit dat je het in Egypte hebt gekocht is geen garantie. Er worden heel wat neppe primo's en andere AS verkocht in plaatsen zoals hurghada en sharm.....

Er werd een tijd geleden ook gezegd dat aburaihans niet genept werden omdat ze in iran geen drol kosten... nu weet iedereen beter.

liever een betrouwbare supplier dan een goedkope egyptische rip-off.

mooi verwoord :)

ik ben afgelopen jaar ook naar egypte geweest en ben met een egyptenaar bevriend geraakt hij raade mij ook niet aan om spullen bij sommige apotheken daar te halen maar er waren wel echte produkten te krijgen maar er werd ook heel veel nep aan toeristen verkocht !!!
dus laat het door een inwoner van het land zelf halen als je iets zo willen halen en let dan nog goed op ..

• Topic Starter Topic Starter
Heb het laten testen. Waardes zijn zeer goed.:cool:

Heb de gok genomen en goed gegokt. :D

Het was de eerste keer en misschien ook wel de laatste keer.

Enorm mooi hotel, maar verder een zeer vies en goor land.:toilet: :toilet:

Je kunt er wel leuk duiken. :thumbs:

En om er alleen voor een beetje sus heen te reizen is ook weer wat !

Ik ga dit weekend ook naar Egypte en misschien dat ik wat Cidotestons, Nolva en/of HCG mee zal nemen.

Ik ben echter benieuwd naar nog wat ervaringen en meningen van anderen hier omtrent de Egyptische douane. En bij hoeveel amps kan je nog zeggen dat het voor eigen gebruik is? 50? :D

Ik ga dit weekend ook naar Egypte en misschien dat ik wat Cidotestons, nolvadex en/of HCG mee zal nemen.

Ik ben echter benieuwd naar nog wat ervaringen en meningen van anderen hier omtrent de Egyptische douane. En bij hoeveel amps kan je nog zeggen dat het voor eigen gebruik is? 50? :D

mensen van jouw caliber mogen er wel 100 meenemen denk ik :p

succes ermee Jtje

Terug
Naar boven