- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

deed het iig van uit turkye ook altijd. gewoon 10-12 amps in 1 doosje proppen en dan al die doosjes bij mijn vrouw in d'r beautycaseen hier op schiphol gewoon een paar meter achter d'r lopen
![]()
-rodge
zij wist het wel?Ik ben ook net terug uit m'n vakantie en heb ook sust meegenomen.....ze waren niet zo goedkoop als in Egypte, in Turkije kosten ze iets van 3,5 euro per stuk.....en die man die ik in de apotheek gesproken heb zei dat hij vorigekeer ook aan nederlander had verkocht en die jonge deet alles in een pot krem.....hij zei dat die helft van die krem uit had gehaald en die sust ingedaan en dan weer krem er overheen.
ik was met de auto dus was allemaal geen probleem.
Snap dat moeilijke gedoe niet, ik heb meteen alles in me ass gezet...komen ze er lekker niet achter..

Snap dat moeilijke gedoe niet, ik heb meteen alles in me ass gezet...komen ze er lekker niet achter..

Ik ben ook net terug uit m'n vakantie en heb ook sust meegenomen.....ze waren niet zo goedkoop als in Egypte, in Turkije kosten ze iets van 3,5 euro per stuk.....en die man die ik in de apotheek gesproken heb zei dat hij vorigekeer ook aan nederlander had verkocht en die jonge deet alles in een pot krem.....hij zei dat die helft van die krem uit had gehaald en die sust ingedaan en dan weer krem er overheen.
ik was met de auto dus was allemaal geen probleem.
Ff off topic maar waarom is die Egyptische Test E van Cidoteston duurder dan die van GG die eveneens 250mg/ml is? Is dat omdat GG ug is?

vrijdag mag je langs komen......ma ze zijn toch niet voor jou.....ik heb iets anders voor je schat![]()
![]()
![]()