AndroidHealthClinic

Inkoop in Egypte tijdens vakantie.

Ik ga pas eea meenemen als ik 100% zeker weet dat ik aan Egyptische kant goed zit. :D

Topicstarter heeft het laten testen...welk lab heb jij dan zover gekregen??

Meenemen in de koffer is prima in een schurkenland als Egypte, maar bewaar wel de bonnetjes, zodat ze wel zien dat je dus belasting hebt betaald.

Opsturen vind ik ook een veel betere optie...verdeel het over minstens 2 pakjes.

Las dat juist bij opsturen veel zoek raakte.

deed het iig van uit turkye ook altijd. gewoon 10-12 amps in 1 doosje proppen en dan al die doosjes bij mijn vrouw in d'r beautycase :D en hier op schiphol gewoon een paar meter achter d'r lopen :D

-rodge

Nice! :D

deed het iig van uit turkye ook altijd. gewoon 10-12 amps in 1 doosje proppen en dan al die doosjes bij mijn vrouw in d'r beautycase :D en hier op schiphol gewoon een paar meter achter d'r lopen :D

-rodge

:D zij wist het wel?
Had haar anders een baard opgeplakt...eigen gebruik.

Ik ben ook net terug uit m'n vakantie en heb ook sust meegenomen.....ze waren niet zo goedkoop als in Egypte, in Turkije kosten ze iets van 3,5 euro per stuk.....en die man die ik in de apotheek gesproken heb zei dat hij vorigekeer ook aan nederlander had verkocht en die jonge deet alles in een pot krem.....hij zei dat die helft van die krem uit had gehaald en die sust ingedaan en dan weer krem er overheen.

ik was met de auto dus was allemaal geen probleem.

Snap dat moeilijke gedoe niet, ik heb meteen alles in me ass gezet...komen ze er lekker niet achter..

Ik ben ook net terug uit m'n vakantie en heb ook sust meegenomen.....ze waren niet zo goedkoop als in Egypte, in Turkije kosten ze iets van 3,5 euro per stuk.....en die man die ik in de apotheek gesproken heb zei dat hij vorigekeer ook aan nederlander had verkocht en die jonge deet alles in een pot krem.....hij zei dat die helft van die krem uit had gehaald en die sust ingedaan en dan weer krem er overheen.

Sust van Nile?

Daar waag ik mij niet aan, of je moet foto's kunnen maken en die direct op BOS kunnen zetten. En dan nog is het de vraag of het niet een nieuwe nog betere batch fakes is.

Ff off topic maar waarom is die Egyptische Test E van Cidoteston duurder dan die van GG die eveneens 250mg/ml is? Is dat omdat GG ug is?

Wanneer kan ik ze ophalen?

Terug
Naar boven