AndroidHealthClinic

Inkoop in Egypte tijdens vakantie.

Origineel gepost door Hazimix
Het valt niet onder de opiumwet.

Bij mijn weten wel.. iig hebben ze er de wet een tijd terug op aangepast..of aangescherpt..

Gewoon laten opsturen die hap.. ff het adres errop ook met arabisch handschrift en klaar is kees.. meenemen zou ik nooit doen.. als je een beetje grof postuur hebt pikken ze je er zo uit..

Het is idd veiliger om het via de post te doen. De post wordt minder streng gecontroleerd (verstuur in kleine pakketjes) en ze kunnen je niets maken als het onderschept wordt bij de douane.

Het is idd veiliger om het via de post te doen.

jah doe dat maar lekker dan ,zo jongen !

geloof me ben zo al meerdere paketjes kwijt geraakt uit egypte en geloof me je adres staat er dan op voor verzending das wel het domste wat je kan doen ben zelf al twee x op het matje moeten komen na een telefoontjuh van de douane !!!

kamn je een ding vertellen was geen pretje + een vette boete!!!

Het is idd veiliger om het via de post te doen. De post wordt minder streng gecontroleerd (verstuur in kleine pakketjes) en ze kunnen je niets maken als het onderschept wordt bij de douane.

Het is idd veiliger om het via de post te doen.

jah doe dat maar lekker dan ,zo jongen !

geloof me ben zo al meerdere paketjes kwijt geraakt uit egypte en geloof me je adres staat er dan op voor verzending das wel het domste wat je kan doen ben zelf al twee x op het matje moeten komen na een telefoontjuh van de douane !!!

kamn je een ding vertellen was geen pretje + een vette boete!!!

off topic: leer quoten

on topic: ik heb zelfs een keer vanuit de USA roids over laten vliegen, turkije en griekenland waren ook geen enkel probleem. Kwestie van discreet verpakken.
Dat douaneverhaal vind ik maar een vaag verhaal. De gebruikelijke procedure is dat je een brief thuis krijgt waarin staat dat het pakket dat je toegezonden is, in beslag genomen is. Ze kunnen jou niets maken omdat ze in 99% van de gevallen niet kunnen bewijzen dat jij om die spullen gevraagd heb. Met andere woorden, als ik iemand anders wil naaien plaats ik gewoon een order en laat het op zijn adres bezorgen. Zo werkt het dus niet.

Terug
Naar boven