Even iets over mijzelf: ik ben een man van 20 jaar en heb ongeveer 2 jaar ervaring met fitness. Ik heb heel veel tijd gestoken in 'research' naar gepaste voeding, oefeningen, werking spieren etc dus voel ik er mij nu redelijk in thuis
In mijn eerste jaar heb ik een heel jaar gefitnest in een fitness net naast mijn unief wat heel goed te combineren viel mits ik toen genoeg tijd tussen de lessen had.
Dit schooljaar heb ik gemerkt dat dat niet zo vanzelfsprekend meer is met de nieuwe lessen (de lessen duren nu vaak 3u en er is vaak slechts 1u pauze tussen wat het heel moeilijk maakte + ik kon amper iets van boeken meenemen want mijn boekentas zat vol eten
)
Toen was er voor mij maar één logische oplossing: mijn garage die al 4 jaar leegstaat omtoveren tot een homegym! Ik had al het nodig om mee te beginnen ergens op kop kunnen tikken en ging dan geleidelijk uitbouwen aangezien het toch een kostelijke zaak is. Alles ging dan goed...tot het niet meer goed ging en dat heeft niet lang geduurd, nl 1 maand
reden: een soort van erfenis van meubels die nu in de garage volgepropt zijn
Nu waar gaat deze log dan over? wel dit:
http://www.youtube.com/watch?v=CzdtvtRvh-U
Obviously is het bullshit dat je na 60 dagen (63 dagen eigenlijk) supergespierd gaat zijn...maar toch zat er iets in dacht ik! En nu hoop ik dit te bewijzen dus heb ik insanity dvd deluxe package gedownload (legaal natuurlijk
) en er maar eens aan begonnen! Waarom deluxe package? Daarin zit een extra video die zich puur op je upper body focust en waarvoor je wel gewichten moet gebruiken wat echt handig is voor mij 
Wat zijn mijn verwachtingen?
- Ten eerste wil ik het volhouden, daarom deze log want als ik het niet afwerk maak ik mijzelf een beetje belachelijk
- Het laagje vet die er voorbije 4 maand van niet sporten bij gekomen is kwijt spelen
- Mij fit voelen
- Een enigszins atletisch figuur van ervoor terugkrijgen
Wat staat mij te wachten?
- 6 dagen per week tussen de 45 min en 1u15 afzien
- Hopelijk mooie resultaten
- Zichzelf afvragen waarom ik het allemaal in godsnaam doe
63 dagen afzien.....let's go!
In mijn eerste jaar heb ik een heel jaar gefitnest in een fitness net naast mijn unief wat heel goed te combineren viel mits ik toen genoeg tijd tussen de lessen had.Dit schooljaar heb ik gemerkt dat dat niet zo vanzelfsprekend meer is met de nieuwe lessen (de lessen duren nu vaak 3u en er is vaak slechts 1u pauze tussen wat het heel moeilijk maakte + ik kon amper iets van boeken meenemen want mijn boekentas zat vol eten
)Toen was er voor mij maar één logische oplossing: mijn garage die al 4 jaar leegstaat omtoveren tot een homegym! Ik had al het nodig om mee te beginnen ergens op kop kunnen tikken en ging dan geleidelijk uitbouwen aangezien het toch een kostelijke zaak is. Alles ging dan goed...tot het niet meer goed ging en dat heeft niet lang geduurd, nl 1 maand
reden: een soort van erfenis van meubels die nu in de garage volgepropt zijn

Nu waar gaat deze log dan over? wel dit:
http://www.youtube.com/watch?v=CzdtvtRvh-U
Obviously is het bullshit dat je na 60 dagen (63 dagen eigenlijk) supergespierd gaat zijn...maar toch zat er iets in dacht ik! En nu hoop ik dit te bewijzen dus heb ik insanity dvd deluxe package gedownload (legaal natuurlijk
) en er maar eens aan begonnen! Waarom deluxe package? Daarin zit een extra video die zich puur op je upper body focust en waarvoor je wel gewichten moet gebruiken wat echt handig is voor mij 
Wat zijn mijn verwachtingen?
- Ten eerste wil ik het volhouden, daarom deze log want als ik het niet afwerk maak ik mijzelf een beetje belachelijk
- Het laagje vet die er voorbije 4 maand van niet sporten bij gekomen is kwijt spelen
- Mij fit voelen
- Een enigszins atletisch figuur van ervoor terugkrijgen
Wat staat mij te wachten?
- 6 dagen per week tussen de 45 min en 1u15 afzien
- Hopelijk mooie resultaten
- Zichzelf afvragen waarom ik het allemaal in godsnaam doe
63 dagen afzien.....let's go!

mijn benen zien ook enorm af dus daar verwacht ik het meeste vooruitgang in