HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel genoeg. Ik schrijf je erbijHelemaal top!
Hoeveel kg voor de dumbbells heb je nodig? Ik heb er 2 van 15 kg.
Ik doe denk ik wel mee, lijkt mij leuk.

Ff 1 dag naar de gym? Meestal is een eerste beurt toch gratisIk kan trouwens niet echt de standing OHP doen, het plafond in mijn gym kan ik met mijn handen aanraken.
Ik kan wel de zittende OHP doen, ik weet niet of dat ook voldoende is?
5 Tientjes toch?Ff 1 dag naar de gym? Meestal is een eerste beurt toch gratis
Nee, niet meer.Ff 1 dag naar de gym? Meestal is een eerste beurt toch gratis
Moest er een OHP bij zitten kan je die eventueel even buiten doen ofzo?Ik kan trouwens niet echt de standing OHP doen, het plafond in mijn gym kan ik met mijn handen aanraken.
Ik kan wel de zittende OHP doen, ik weet niet of dat ook voldoende is?
Nee.
Hoe kun je je kwalificeren ?
Ga jij filmpjes van jezelf posten?
Door jezelf niet als een complete randdebiel te gedragen.
Van mij mag je je inschrijven maar als je hier hetzelfde lapt als bij de fotocontest verdien je wel een punt als 't aan mij ligt.
Dat was 200% terecht dat ik toch niet deelnam na zulke reactie van een mod, laat dat duidelijk zijn... De foto's waren er... Waarom dit terug bovenhalen?Van mij mag je je inschrijven maar als je hier hetzelfde lapt als bij de fotocontest verdien je wel een punt als 't aan mij ligt.
Ga je meedoen of niet?Dat was 200% terecht dat ik toch niet deelnam na zulke reactie van een mod, laat dat duidelijk zijn... De foto's waren er... Waarom dit terug bovenhalen?
Iets minder autoritair graag aub... Ik ga er eens over denken..
Iets minder vervelend graag aub.