Fitness Seller

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Oli heeft gewoon wat liefde en een knuffel nodig.

1694436249000-1697827942891.jpg

Wat een specifieke vragen hier allemaal zeg 🤣 Als ze nog niet 100% zeker zijn of die er in zal zitten, hoe moeten ze dan al weten met welk weight. Zulke dingen kun je toch allemaal easy oplossen.

Je traint gewoon je seated press waar je sterk van word. Gaat dan 1 dag naar buiten inderdaad of naar de gym en je doet je attempt. Lijkt me helemaal niet onoverkomelijk als je equipment hebt.

Tis niet iets zoals hej ik kan geen legpress ik men garage zetten..... waarom maken mensen alles altijd zo moeilijk.

Ik kan het proberen, maar ik wil niet dat mijn schijven kapot gaan en ik heb verder niet echt een dikke mat om ze op te gooien.

Om hoeveel kg zou het gaan mocht het er bij zitten?
Ik heb net eens je filmpjes bekeken ben je zeker dat je niet staand kan pressen? Met 5kg en max 10kg schijven? + je hebt redelijk wat bumpers en rubber matten om iets buiten te doen indien nodig. Als je bumpers dropt op die 3cm matten komt er echt geen schade aan je schijven, dan kan ik je garanderen.

Laatst bewerkt:
Ik ga wel een filmpje insturen maar meedoen voor de ranking gaat het niet worden. Ik ben nog maar max 4 maanden in Nederland en de sportschool zal iets eerder worden opgezegd dan dat we vertrekken.
Maar omdat ik het een leuk initatief vind wil ik toch graag een bijdrage leveren.:pressing:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga wel een filmpje insturen maar meedoen voor de ranking gaat het niet worden. Ik ben nog maar max 4 maanden in Nederland en de sportschool zal iets eerder worden opgezegd dan dat we vertrekken.
Maar omdat ik het een leuk initatief vind wil ik toch graag een bijdrage leveren.:pressing:
Dat je door deze reden niet aan alle challenges kan deelnemen begrijp ik.

Ik hoop dat de rest wel gaat proberen om aan ze alle zes mee te doen? Behalve @Vonk dan moest er iets echt niet lukken met z'n rug.

Dat je door deze reden niet aan alle challenges kan deelnemen begrijp ik.

Ik hoop dat de rest wel gaat proberen om aan ze alle zes mee te doen? Behalve @Vonk dan moest er iets echt niet lukken met z'n rug.

Ik ga ze allemaal proberen mee te doen, ondanks de rug. Daarnaast heb ik ook maar 1 werkende kuit :roflol:

Extra uitdaging om als halve tamme toch een beetje punten te vergaren hier.

Hoe lang hebben we om 1 challenge te doen?
Ik ga ze steeds de eerste van de maand aankondigen en dan heb je een maand de tijd om je beste poging op beeld te zetten en in het topic te plaatsen.
Als dat al de 10e is is dat ook goed, maar ten laatste op de laatste dag van de maand.

Ik weet niet of ik elke maand kan pieken op een verschillende oefening binnen mijn routine nu, ik dacht dat het 1 lift was waar we zes maanden aan konden werken.

Nog steeds wel leuk idee overigens

Ik weet niet of ik elke maand kan pieken op een verschillende oefening binnen mijn routine nu, ik dacht dat het 1 lift was waar we zes maanden aan konden werken.

Nog steeds wel leuk idee overigens
Je hoeft toch niet voor elke oefening te pieken? Ik ga ook niet een schema maken voor elke oefening ofzo, ik doe gewoon een attempt of 3-4 in die maand voor die oefening en zie wat er uit de bus komt. Ik ga er dus ook kiet heel mijn schema voor omgooien of mijn wedstrijd prep ofzo.

Terug
Naar boven