AndroidHealthClinic

Inspired by Candito log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer mijn favo onderdeel: benen. Zoals al vermeld moest ik volgens het schema maar 2 sets en dat was naar mijn mening te weinig en de moeite niet. Dus heb het volgende gedaan:

Squats
6 x 132.5 zwaarder dan verwacht
6 x 132.5
6 x 132.5
De 2e en 3e set was ik voorbereid en ging het weer gewoon lekker :)

Romanian Deadlift
8 x 105
8 x 105
8 x 105
Probeer de RDL steeds met 5 kg te verhogen en gaat nog goed tot nu toe, wil niet te snel gaan ivm eventuele blessures

Nog 3 buikspieroefeningen gedaan, boven onder en schuin.

Morgen upper training, en zaterdag hele ochtend verhuizen, ook een soort training :D

Goeie training, hoop dat je het vol kan houden met het verhogen!

Laatste training van de week en bench viel toch tegen, de 75 van dinsdag gingen soepel, maar heb me toch op de 77.5 verkeken, gelukkig wel alles netjes gehaald.

Bench
6 x 77.5
6 x 77.5
6 x 77.5
Again eerste setje moeilijker dan de rest, lijkt me sterk dat het aan opwarming ligt, heb als opwarming 20 kg, 40 kg, 60 kg gedaan, en dan nog 2 reps 70 kg om aan gewicht te wennen in handen(vind dat laatste altijd fijn voor mezelf)

Weighted pull up
6 x 5
6 x 5
6 x 5
Deze keer meteen 5kg gepakt en gingen dus niet absurd makkelijk

Seated dumbbell OHP
6 x 24
6 x 24
6 x 24
Ging lekker volgende keer misschien verhogen

Dumbbell curl
6 x 14
6 x 16
6 x 16
Zelfde opmerking als dinsdag

Kan het aan je focus liggen dat het 1e setje moeilijker gaat? Dat je nog niet de bepaalde mindset te pakken hebt.

Hey ! Succes. Train zelf ook volgens candito Lineair & 6 weeks. Gaat goed en is leuk !

Na 4 dagen niet trainen in verband met examens, vanochtend er weer tegenaan gegaan. Ik kom gelukkig wel nog aan 4x per week, dus krijg mijn schema rond. Deze week is opbouwen naar de echte power week volgende week. Beentjes zijn flink dood en heb na lange tijd mijn buik weer eens zo flink aan kunnen pakken dat ik hem nog steeds voel branden, ik ging altijd iets te makkelijk over de uitvoering van mijn buikspieroefeningen helaas.

Squat
3 x 132.5
3 x 135
3 x 137.5
Zaten nog wel 2 in de tank denk/hoop ik

Romanian Deadlift
6 x 118.5
6 x 118.5
Had vandaag zoiets van f*ck it, ik smijt alle gewichten erop, lekker zwaar maar toch goede uitvoering, ook onderrug voel ik nog beetje nabranden. Ja mijn gym heeft maar 2 rekken waarvan bij de ene dit de max is, de andere gaat tot 177.5, dus vanaf nu zal ik het ene rek lang in beslag nemen, spijtig voor anderen.

Leg press calf raise
12 x 200
12 x 200
12 x 200

Geen 2e optionele oefening gedaan, benen waar genoeg kapot door RDL en squat, morgenochtend UB

Leuk log man. Je bent aardig op weg voor je leeftijd!

Jonnie heeft vandaag aangekondigd dat er een aantal aanpassingen in zijn programma zijn gedaan door hem zelf. Wellicht hebbie er wat aan man!
http://www.youtube.com/watch?v=z5LQori96b0&list=UUWZmmDqEJv277d7hBa1nRfg

Thx, had het nog niet gezien, is misschien wat voor mijn volgende cycle, want denk er zeker over om er nog 1 te doen. Vind et wel goede aanpassingen, er zitten ook wat nieuwe leuke uitdagingen in.

Toch ook even de mening vragen of dit programma ook geschikt zou zijn in de cut? Ik wil niet al te diep cutten, maar toch ff naar 9-10% voor de overtollige hangende vetjes.

Vandaag UB-day tussen het leren door. Ging wel lekker, alleen schouders verzuurden om een of andere reden zeer hard, bij shoulder press.

Bench
3 x 72.5
3 x 75
3 x 80
Had veel meer ingezeten :(

Weighted pull ups
10 x BW
10 x BW
8 x BW
6 x BW
Pull ups blijven mijn ding niet en dat wil ik ze wel maken, dus ik blijf die hard pull ups doen.

Seated dumbbell OHP
12 x 20
10 x 20 moest 12 zijn, haalde niet
10 x 20
8 x 20
Verzuring tot en met, voel het nog steeds

Dumbbell curl
12 x 14
12 x 14
10 x 14
8 x 14

Incline fly
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Triceps extension
12 x 36.25
12 x 36.25
12 x 36.25

Morgen restday, en zaterdag en zondag het vervolg van deze week aanpakken. Volgende week zijn et maar 3 trainingen, gefocust op het vinden van je 1rm, althans een bepaald gewicht zo vaak mogelijk doen, waarbij er vanuit wordt gegaan dat het niet vaker dan 4x lukt.

Nice train, je doet de pull ups alsnog beter dan ik. :p maak je niet al teveel zorgen progressie maak je wel qua kracht vooral in de bulk

Heerlijke training gehad, toch een opmerking over et schema, het schema houdt geen rekening met snellere progressie dan verwacht. Mijn deadlifts gaan veel sneller vooruit dan de rest, zoals al eerder vernoemd ben ik hier later mee begonnen en bouw ik het op, maar in dit schema wordt er vanuit gegaan dat het net zo traag/snel gaat als de rest, heb dus extra set gedaan, dan stond gepland met extra gewicht

Squat
3 x 137.5
2 x 142.5
Vorm gefilmd om te checken of ik niet cheat, ik ga net iets dieper dan parallel, rug blijft recht, dus top dit. Volgende week 147.5 zo vaak mogelijk, hoop toch minstens 4 te halen, want er zaten er veel meer in bij de 142.5

Deadlift
3 x 125
3 x 127.5 (moest dit eigenlijk maar 2x, maar was echt te licht)
3 x 132.5
Laatste set was tenminste wel goed gewicht en voelde lekker zwaar, goede progressie

Calf raise
12 x 200
12 x 200
12 x 200
12 x 200

3 abs oefeningen, schuin upper en lower. Mooie training. Morgen UB hopelijk gaat dat net zo hard.

Vergeten bij te zeggen dat ook deadlift is gefilmd en ook rug goed recht houdt en hem niet bounce op de grond. Trouwens heel de training dringend een nummertje 2 moeten doen, dat traint toch iets minder lekker :D

Laatst bewerkt:
Lekkere gewichten man!

Vanochtend weer UB gedaan, alleen de uitdaging bij bench was ver te zoeken, de gewichten gaan in het schema niet snel genoeg omhoog, dus dat pas ik aan als ik een volgende cycle doe, de vooruitgang is sneller dan waar Candito vanuit ging.

Bench
3 x 77.5
4 x 80
2 x 82.5
Had misschien wel 5 x 82.5 kunnen benchen

Pull ups
10 x BW
10 x BW
8 x BW
6 x BW
Beter dan woensdag, merk dat ik in het begin heel explosieve uitvoering kan doen maar na 6 herhalingen dit trage uitvoeringen worden.

Dumbbell OHP
12 x 20
12 x 20
10 x 20
8 x 20
Heerlijke verzuring aanwezig, soort pomp in schouders

Dumbbell curl
12 x 14
12 x 14
10 x 14
8 x 14
Zwaarder dan normaal om een of andere reden?

Incline fly
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Triceps extension
12 x 36.25
12 x 36.25
12 x 36.25

Per ongeluk 2 scoops whey perfection na de training ipv 1, ben ik nog gewend van de weight gainer, beetje extra eiwit kan geen kwaad :D

Vandaag training gedaan na examen, is toch optimaal aangezien je niet geweldig eet voor 3u, maar okee toch gedaan, anders kon ik niet naar de gym deze week, en et ging nog steeds goed. Wel opmerking dat ik last had in last, soort spierpijn en onderarmen egt pijn deden om een of andere reden, zal wel over gaan. Net spareribs als postworkout gehad, niet optimaal maar het is iets.

Squat
4 x 147.5
BAM PR, squatten zit er dus voor deze cycle op, dit maakt mijn nieuwe Squat 1rm bij benadering 161kg.

Deadlift
4 x 90
4 x 95
2 x 97.5
Laag gewicht omdat de deadlift dag er nog aankomt, had hierbij wel flinke last in onderarmen dus hoop dat dat overgaat.

Calf raise
12 x 200
12 x 200
12 x 200

Nog 3 oefeningen voor buikspier.

Trainingen deze week voor lower zijn kort, omdat je helemaal gesloopt bent, als je zo diep gaat.

Goeie squat man, gefeliciteerd met je pr!

+11 KG op squat in 5 weken tijd is amazing man!

Goeie squat man, gefeliciteerd met je pr!

+11 KG op squat in 5 weken tijd is amazing man!

Dankjulliewel, ik had zeker niet zulke progressie verwacht, hoogstens 5kg, bench is minder vooruitgegaan, maar deadlift misschien nog wel meer dan 11.

Ik ga deze cycles doorzetten in de cut, om zo te kijken of ik kracht behoudt.

Ik zal cutten vanaf aanstaande maandag tot en met 14 juli, dan ga ik een week op vakantie, en vanaf dan op onderhoud eten, voor in de zomer dat ik (en anderen) toch een beetje abs mogen aanschouwen en de lijnen beter zien over gehele lichaam. Vanaf begin september wil ik terug opbouwen om te bulken.

Terug
Naar boven