Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word begeleid door Milos Sarcev en hij raad juist kortwerkende insuline aan. En een betere coach dan Milos zul je niet snel vinden![]()
heeft insuline nut zonder hgh bijvoorbeeld rond de workout oid?
naast een test deca cycle?
Insuline is nog lastiger wbt door de bomen het bos niet meer zien als aas merk ik nu al...
Pak je alleen rondom de workout?
Nee denk het niet bro. Word iedere keer agressief in me prepp. Niet zo fijn voor me vriendinHeb je eigenlijk nog wedstrijden waar je aan gaat meedoen de komende maanden?
Thanks

Nopee
Ze zouden beter de mensen uitlachen die zijn belachelijke prijzen betalen heb ook wat met hem gemaild een jaar terug een goede reputatie heeft hij niet omdat hij op zijn "athleten" test en ze betalen er nog voorWas Milos niet degene die het over binnenkant borst en onderkant biceps trainen had? Is hier jaren gelachen om zijn anatomische benaderingen.
Iedereen moet zelf weten wie die als coach pakt. Ik ben in ieder geval zeer tevreden tot nu toe.Ze zouden beter de mensen uitlachen die zijn belachelijke prijzen betalen heb ook wat met hem gemaild een jaar terug een goede reputatie heeft hij niet omdat hij op zijn "athleten" test en ze betalen er nog voor
Milos zal wss zijn shit wel kennen maar omdat hij een redelijk bekende naam is ga je er wel meer voor betalen ^^Iedereen moet zelf weten wie die als coach pakt. Ik ben in ieder geval zeer tevreden tot nu toe.
Milos zal wss zijn shit wel kennen maar omdat hij een redelijk bekende naam is ga je er wel meer voor betalen ^^
Hij is ook wel heavy met slin dacht ik?
En zijn trainingen zijn vooral supersets en dropsets? zou nooit lukken in een drukkere gym
Milos zal wss zijn shit wel kennen maar omdat hij een redelijk bekende naam is ga je er wel meer voor betalen ^^
Hij is ook wel heavy met slin dacht ik?
En zijn trainingen zijn vooral supersets en dropsets? zou nooit lukken in een drukkere gym
Hij is vrij prijzig inderdaad.
Insuline is die wel fan van ja. Ik moet 20iu preworkout en 25iu postworkout pakken.
Training mag ik grotendeels nog zelf invullen in deze fase maar binnenkort word t aangepast naar meer supersets/dropsets. Ik kan ochtend/middag trainen, in mijn gym is het dan bijna leeg.

Hij is wel een van de weinige die bloedwerk vraagt op voorhand om zo je kuur te bepalen toch? vroeg hij bij mijHij is vrij prijzig inderdaad.
Insuline is die wel fan van ja. Ik moet 20iu preworkout en 25iu postworkout pakken.
Training mag ik grotendeels nog zelf invullen in deze fase maar binnenkort word t aangepast naar meer supersets/dropsets. Ik kan ochtend/middag trainen, in mijn gym is het dan bijna leeg.
PMwoooooooooooooot en ik dacht dat ik veel slin nam
Bevalt dat zoveel slin? Hoe ziet je voeding er rond deze periode uit ?
Milos wilt eerst weten hoe je bloedwaardes zijn en aan de hand daarvan maakt die je schemaHij is wel een van de weinige die bloedwerk vraagt op voorhand om zo je kuur te bepalen toch? vroeg hij bij mij