Fitness Seller

Insuline - Novorapid bijwerkingen???

heeft insuline nut zonder hgh bijvoorbeeld rond de workout oid?

naast een test deca cycle?

heeft insuline nut zonder hgh bijvoorbeeld rond de workout oid?

naast een test deca cycle?

Jazeker! Ik ben zelf nu bijna 4 weken bezig met:
50mg test prop EOD
300mg npp EOD
75mg proviron ED
25mcg t3 ED
40iu novorapid insuline ED

Ben van 113 naar 125 kilo gegaan.
Wel na een cut dus dan kom je sowieso snel weer massa bij, maar dan nog best sick voor nog geen 4 weken.

Insuline is nog lastiger wbt door de bomen het bos niet meer zien als aas merk ik nu al...

Pak je alleen rondom de workout?

Insuline is nog lastiger wbt door de bomen het bos niet meer zien als aas merk ik nu al...

Pak je alleen rondom de workout?

Nee ik neem momenteel 12iu bij het ontbijt, 12iu bij de lunch en 18iu voor de training.
* dit is een erg hoge dosering waar je niet mee moet beginnen
beste begin je 5iu pre WO met genoeg suikers in je en bij je (altijd wat flesjes AA oid bij je)

wel een interessant filmpje met oog op de discussie die hier werd gevoerd over carbs eten etc

Was Milos niet degene die het over binnenkant borst en onderkant biceps trainen had? Is hier jaren gelachen om zijn anatomische benaderingen.
Ze zouden beter de mensen uitlachen die zijn belachelijke prijzen betalen heb ook wat met hem gemaild een jaar terug een goede reputatie heeft hij niet omdat hij op zijn "athleten" test en ze betalen er nog voor

Ze zouden beter de mensen uitlachen die zijn belachelijke prijzen betalen heb ook wat met hem gemaild een jaar terug een goede reputatie heeft hij niet omdat hij op zijn "athleten" test en ze betalen er nog voor
Iedereen moet zelf weten wie die als coach pakt. Ik ben in ieder geval zeer tevreden tot nu toe.

• Like
Waarderingen: vntl
Iedereen moet zelf weten wie die als coach pakt. Ik ben in ieder geval zeer tevreden tot nu toe.
Milos zal wss zijn shit wel kennen maar omdat hij een redelijk bekende naam is ga je er wel meer voor betalen ^^
Hij is ook wel heavy met slin dacht ik?

En zijn trainingen zijn vooral supersets en dropsets? zou nooit lukken in een drukkere gym

hoe zit het met het verschil maltodextrine of dextrose direct na je humalog shot?

Milos zal wss zijn shit wel kennen maar omdat hij een redelijk bekende naam is ga je er wel meer voor betalen ^^

En zijn trainingen zijn vooral supersets en dropsets? zou nooit lukken in een drukkere gym

Hij is vrij prijzig inderdaad.

Insuline is die wel fan van ja. Ik moet 20iu preworkout en 25iu postworkout pakken.
Training mag ik grotendeels nog zelf invullen in deze fase maar binnenkort word t aangepast naar meer supersets/dropsets. Ik kan ochtend/middag trainen, in mijn gym is het dan bijna leeg.

Gewoon voor je eerste set alle dumbells pakken die je nodig hebt en dan boos blijven kijken tot je klaar bent :thumbs:

Insuline is die wel fan van ja. Ik moet 20iu preworkout en 25iu postworkout pakken.
Training mag ik grotendeels nog zelf invullen in deze fase maar binnenkort word t aangepast naar meer supersets/dropsets. Ik kan ochtend/middag trainen, in mijn gym is het dan bijna leeg.

woooooooooooooot en ik dacht dat ik veel slin nam :)
Bevalt dat zoveel slin? Hoe ziet je voeding er rond deze periode uit ?

• Like
Waarderingen: vntl

Hij is wel een van de weinige die bloedwerk vraagt op voorhand om zo je kuur te bepalen toch? vroeg hij bij mij

Terug
Naar boven