Fitness Seller

intermittent fasting, melkvrij glute arm en koolhydraten arm

Bezoekers in dit topic

En vond je die crackers met avocado lekker ? Lijkt me sterk ... oftewel eet wel gewoon wat je lekker, dat maakt het het leven een stuk leuker.
Ik vind avocado heel lekker alleen vond die crackers niet zo lekker
 
Dankjewel! Dit is nou echt een fijn bericht!

Had verder geen meldingeb meer gekregen en er is ondertussen veel gezegd in dit topic.
Of die dr. tisscher nu een kwakzalver is of niet laat ik even in het midden. Ik weet wel dat sinds ik geen melk meer neem mijn leven heel postitief varanderd is. Ook heb ik zelf wel het gevoel dat ik iets fitter en scherper ben als ik niet heel veel gluten of iig niet veel brood eet. Maar iets kan ik gerust hebben.

Het IF en keto plan heb ik van een fysio / ostiopaat. Waar ik zelf ook mee train
heb je bewijs daarvan dan? ik geloof er helemaal niks van. hij heeft mij en mijn moeder super goed geholpen met adviezen.
Je vroeg er zelf om, en dan zodra er iets wordt geleverd laat je het maar in het midden..?
 
Hij heeft mij en mijn moeder wel heel goed geholpen. Ik ben een stuk gezonder geworden. En mijn moeder is 15kg afgevallen door advies van hem...maar er was wel een artiekel over hem. Dus daarom laat ik het in het midden
 
Hij heeft mij en mijn moeder wel heel goed geholpen. Ik ben een stuk gezonder geworden. En mijn moeder is 15kg afgevallen door advies van hem...maar er was wel een artiekel over hem. Dus daarom laat ik het in het midden
Zelfs een kwakzalver weet dat je gewoon minder moet eten dan je verbruikt om af te vallen.
 
Twee collega's doen aan intermittent fasting en zijn goed droog. Ik doe er niet aan en ben normaliter (net klaar met een bulk) droog. Ik doe er niet aan. We zijn gaan onderzoeken hoe het komt dat we alledrie droog zijn.. en wat denk je?



We eten alledrie minder kcal in een cut, letten op de macros, slapen goed en trainen....
 
Twee collega's doen aan intermittent fasting en zijn goed droog. Ik doe er niet aan en ben normaliter (net klaar met een bulk) droog. Ik doe er niet aan. We zijn gaan onderzoeken hoe het komt dat we alledrie droog zijn.. en wat denk je?



We eten alledrie minder kcal in een cut, letten op de macros, slapen goed en trainen....


Meeste mensen die IF doen weten dat ook, maar doen het om het honger gevoel te voorkomen en/of grotere maaltijden te kunnen eten.
 
Heeft een IF cut niet meer algemene gezondheidsvoordelen dan een reguliere cut? Zo ja, dan is dat meer dan genoeg reden om IF te doen, lijkt me.
 
Er komt bewezen meer HGH in je lichaam als je IF doet, daarnaast is idd het hongergevoel stukken minder en wordt insuline gevoeligheid een stuk hoger waardoor eten beter wordt opgenomen
Zijn nog wel meer dingetjes. Ik IF ook in de bulk
 
Zitten zeker wel gezondheidsvoordelen aan IF die voortkomen uit het vasten. niet alleen aan het afvallen.
 
En met name de langertermijn effecten van IF.
 
Ik ben meer benieuwd naar clinische onderzoeken.

Als je het artikel had gelezen had je gezien dat er verwijzimver in stonden;)
Maar bij deze.

  1. Seimon RV, Roekenes JA, Zibellini J, Zhu B, Gibson AA, Hills AP, Wood RE, King NA, Byrne NM, Sainsbury A. Do intermittent diets provide physiological benefits over continuous diets for weight loss? A systematic review of clinical trials. Mol Cell Endocrinol. 2015 Dec 15;418 Pt 2:153-72.
  2. Headland M, Clifton PM, Carter S, Keogh JB. Weight-Loss Outcomes: A Systematic Review and Meta-Analysis of Intermittent Energy Restriction Trials Lasting a Minimum of 6 Months. Nutrients. 2016 Jun 8;8(6). pii: E354.
 
Ik ben meer benieuwd naar clinische onderzoeken.

Als je het artikel had gelezen had je gezien dat er verwijzimver in stonden;)
Maar bij deze.

  1. Seimon RV, Roekenes JA, Zibellini J, Zhu B, Gibson AA, Hills AP, Wood RE, King NA, Byrne NM, Sainsbury A. Do intermittent diets provide physiological benefits over continuous diets for weight loss? A systematic review of clinical trials. Mol Cell Endocrinol. 2015 Dec 15;418 Pt 2:153-72.
  2. Headland M, Clifton PM, Carter S, Keogh JB. Weight-Loss Outcomes: A Systematic Review and Meta-Analysis of Intermittent Energy Restriction Trials Lasting a Minimum of 6 Months. Nutrients. 2016 Jun 8;8(6). pii: E354.

En met name de langertermijn effecten van IF.

De conclusie in dit artikel (zeker niet de waarheid) was dat daar nog meer onderzoek naar gedaan moest worden
 
IF slaat helemaal nergens op als het gaat om afvallen... weer zo n hardnekkig fabeltje die je makkelijk in het rijtje van koolhydraatarm en keto diets kan plaatsen.
 
Heb met IF enkel het voordeel gehad dat ik minder opgeblazen was doorheen de dag en grotere maaltijden kon eten.

Met fasted cardio kan je wel iets makkelijker "stubborn fat" verbranden als je een laag VP hebt (>15% voor een man).
 
IF slaat helemaal nergens op als het gaat om afvallen... weer zo n hardnekkig fabeltje die je makkelijk in het rijtje van koolhydraatarm en keto diets kan plaatsen.
Goed onderbouwd! Bij mij werkt het vele malen beter dan de standaard cut. Geen honger gevoel, minder opgeblazen, suikerspiegel is veel regelmatiger, kan ook normale voedsel eten ipv alleen kip en brocolli, val goed af...noem maar op...
 
Back
Naar boven