alpac
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Hoe kan jij nu aan 320 gram eiwitten zitten bij LBM x1.8 of x2? Wat betreft je noten, zijn hoog in kcal waardoor je sowieso snel overeet. Buiten dat wil je vet zoveel mogelijk zo laag mogelijk houden. Als jij boven onderhoud eet zal bijna de gehele hoeveelheid aan vet omgezet worden in lichaamsvet.
[Link niet meer beschikbaar] (Vooral laatste alinea over TEF)
Waar halen jullie je bronnen vandaan? Die lijken nogal tegenstrijdig te zijn met de mijne.
320 was ook te veel van het goede maar mijn moeder had veel kipfilet en garnalen ontdooid en vond het zonde om het weer te gaan invriezen .
normaal zit ik rond de 180-210 . En over vetten helemaal mee eens alleen op die dag zat ik aan het einde van mijn maaltijden op 1100 kcal en dat moesten er 1400 zijn dus dan maar 30 gram noten door mijn fluff gedaan

Ik eet alleen op rustdagen iets minder eiwitten (in verhouding) omdat je tijdens een cut sowieso al ontzettend weinig eet. Als je daar over de 200 gram eiwitten gaat hou je niks over voor koolhydraten en vetten.
Triest he xD Maar serieus, ik denk dat die extra insuline pijl misschien toch wel ergens voor helpt. Maar I don't know...
Althans, denk ik, ik heb er voor de rest geen last van en mijn PWO kicked er vrij snel in.