Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Gisteren íets meer freestyle gegeten, met een flinke berg pasta (diepvriesgroente en gehakt). Ik kwam totaal op 3113 kcal met EKV 34:45:21. Da's 71 gram vet dus op zo'n hoge intake lijkt me dat prima (mensen gaan voor 50 gram met 2000 kcal). Toch zit het grootste deel van het vet (41 gram) in de maaltijd direct na de training (=pasta) want daar zit het gehakt in (31% van de maaltijd).
Volgens de berekening heb ik op een bulkdag 3700 kcal nodig, maar ik ben nog steeds niet/nauwelijks afgevallen dus ik denk dat ik er wat onder moet zitten (rust is volgens de berekening 3400 kcal).

week verder

kg -2 106 kg
taille +1 89cm

gisteren 2 uur op de pot gezeten met krampen en diarree, vandaag zo plat als wat en nog steeds rommelige buik, taille omhoog. Niet representatieve dag zeker.

Voor 21 maart op <105kg 86cm is het nieuwe doel

21 maart
105.3 -1
87cm -2

Gisteren wel heel wat fruit gegeten, om geen vertekend beeld te krijgen qua vocht en darminhoud. Voor te eten zat ik onder de 105kg. Heb mijn vetpercentage onderschat, een foto van vorige week gezien, stond nog serieus dik koppie. Mn alpha jaw had een "fat pitt" effect.

bradpitt000x0276x276.jpg

Nieuw doel
1 april
103kg
84cm taille

21 april
eind cut
kg +95
80cm taille
88cm heupomtrek

Laatst bewerkt:
Als je over een maand op 80cm zit zou dat echt uberbuff zijn, Calyptus.

Ikzelf ga volgende week beginnen met IF. Heb mn indicatie van eten/kcal en verhoudingen zo ongeveer bekeken. Ben benieuwd.

Als je over een maand op 80cm zit zou dat echt uberbuff zijn, Calyptus.

Ikzelf ga volgende week beginnen met IF. Heb mn indicatie van eten/kcal en verhoudingen zo ongeveer bekeken. Ben benieuwd.

niet echt superbuff, heb sinds jaar of 7 niet meer zo laag qua kg gestaan.
Eerder scrawny als ****.

Laatst bewerkt:
Ok, mooie prestatie dan :D

Pasta (1000 kcal), 2 boterhammen met rookvlees en 100 gram havermout met melk gehad, en ik zit vooooooooooooooool.
Nog te gaan: bonen met tonijn, kwark en kipfilet (voor de training was brood, fruit en eieren). Tot half 11 de tijd.

Metalman, no offence, maar dit is geen maaltijdenlog. Als je vragen hebt over IF kun je verder gerust hier stellen. :)

Ben net mee aan het lezen maar je moet dus vasten , je eet bijvoorbeeld om 18.00u , 20.00u en 22.00u een grote maaltijd ?

Metalman, no offence, maar dit is geen maaltijdenlog. Als je vragen hebt over IF kun je verder gerust hier stellen. :)

Yo sorry, was niet de bedoeling om enkel te loggen. Maar het gaat me al beter af dan de eerste week. Ik eet ongeveer hetzelfde maar het lijkt nu beter te passen. Toch overdag nog steeds geen honger.

Nice 10 dagen verder en -2cm, gewicht het zelfde. Wel een paar keer gecheat laatste dagen maar ja het weer is ook te lekker.

Nice 10 dagen verder en -2cm, gewicht het zelfde. Wel een paar keer gecheat laatste dagen maar ja het weer is ook te lekker.

Gaat goed bij jou. Ik ben nu twee weken bezig en nog niets kwijt. Ik eet onder onderhoud, maar misschien ligt m'n echte onderhoud toch iets lager. Misschien moet ik komende week nog meer cardio gaan doen en wellicht gewoon nog iets minder eten.

Iemand die misschien advies heeft. Ik doe nu enkele maanden aan IF. Ging in het begin erg goed maar sinds kort heb ik echt momenten dat ik ga snaaien. En dan alles wat ik vinden kan.

Dit kan chocolade of chips zijn, allemaal geen probleem :P Voorheen boeide het me allemaal niet.. Op zn tijd wel eens lekker maar meer ook niet.

Enige wat ik kan bedenken is ik heb tijd +10 -35 gezeten. Daarna tijdje 0 -40 waarna ongeveer dit begon (Waren ook nog wel wat andere onregelmatigheden dus het is niet direct daar aan toe te schrijven. Maar kan wel een reden zijn)

Sinds deze week eet ik +20 -35, nog geen verandering maar moet het even paar dagen de tijd geven als dat de oorzaak zou zijn.

Verhoudingen verder zijn wel goed.

Sinds het wat warmer is ben ik ook met wat IF begonnen. Ik eet nu 1-2 keer per dag en tot nu toe gaan de trainingen eerder beter dan slechter. Ik at vroeger in periodes dat ik veel moest presteren ook niet zo vaak. Op de een of andere manier stimuleert dat een mindset waarin je 'drive' om dingen voor elkaar te krijgen groter is. Prettig en comfortabel is het niet, maar: 'A comfortable man is not a happy man'. Zeker in ketose is de energie die je ervan krijgt een goede reden om te IF'en.

Wat is een goed window? Is 12:00-20:00 goed?

En is het nou zo dat je met IF vet verliest en geen spieren, of zelfs een beetje spieren wint?

En is het nou niet zo dat als je niet eet dat je ook geen vetverbranding hebt 's ochtends?

Wat is een goed window? Is 12:00-20:00 goed?

En is het nou zo dat je met IF vet verliest en geen spieren, of zelfs een beetje spieren wint?

En is het nou niet zo dat als je niet eet dat je ook geen vetverbranding hebt 's ochtends?

Mijn window eindigt 1u voor ik ga slapen.

Hmm, kan m ook wel op 13:00-21:00 zetten, dat is beter want 13:00 is pauze op school.

En dan ga ik slapen om half 11-11 uur ofzo?

Is t nou zo dat je hiermee kan bulken en vet verliezen, of moet je kiezen voor spier+vet of vetverlies met zo minmogelijk spier? Zoals normale bulk/cut dus

Is er iemand die even een aantal minuutjes heeft op msn? Heb een paar vragen over dit, ben leangains al aan het doorlezen.

Laatst bewerkt:
Iemand die misschien advies heeft. Ik doe nu enkele maanden aan IF. Ging in het begin erg goed maar sinds kort heb ik echt momenten dat ik ga snaaien. En dan alles wat ik vinden kan.

Dit kan chocolade of chips zijn, allemaal geen probleem :P Voorheen boeide het me allemaal niet.. Op zn tijd wel eens lekker maar meer ook niet.

Enige wat ik kan bedenken is ik heb tijd +10 -35 gezeten. Daarna tijdje 0 -40 waarna ongeveer dit begon (Waren ook nog wel wat andere onregelmatigheden dus het is niet direct daar aan toe te schrijven. Maar kan wel een reden zijn)

Sinds deze week eet ik +20 -35, nog geen verandering maar moet het even paar dagen de tijd geven als dat de oorzaak zou zijn.

Verhoudingen verder zijn wel goed.

Protein Fluff al geprobeerd?

Ik wil me in deze stijl wat meer gaan verdiepen, en ga dan ook meer inlezen.
Vindt het al langer een interessante wijze van voeden.
Waarom ik het eerder nog niet heb uitgetest, is omwille ik héél onregelmatige shiften werk. Veel door elkaar, niets van regelmaat.

Zelf leek een window van 13u - 21u me vrij ideaal,
sociaal gezien kan je makkelijk een middag of avondmaal nuttigen +
ik zou graag mijn eetwindow hebben in de periode wanneer ik train.
Maw pre en post workout meals.

Vroege dienst, op het einde eten -> namiddag trainen
Nacht dienst, ontbijten -> trainen
Dag dienst, laatste meal = post workout meal
Late dienst, ??? vormt een probleem, ofwel train ik in de voormiddag (rond 10u) ofwel vrij laat (na 22u30).

Vormt het een probleem om je window daar wat op te schuiven, wat resulteert in een iets langere of kortere vastperiode?

Terug
Naar boven