AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

Mooie lifts man!!

En ook een mooie mijlpaal, twee keer in de forumrecords :D

toppertje die katrinus

Echt een top deadlift!

Vrolijke lach ook aan het einde :p

Mooie lifts man!!

En ook een mooie mijlpaal, twee keer in de forumrecords :D

Thanks, meer volgt in december:p:p

Beste vent dat jong, jammer dat je hem bijna van de trap kan rollen!

Echt een top deadlift!

Vrolijke lach ook aan het einde :p

Thnx!

Hehe die lach is meer dan oprecht:D, had hem totaal niet verwacht(ik zou na de 272,5 stoppen omdat ik toch al geplaatst was maar mn vriendin had mijn vervolgbriefje al ingeleverd bij de jurytafel:D)

Laatst bewerkt:
Nice, Berig. Voor de algemene lijsten helaas net wat laag, heb je wel bij de Wilks toegevoegd (obv gegevens uit je sig).

Als er gewichtscategorien waren zou je ongetwijfeld hoog scoren, maar dat wordt teveel om allemaal bij te houden

Nice, Berig. Voor de algemene lijsten helaas net wat laag, heb je wel bij de Wilks toegevoegd (obv gegevens uit je sig). Als er gewichtscategorien waren zou je ongetwijfeld hoog scoren, maar dat wordt teveel om allemaal bij te houden

Niet erg kerel, toch bedankt!

Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat in mijn sig geen getallen staan die allemaal netjes op een meet na elkaar zijn gedaan. + de bench van 125 was niet paused en de squat van 235 was met knee wraps. Maar ik denk dat dat voor deze records niet uitmaakt, so no biggy :)

Beste meet totaal is 200 - 117,5 - 235.

Mooi fimpje.
Sterke deadlift. Je reactie en uforie na de lift .cool !!!

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Deadlift 280 raw op nk kwalificatie, filmpje volgt.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ubjkOL88lLw&list=UU_ZmXCb4qgcCL3fwMgzQs6w

December 290 makkie !!!!

Mooie lifts en resultaat waar je zeer tevreden mee kunt zijn lijkt me!

nice pull

Je rug is bol? Is dit niet heel slecht voor je rug? Of zeg ik nu iets heel raars?

Overigens wel netjes hoor dat je dit gewicht omhoog krijgt! Ik krijg momenteel geen 100 van de grond denk ik [emoji29]

Verkeerde sectie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.360
Terug
Naar boven