MuscleMeat

Ipad 3

markhispania3

Freaky Bodybuilder
Waardering
582
Goedenavond DBB,

Vanavond is het dan (waarschijnlijk) zover. Apple houdt een groot evenement in san fransisco, en de kans is erg groot dat de ipad 3 wordt aangekondigd.

Ik ben zelf ipad gebruiker van het eerste uur, en ben er nog steeds gek op. Mocht de nieuwe ipad grote verbeteringen met zich meebrengen (itt tot de ipad 2 imo), zou het zomaar kunnen dat ik er één aanschaf.

Nog meer mensen hier die hem van plan zijn te halen?

Hier een liveblog van de presentatie: http://www.ipadinfo.nl/19960/liveblog-ipad-3-event/

Een video stream zou natuurlijk helemaal top zijn.

Ik hoop zo op een ipad2s :D

[Link niet meer beschikbaar]

deze stream werkt wel

• Topic Starter Topic Starter
haha nog even de galaxy tab afzeiken, en terecht :D.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 19:21 ----------

Ah yeah, retina!

iPad3 wordt echt de bom. Veel beter dan Android.

Kan niet w8en tot het uitkomt. Wat zijn de nieuwe features?

iPad3 wordt echt de bom. Veel beter dan Android.

Kan niet w8en tot het uitkomt. Wat zijn de nieuwe features?

Apple onthult nieuwe iPad

LONDON - Apple heeft woensdagavond een nieuwe iPad onthuld.

De nieuwe tablet heeft een HD-resolutie van 2048x1536 pixels. Dat is twee keer zo hoog als in de iPad 2 en dit moet resulteren in een veel scherper beeld.

Bovendien betreft het hier een Retinascherm, dit type scherm was al verwerkt in eerdere iPhones, maar nooit in een iPad. Het Retinascherm moet bijvoorbeeld het contrast en de kijkhoek verbeteren.

Het apparaat krijgt een A5X-processor, een update van de huidige A5-chip die in de iPad 2 zit. Dit moet de snelheid flink verhogen en kan zwaardere graphics aan. De chip is grafisch twee keer zo sterk als de huidige processor. Het gaat om een dualcore-variant met quadcore-prestaties op grafisch gebied, aldus Apple.

De tablet ondersteunt ook 4G-netwerken. Daar hebben Nederlandse gebruikers niets aan omdat er nog geen 4G in Nederland is uitgerold, in de VS is dat wel het geval.

© NU.nl/Colin van Hoek

Zijn er al wat filmpjes ofzo? Meestal hebben ze toch zo'n keynote oid?

Apple onthult nieuwe iPad

LONDON - Apple heeft woensdagavond een nieuwe iPad onthuld.

De nieuwe tablet heeft een HD-resolutie van 2048x1536 pixels. Dat is twee keer zo hoog als in de iPad 2 en dit moet resulteren in een veel scherper beeld.

Bovendien betreft het hier een Retinascherm, dit type scherm was al verwerkt in eerdere iPhones, maar nooit in een iPad. Het Retinascherm moet bijvoorbeeld het contrast en de kijkhoek verbeteren.

Het apparaat krijgt een A5X-processor, een update van de huidige A5-chip die in de iPad 2 zit. Dit moet de snelheid flink verhogen en kan zwaardere graphics aan. De chip is grafisch twee keer zo sterk als de huidige processor. Het gaat om een dualcore-variant met quadcore-prestaties op grafisch gebied, aldus Apple.

De tablet ondersteunt ook 4G-netwerken. Daar hebben Nederlandse gebruikers niets aan omdat er nog geen 4G in Nederland is uitgerold, in de VS is dat wel het geval.

© NU.nl/Colin van Hoek

Nice.

En nu.nl zijn weer mongol bezig, de resolutie is 4x zo hoog, niet 2x.

Nice.

En nu.nl zijn weer mongol bezig, de resolutie is 4x zo hoog, niet 2x.

Wel 2 keer zo hoog. Ook 2 keer zo breed.

trollface.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh nee, het is gewoon dubbel zo groot.

yerba3.jpg

original?v=mpbl-1&px=-1.png

$ 499 de goedkoopste versie, redelijk in lijn met de huidige prijzen voor de Ipad 2. Eens zien hoeveel er morgen gedumpt gaan worden op Marktplaats.

Ik snap je niet Rob G

Jammer, trouwens, ik had gehoopt dat ze de bezel swipe gestures van de Playbook zouden overnemen, zou vet geweest zijn. In principe is er niet veel veranderd als je niet gamed, de hogere resolutie is nice maar een beetje overkill.

Aangeboden: Ipad 2 wifi 32 gb 300 eu :d

Ik las net dat de Ipad4 nog dit jaar uitkomt..

Terug
Naar boven