AndroidHealthClinic

Irish Heart Log

Lekkere training man, en als je zwaarder gaat met dit weer sterf je een pijnlijke dood!

Toch goed bezig weer.. Vind het toch knap dat je je onder deze omstandigheden naar de gym weet te slepen;)

21x100 is vernedering van alle leden op deze sectie.
Waar is dat goed voor?

En dat tijdens het bridgen ;). 9 dagen is aftellen!

21*100kg, sterk, zeer sterk!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx allemaal mannen!

Die 10x180...
21x100
Wat dacht je..?
Dat dikke Hummertje deed laatst 8x180 en 20x100, die ga ik even een beetje prikkelen..? :D
Ik heb een paar extra Glucosamine pillen gekocht en als ik er de kracht voor vind ga ik voor 22x100!!! ;)
Desondanks...
Een goede training maat! :thumb:

Die 10x180...
21x100
Wat dacht je..?
Dat dikke Hummertje deed laatst 8x180 en 20x100, die ga ik even een beetje prikkelen..? :D
Ik heb een paar extra Glucosamine pillen gekocht en als ik er de kracht voor vind ga ik voor 22x100!!! ;)
Desondanks...
Een goede training maat! :thumb:

Jij vind er zeker de kracht voor Hum, geen probleem!

Jij vind er zeker de kracht voor Hum, geen probleem!
Voor die van 100kg wel, dat lukt me wel.
Maar die 8x180kg die ik laatst heb gedaan, daar heb ik wel even een paar dagen last van gehad man!!! :eek:
Ik kan eigenlijk nooit boven de 100kg gaan i.v.m. het otbreken van een squatrek, dus dat was even een schok voor het systeem zeg maar... :rolleyes:
Maar heel die serie van jou red ik niet denk ik hoor, zo vééél..... :o
Vanaf morgen weer "Back to basics" :thumb:
Nu nog even een beetje rustig aan doen... :p

succes dressed

Lekker bezig man! Blijf zo doorgaan, niet opgeven ! :) Succes *Cheer*

Heb trouwens een nieuwe log, nl. een Rippetoe log ;)

9 days, counting down starting now!! 9 dagen, volhouden buddy!

Thnx mannen!

Komt wel goed schatje *schenkt glaasje spa&fruit in*

De training van gisteren:
Squats (parallel):
3 warm ups en:

1e werkset: 180 x 10.
2e werkset: 170 x 12.
3e werkset: 160 x 13.
4e werkset: 100 x 21.
5e werkset: 100 x 17.
6e werkset: 60 x 26.

Voila dat was het, na deze dag nog 9 dagen en ik kan er weer voor gaan. 't Zal tijd worden want het hangt mijn kl**** uit!

Mooie training Dressed. Nog een vraag betreffende het locken: bij het squatten kom je dan helemaal overeind bovenin, of ga je net voor dat punt weer terug. Laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk met alles gewoon loop te locken, BP, SQ en DL ook. Moet ik mezelf dat gewoon radicaal afleren?

Mooie training Dressed. Nog een vraag betreffende het locken: bij het squatten kom je dan helemaal overeind bovenin, of ga je net voor dat punt weer terug. Laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk met alles gewoon loop te locken, BP, SQ en DL ook. Moet ik mezelf dat gewoon radicaal afleren?

Goede vraag!

Dressed?

Terug
Naar boven