Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de powerlift wereld is dit een bekende grip. Je vingers sluiten de duim op. Dit voorkomt dat het gewicht gaat rollen in je hand.
Vergt ook wat oefening, maar ik hou het ook bij mixed. Als je je armen goed recht houdt is er bij de bicep niets aan de hand.
In de gewichthefwereld is dit een 'bekende grip'.. niet in de powerlift wereld
Daarnaast werkt die grip alleen als je genoeg magnesium over je handen/duim hebt.. en daarnaast is ie ook alleen maar gemaakt voor 1-3 rep setjes. Die paar r**ards hier op DBB die hook grip barbell holds/shrugs doen ga ik geen woorden aan vuil maken (je weet potverdomme wie je bent!!!)
ot: Hondsbrutale training.. je bent erg sterk.
Dat soort woorden kreeg die ouwe van mij er nooit uit de dwerg, respect voor jou dat jij dat wel kan.
Dat soort woorden kreeg die ouwe van mij er nooit uit de dwerg, respect voor jou dat jij dat wel kan.
Flinke military presses Dressed!1e warm up: 120 x 10.
2e warm up: 150 x 8.
3e warm up: 190 x 5.
4e warm up: 220 x 3.
5e warm up: 240 x 1.
6e warm up: 260 x 1.
7e warm up: 280 x 1.
8e warm up: 295 x 1.
1e werkset: 310 x 1. PR (op het nippertje maar what the **** het is gelukt!).
2e werkset: 300 x 2.
3e werkset: 280 x 5.
4e werkset: 270 x 6.
5e werkset: 260 x 8.
6e werkset: 250 x 9.
7e werkset: 240 x 10.
8e werkset: 230 x 12.
9e werkset: 200 x 15.
10e werkset: 150 x 19. (een vijftal reps minder in deze laatste set dan de vorige week, ongetwijfeld heeft het te maken met die zware verkoudheid die ik cado gekregen heb van mijn jongste zoon, barstende hoofdpijn, zware oorpijn in mijn rechteroor en een lastige keelpijn zijn voorlopig mijn deel). Na de training moest ik trouwens overgeven maar het eten wat ik vlak daarop in een shake binnengoot bleef er toch in dus eigenlijk niets aan de hand.
Had toch maar besloten om de bent overs te schrappen.
Flinke military presses Dressed!
Je gaat lekkerrrrrrrr!!!!!!!![]()
Een military press van 310 kg, dat zou nogal wat zijn he
Misschien iets voor je zoon, in de toekomst..?Een military press van 310 kg, dat zou nogal wat zijn he
![]()