- Waardering
- 3.522
Ik zei toch dat ik een foto van je cocosnoten wilde zien.Een military press van 310 kg, dat zou nogal wat zijn he
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei toch dat ik een foto van je cocosnoten wilde zien.Een military press van 310 kg, dat zou nogal wat zijn he
![]()

Ik zei toch dat ik een foto van je cocosnoten wilde zien.![]()
Hele nette PR!
Je bent weer helemaal terug of niet?
Hoe oud is je zoon, als ik vragen mag? Zit hij hier ook op de site?
Sterk en slim... die komt er wel.Thnx Man, mijn zoon is 18 en zit niet op de site neen. Buiten zijn training heeft hij weinig tijd want hij volgt zware studies.
Thnx Man, mijn zoon is 18 en zit niet op de site neen. Buiten zijn training heeft hij weinig tijd want hij volgt zware studies.

Ja ik ben er trots op (op al mijn 5 kinderen trouwens).

5 stuks nog wel! Beest!
Allemaal strongman?
Zou wel geinig zijn.. allemaal van die kids die in de tuin beetje wheel flips aan het doen zijn..
Deze morgen vanaf zeven uur een uurtje meegedaan met mijn oudste zoon (strongman), in de tuin ligt een verzameling boomstammen en camionbanden. Verschillende sets logliften en wheelflips gedaan, dan met zo'n langwerpige blokken gewapend beton (ongeveer een meter lang denk ik) zo ver mogelijk gooien en daarna met draagtassen met zand gevuld (50kg per zak) naar het einde van de straat, even rusten en weer terug. Dat laatste maakt mij dus kapot, terwijl mijn zoon fluitend zijn omelet begon te bakken lag ik geveld in de zetel.
Dit moet je echt gewoon zijn hoor!
Alles samen zijn we een uurtje bezig geweest en dit is voor herhaling vatbaar.
Nooit rackpulls gedaan, maar 310 Kilo lijkt me erg zwaar! Dik getraind hey.. als ik die zou vashouden zak ik door de grond wss!
Yup, minder benenwerk maar je rug pak je er echt goed mee als je je schouders maar goed ver voorbij de bar steekt.Wel het is een oefening die je moet opbouwen he, voor mijn part werkzamer voor de rug dan de gewone deads, maar daar zijn de meningen verdeeld over. Vooral op Amerikaanse sites lees je veel over krachtsporters die zweren bij de racks ipv de deads.
Yup, minder benenwerk maar je rug pak je er echt goed mee als je je schouders maar goed ver voorbij de bar steekt.
schenen tegen de bar? We hadden het toch over rackpulls?
schenen tegen de bar? We hadden het toch over rackpulls?
ik vind de rackpull ook meer een rugoef dan de deadlift - bij de deads pak je toch een stuk benen erbij