- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je trainingen werkelijk gruwelijk en wil ze ook weleens proberen MAAR is het geschikt tijdens het cutten?
Mooie training Dressed je zal wel een lekker pomp en verzuring hebben gehad?
Vriendelijk groetend,
Mossad

Deze middag had ik weer een helder gesprek met mijn schoonvader ('t is te zeggen de vader van mijn ex), hij zei (voor de zoveelste keer) jij mag toch eigenlijk maar 80 kg wegen, want je bent maar 1m80 groot. Als ik hem voor de zoveelste keer probeerde uit te leggen dat als je traint voor spiermassa deze regel niet opgaat, zei hij alleen maar 'jij weegt teveel'! Zo zie je maar hoe de mensen denken over krachtsporters he, wij zijn allemaal sukkels met overgewicht!![]()
Het is zeker zwaar, het is veel fysieker dan als je korte setjes maakt met de compounds. Het draagt veel minder bij voor de spiermassa maar het geeft je wel een grote fysieke kick moet ik toegeven, daarbij besef ik ook wel dat ik stilletjes aan wat moet afremmen in het steeds maar zwaarder gaan, het moet nog veilig blijven natuurlijk. Een ander punt is dat ik op een plateau ga komen waar ik moeilijker overheen geraak met steeds dezelfde trainingen, ik zou natuurlijk nog wat meer kunnen pakken maar dat zie ik niet meer zitten, ik heb echt geen zin om zoals sommigen op dit forum uiteindelijk wekelijkse dosissen te moeten pakken van 3 tot zelfs 7 (!) gram, dan is het in mijn opinie niet meer zonder gevaar geworden en gaan de neveneffecten te groot worden.
). Je wordt ook een dagje ouder, langzaam aan verschuiven je prioriteiten toch naar gezond oud worden ipv zware gewichten verzetten, lijkt mij....3 tot 7 gram p.w is ****ing gekkenwerk, ik ken niemand die daar op zit.
Als je dat doet ben je ben beetje suïcidaal.
Als ik jou was zou ik langzaam gaan afbouwen naar onderhoudsdosis zoals bij HRT therapie gebruikt wordt. (misschien iets erboven). Je wordt ook een dagje ouder, langzaam aan verschuiven je prioriteiten toch naar gezond oud worden ipv zware gewichten verzetten, lijkt mij....

3 tot 7 gram p.w is ****ing gekkenwerk, ik ken niemand die daar op zit.
Als je dat doet ben je ben beetje suïcidaal.
Als ik jou was zou ik langzaam gaan afbouwen naar onderhoudsdosis zoals bij HRT therapie gebruikt wordt. (misschien iets erboven). Je wordt ook een dagje ouder, langzaam aan verschuiven je prioriteiten toch naar gezond oud worden ipv zware gewichten verzetten, lijkt mij....
Ja vanmorgen al, hier de resultaten:
Dumbbell shoulder press (zittend):
1e warm up: 15 x 10.
2e warm up: 25 x 7.
3e warm up: 30 x 5.
4e warm up: 35 x 2.
5e warm up: 40 x 1.
1e werkset: 45 x 4.
2e werkset: 40 x 6.
3e werkset: 35 x 8.
4e werkset: 30 x 10.
5e werkset: 25 x 13.
6e werkset: 20 x 16.
7e werkset: 10 x 27.
Side laterals:
1e werkset: 30 x 12.
2e werkset: 25 x 13.
3e werkset: 20 x 15.
4e werkset: 15 x 16.
5e werkset: 10 x 20.
Frontals (alternate):
1e werkset: 20 x 12.
2e werkset: 20 x 11.
3e werkset: 20 x 11.
4e werkset: 20 x 8.
Incline laterals:
1e werkset: 20 x 8.
2e werkset: 20 x 6.
3e werkset: 20 x 5.
Eens een aparte training voor mij, met veel bijkomende oefeningen maar had daar gewoon eens zin in. Mijn schouders doen echt wel pijn nu en die incline laterals waren eigenlijk nog maar op halve kracht, het beste was er af. Dit is niet het soort training dat ik elke week zou willen doen, maar zo eens een keer is dat wel leuk.
Hardcore squatting here!Squats van deze morgen:
1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 100 x 8.
3e warm up: 140 x 5.
4e warm up: 160 x 1.
5e warm up: 180 x 1.
1e werkset: 200 x 4.
2e werkset: 190 x 6.
3e werkset: 180 x 7.
4e werkset: 160 x 10.
5e werkset: 150 x 11.
6e werkset: 140 x 12.
7e werkset: 130 x 14.
8e werkset: 100 x 17.
9e werkset: 60 x 23.
10e werkset: 40 x 30.
11e werkset: lege stang x 50. Die laatste set heb ik maar één woord voor: pijn en miserie.
Goede training, voelde mij top maar blijf nu even van de 1 reppers weg. Zit nog steeds een beetje met een lastige verkoudheid maar terwijl ik aan het trainen ben heb ik er gelukkig niet veel last van.
Voeding vandaag:
6 uur: shake met 3 hele eieren/10 scheppen havermout/4 dl chocomelk/12,5 gram proteinenpoeder (enkel de zuivere waarde).
9 uur: 4 bruine boterhammen met gekookt spek.
12 uur: 125 gram rijst met 300 gram varkensvlees, 1 ajuin, kerriesaus en 2 spiegeleieren.
15 uur: zelfde shake als om 6 uur.
18 uur: gebakken aardappelen met 300 gram biefstuk/1 ajuin/1 tomaat/een paar oesterzwammen/flink wat mayonaise.
21 uur: shake met 3 dl chocomelk/3 hele eieren/12,5 gram proteienenpoeder.
23 uur: 10 ei eiwitten.
Monster 
Tja ik had nog nooit 200 x 4 gedaan, maar zo'n pr's reken ik niet meer mee.
Jou hoor wrijf het er maar in dat je niet aan volume pr's doet. En het is nou ook niet zo dat je uitsluitend voor de 1rm's gaat.