The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie wat meer iso-werk in je trainingen, summertime?
Goed bezig topper en goed weekend toegewenst!

Uiteindelijk eindigt alles maar ik zal in mijn graf gaan met een zwaar gewicht, ik stop daar nooit mee of ik moet al ziek worden, maar daar moet je niet oud voor zijn iedereen kan ziek worden.
Wat jij zegt dat mijn prioriteiten verschuiven naar gezond oud worden ipv het verzetten van zware gewichten, nou dat gevoel ken ik niet hoor en naast mijn kinderen is trainen (met zware gewichten) mijn leven. Ik kan mij ook verschrikkelijk amuseren op de badminton, of als ik gewoon voetbal of basketbal met mijn kinderen en die uit de buurt. Ik vrees dat sport het is voor mij en waardig oud worden daar veeg ik mijn sloffen aan.
Ik ben ook nog steeds heel ijdel en kan mij niet voorstellen dat ik mijn lichaam op een lager pitje zou zetten. Het zal nu eenmaal de aard van het beestje zijn zeker!
PS: ik ken er verschillende die op meer dan 3 gram zitten hoor, ook op dit forum, maar ga natuurlijk geen namen noemen. Inderdaad heb je gelijk dat dat een beetje teveel van het goede is, je lichaam gaat op zo'n dosis naar extreme hoogten gaan maar ik zou er de bijwerkingen niet willen bijnemen.

duidelijke taal, keuze die je maakt.
brute trainingen weer beest, maar ik moet ff vermelden dat ik vorige keer 9 x 50 hebt gepakt op incline db press. Dus volgende keer wil ik 10 reps zien.![]()
serieuze gewichten gebruik je daar man! Maar even een vraagje, hoe close is je CGBP?
Dressed heeft z'n tepels speciaal laten verplaatsen naar z'n schouderkoppen zodat hij de Close Grip Benches zwaarder kan doen!Handen ongeveer op hoogte van de tepels, kan het niet duidelijker zeggen want ik vind hier nu even geen meter.

as usual! 
Dressed heeft z'n tepels speciaal laten verplaatsen naar z'n schouderkoppen zodat hij de Close Grip Benches zwaarder kan doen!
as usual!
![]()
Vandaag de borst en triceps:
Incline Dumbbell Bench Press:
5 warm up sets en:
1e werkset: 50 x 7.
2e werkset: 45 x 9.
3e werkset: 40 x 11.
4e werkset: 30 x 17.
Incline Flyes:
1e werkset: 40 x 9.
2e werkset: 35 x 12.
3e werkset: 30 x 14.
Close grip bench press:
1e werkset: 110 x 11.
2e werkset: 120 x 8.
3e werkset: 100 x 14.
Triceps Cable push down:
1e werkset: 60 x 7.
2e werkset: 50 x 12.
3e werkset: 40 x 16.
4e werkset: 30 x 21.
Zo dat was het, de nieuwigheid in mijn training is dat ik geen vast programma meer volg, ik alterneer vanaf nu zoveel mogelijk in oefeningen en hoop zo nog meer spierwinst te maken en ook flink wat definitie te winnen.
jij hebt je basis db - je weet wat goed is voor je lichaam - je gaat nu meer op gevoel trainen denk ik
je warming up - hoeveel setjes/reps doe je voordat je echt begint
Dat denk ik ook Dressed...Tja ik heb ook veel blessures gehad hoor, operaties aan rotator cuff, tendinitis in verschillende lichaamsdelen, spierscheuren. Nu heb ik last van tennisellebogen en steeds terugkerende pijn aan de onderarmen.
Krachttraining met zeer zware gewichten is waarschijnlijk inderdaad niet zo gezond voor je lichaam, het zal wel beter zijn om gewoon rustig aan fitness te doen en je conditie op peil te houden. Ik ken mannen op de badminton die al in de zestig zijn en in een betere conditie zijn dan ik en geen last hebben van blessures. Ze zijn wel graatmager, en dat is nu net waar je het voor doet he. Ik aarzel geen moment om verder te gaan met zware gewichten, noem het ijdelheid!

Dat denk ik ook Dressed...
Nu nog een manier vinden om dat een beetje interesant te maken!
De laatste maanden zat gasten van rond mijn leeftijd tegengekomen die nog wel trainen, maar niet zwaar en intensief.
Ik snapte dat niet, en begreep niet waar ze de motivatie vandaan haalden om iedre keer toch weer te gaan trainen.
Maar die zitten nu niet op de bank met een pijnlijke eleboog en schouder waarschijnlijk...![]()