MuscleMeat

Irish Heart Log

Wat zijn je 1RM stats dan? op de big 5?

• Topic Starter Topic Starter
Squats: 207,5.
Bench: 180. Doe normaal altijd incline dus deze word weinig getest.
Dead: 240. Doe altijd rack pulls, ik zal hier zeker wel vooruitgang gemaakt hebben maar heb geen flauw idee hoeveel.
Military (zittend): 115 x 6. Hier ga ik nooit onder de 4 herhalingen. Ik doe deze niet staand uit schrik voor de onderrug, zou ik natuurlijk nog wel een beetje meer kunnen pakken door leg drive.
BOR: 155 x 5. Ook hier nooit onder de 4 herhalingen gegaan.

Nog even (met een zekere fierheid) vermelden dat ik al een week gestopt ben met roken en het drinken van bessenjenever, vooral dat roken is zeer moeilijk want ik doe het al van mijn 14, het is dus een echte verslaving.
Waarom doet een oude knar dat nog zullen jullie denken, wel ik wil mijn fysiek verbeteren om op training nog dieper te kunnen gaan en denk dat het schrappen van deze twee 'zonden' mij daarbij kan helpen.

Squats: 207,5.
Bench: 180. Doe normaal altijd incline dus deze word weinig getest.
Dead: 240. Doe altijd rack pulls, ik zal hier zeker wel vooruitgang gemaakt hebben maar heb geen flauw idee hoeveel.
Military (zittend): 115 x 6. Hier ga ik nooit onder de 4 herhalingen. Ik doe deze niet staand uit schrik voor de onderrug, zou ik natuurlijk nog wel een beetje meer kunnen pakken door leg drive.
BOR: 155 x 5. Ook hier nooit onder de 4 herhalingen gegaan.

Ziekelijk veel!:D

Ik hoop dat ik dat op mijn 53e ook nog presteer;)

Ik ben zowiezo als de sgeit voor spuiten Dus voor mij nooit a.s ;)
Gister overgens nog wel een flinke dosis spuiten gehad bij de tandarts, maar die zie ik niet.. XD

Ik ben zowiezo als de sgeit voor spuiten Dus voor mij nooit a.s ;)
Gister overgens nog wel een flinke dosis spuiten gehad bij de tandarts, maar die zie ik niet.. XD

Ja die spuiten moet je er bij pakken jammer genoeg, de spuit zelf is niets maar als je een paar dagen niet op je kont kan zitten dat is aardig wat minder:D

Top bezig db met het stoppen met roken en drinken. Maar dat drinken moet je er eens in de zoveel tijd wel inhouden. Goed voor het bloed, ff je lichaam spoelen.

Top bezig db met het stoppen met roken en drinken. Maar dat drinken moet je er eens in de zoveel tijd wel inhouden. Goed voor het bloed, ff je lichaam spoelen.

Zal wel zijn mc, ik bedoelde dat ik thuis niet meer drink (vroeger altijd een halve fles bessenjenever minimum), maar op een terrasje of zo durf ik nog wel eens een koele drank grijpen.

Nog even (met een zekere fierheid) vermelden dat ik al een week gestopt ben met roken en het drinken van bessenjenever, vooral dat roken is zeer moeilijk want ik doe het al van mijn 14, het is dus een echte verslaving.
Waarom doet een oude knar dat nog zullen jullie denken, wel ik wil mijn fysiek verbeteren om op training nog dieper te kunnen gaan en denk dat het schrappen van deze twee 'zonden' mij daarbij kan helpen.

Whouw, had dit even gemist, ik weet hoe moeilijk het is..

Als je maar zorgt dat je nooit boven de 100 alcoholische consumpties per dag komt, want dan is het slecht voor je!
Daarom was ik gisteren al om middernacht thuis, ik zat aan m'n quota...
:jk:
Way to go Dressed, het zal je zeker geen kwaad doen! :thumb:
Gewoon iedere dag 2 glaasjes rode wijn samen met het vrouwtje is dan weer wel gezond éh! ;)

Whouw, had dit even gemist, ik weet hoe moeilijk het is..

Ja die bessenjenever is simpel maar dat roken, de eerste dag leek het of ik ging stikken, ik had het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg. Nu begint het al wat te beteren maar het blijft nog zwaar, tja 39 jaar roken en dan stoppen is niet niks he!
Ik moet wel opletten dat ik niet begin te snoepen of nog meer eten dan ik al doe anders word ik zo vet als billie turf.

Als je maar zorgt dat je nooit boven de 100 alcoholische consumpties per dag komt, want dan is het slecht voor je!
Daarom was ik gisteren al om middernacht thuis, ik zat aan m'n quota...
:jk:
Way to go Dressed, het zal je zeker geen kwaad doen! :thumb:
Gewoon iedere dag 2 glaasjes rode wijn samen met het vrouwtje is dan weer wel gezond éh! ;)

Jij bent een echte ijzervreter Hum, als jij eens gaat stappen denk ik dat de kroeg te weinig bier in voorraad heeft!;)

Jij bent een echte ijzervreter Hum, als jij eens gaat stappen denk ik dat de kroeg te weinig bier in voorraad heeft!;)
M'n broer is nog erger! ;)
Maar het is inderdaad wel zo dat "ons" tempo, en de hoeveelheid bier die er door gaat voor velen een beetje veel van het goede is...
Eigenlijk niet iets om trots op te zijn... :D

Ja die bessenjenever is simpel maar dat roken, de eerste dag leek het of ik ging stikken, ik had het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg. Nu begint het al wat te beteren maar het blijft nog zwaar, tja 39 jaar roken en dan stoppen is niet niks he!
Ik moet wel opletten dat ik niet begin te snoepen of nog meer eten dan ik al doe anders word ik zo vet als billie turf.
Knap van je ik rook ook al lang half december vorig jaar gestopt na 2 maanden nam ik een haaltje van een wietje nu ben ik weer de lul of beter gezegt een lul. In de bouwvak ga ik weer stoppen. Goed van je het is nooit te laat.;)

Knap van je ik rook ook al lang half december vorig jaar gestopt na 2 maanden nam ik een haaltje van een wietje nu ben ik weer de lul of beter gezegt een lul. In de bouwvak ga ik weer stoppen. Goed van je het is nooit te laat.;)

Goed dat je gaat stoppen!

Vandaag de borst en triceps:

Incline Dumbbell Bench Press:
5 warm up sets en:
1e werkset: 50 x 7.
2e werkset: 45 x 9.
3e werkset: 40 x 11.
4e werkset: 30 x 17.

Incline Flyes:
1e werkset: 40 x 9.
2e werkset: 35 x 12.
3e werkset: 30 x 14.

Close grip bench press:
1e werkset: 110 x 11.
2e werkset: 120 x 8.
3e werkset: 100 x 14.

Triceps Cable push down:
1e werkset: 60 x 7.
2e werkset: 50 x 12.
3e werkset: 40 x 16.
4e werkset: 30 x 21.

Zo dat was het, de nieuwigheid in mijn training is dat ik geen vast programma meer volg, ik alterneer vanaf nu zoveel mogelijk in oefeningen en hoop zo nog meer spierwinst te maken en ook flink wat definitie te winnen.

Terug
Naar boven