Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
De overjaarse beach boy tour!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom trouwens dat stricte lees overigens steeds meer dat het wel effectief kan zijn qua spiergroei? Ik voer zelf ook alles nu strict uit...
db gaat ook voor een strak velletje, lekker pompen beest!

Goede en lange workout (voor jouw doen) neergezet.
Ik zie je trouwens zelden buikspieren trainen. Heeft dat een reden?
greetzzz![]()

Thnx Marco, ja buikspieren, ik haat het he, in de vele jaren dat ik gevechtsport deed trainde ik ze elke dag maar ik ben ze zat!
Maar vanaf volgende maand ga ik ze inlassen om ook dat op peil te zetten tegen de grote vakantie, ze zullen dan moeten in combinatie gaan met een dieet (ook dat haat ik als de pest) want anders brengen ze ook niet op!
DB gaat dus cutten (bah het woord alleen al!)![]()

ik volg dit log al een tijdje, met name vanwege de gewichten hehe. dit is toch wel ff een switch die je hier maakt. maar een zeer begrijpelijke. ondanks dat je van zware gewichten en weinig oefeningen in een training houdt, lijkt het me toch een leuke afwisseling om ineens een stuk of 6/7 oefeningen in een training te doen, niet? al doe je wel een hoop oefening in die laatste training en ook een hoop reps, aardig gek![]()
Liever k*tten ipv cutten...begrijpelijk. ga je ook cardio doen![]()

zozo jij zit met brute gewichten te smakken! geabonneerd! succes met het cutten![]()
Ja ik was inderdaad een beetje moe
Ja ik ga een periode een andere toer op, moet al eens kunnen of het is gedaan met de vooruitgang.
Dit is ook heel goed voor de conditie, en...de zomer staat voor de deur en ik wil een nog harder lijf.![]()
Op de post over je cardio...foutje>excuus3500 kcal kan veel lijken, maar jou BW is ook wat hoger dan die van ons. Dat moet je onderhouden.