XXL Nutrition

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik denk dat jullie gelijk hebben, beter zou zijn een 4000 ca. misschien. Maar het moet ook mogelijk zijn om ze te eten, want die metformax die maakt je 'eetdood', je kan je dat niet voorstellen dat je met walging naar zelfs het lekkerste voedsel kijkt maar dat is het wat dat spul met je doet.
Ik ga dit ook niet langer doen dan maximum zes weken hoor, en als ik krachtverlies voel dan stop ik met de metformax en eet wat meer!

je hebt de hulk , je hebt de hulk logan , en je hebt de hulk db - 4000 cal per dag , waar moet ik dan aan denken db - ik ben hier niet zo'n ster in dat geneuzel met dat eten

je hebt de hulk , je hebt de hulk logan , en je hebt de hulk db - 4000 cal per dag , waar moet ik dan aan denken db - ik ben hier niet zo'n ster in dat geneuzel met dat eten

Ik heb geen idee waar je dan aan moet denken Grote, ben zelf ook geen held in geneuzel met eten. Ik zie wel hoe het gaat en maak eventueel dan nog aanpassingen.

Succes alvast met cutten!

Dressed,

Als je dit gaat doen ga dan TORENHOOG in je eiwitten zitten.
Je zit aan de DECA een eiwitspaarder broeder en dan ga je minder eten?

Maar je hebt meer dan voldoende ervaring en kennis dus jij kent je lichaam het beste! Hoe lang ben je en hoeveel weeg je eigenlijk.

s6 topper!

Vriendelijk groetend,
M

Dressed,

Als je dit gaat doen ga dan TORENHOOG in je eiwitten zitten.
Je zit aan de DECA een eiwitspaarder broeder en dan ga je minder eten?

Maar je hebt meer dan voldoende ervaring en kennis dus jij kent je lichaam het beste! Hoe lang ben je en hoeveel weeg je eigenlijk.

s6 topper!

Vriendelijk groetend,
M

Geen probeelm sarge, je kan deca heel goed gebruiken om te cutten en natuurlijk ga ik (zoals altijd) zeer hoog in eiwitten. Ook test is trouwens eiwitsparend hoor net zoals elk steroide.

Damn Dressed, wat een training!!! :thumb:
Een behoorlijk volume, zeker voor jou!
Maanden geleden zei je al dat je helemaal onder de aders stond enzo, dus ik hou m'n hart vast hoe je er straks uit gaat zien...
Je gaat toch niet cutten (eigenlijk is het gewoon "aan de lijn doen" éh?! :D )omdat je (ex) schoonvader je te dik vind éh?! :D :D :D ;)

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot en zwaar je eigenlijk bent...
Ik dacht ongeveer 1,82mtr en tussen de 100 en 110 kg éh..?
Het lijkt me voor de fans ook wel aardig als je eens hier en daar een meetlintje rondlegt, en ons de maten van je bovenarm, onderarm, nek, borst, schouders en bovenbenen enzo laat weten! :D

Man, als je half het beest bent dat ik vermoed, moet je echt eens een fotootje plaatsen man!
Anders organiseer ik binnenkort een excursie naar St.Niklaas, en komen we je live bekijken! ;)

Ein zoeper training Dressed! :bow:

Damn Dressed, wat een training!!! :thumb:
Een behoorlijk volume, zeker voor jou!
Maanden geleden zei je al dat je helemaal onder de aders stond enzo, dus ik hou m'n hart vast hoe je er straks uit gaat zien...
Je gaat toch niet cutten (eigenlijk is het gewoon "aan de lijn doen" éh?! :D )omdat je (ex) schoonvader je te dik vind éh?! :D :D :D ;)

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot en zwaar je eigenlijk bent...
Ik dacht ongeveer 1,82mtr en tussen de 100 en 110 kg éh..?
Het lijkt me voor de fans ook wel aardig als je eens hier en daar een meetlintje rondlegt, en ons de maten van je bovenarm, onderarm, nek, borst, schouders en bovenbenen enzo laat weten! :D

Man, als je half het beest bent dat ik vermoed, moet je echt eens een fotootje plaatsen man!
Anders organiseer ik binnenkort een excursie naar St.Niklaas, en komen we je live bekijken! ;)

Ein zoeper training Dressed! :bow:

Ik ben 1m80 en momenteel 118 kg zwaar. Als ik er eens de goesting voor heb dan plaats ik wel eens een fotootje, maar dan moet ik echt in mijn beste vorm zijn!

Ik ben 1m80 en momenteel 118 kg zwaar. Als ik er eens de goesting voor heb dan plaats ik wel eens een fotootje, maar dan moet ik echt in mijn beste vorm zijn!

Come on Dressed dat hoeft helemaal niet. We zijn gewoon nieuwsgierig naar je fysiek. Niemand zal iets negatiefs roepen man over een kerel van 50+ die zulke gewichten pakt!

What the **** 1,80 en 118 KG sick bastard......:D

Come on Dressed dat hoeft helemaal niet. We zijn gewoon nieuwsgierig naar je fysiek. Niemand zal iets negatiefs roepen man over een kerel van 50+ die zulke gewichten pakt!

What the **** 1,80 en 118 KG sick bastard......:D
En beaderd éh?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:
Ik kan alleen maar :bow:
Als ik een beetje srak sta weeg ik hooguit 100kg denk ik... :o
Danheeft d'n Dressed toch een kleine twintig kilo meer spiermassa éh?! :thumb:
Ik denk dat als ik er zo uit zou zien als Dressed, heel DBB vol zou staa met foto's van mij!!!! :D

Binnenkort zie ik dressed irl als hij mee gaat doen aan een wedstrijd truckpullen. Hummer dan wordt jij zijn maat... super team! :D

Binnenkort zie ik dressed irl als hij mee gaat doen aan een wedstrijd truckpullen. Hummer dan wordt jij zijn maat... super team! :D
M'n onderarm pees voelt al een stuk beter, dus why not? ;)
M'n schouder negeer ik dan gewoon... :rolleyes:
Ik zou me waarschijnlijk wel een beetje schamen naast een beast als Dressed...
Hij helemaal strak, aders all over the place, en schouders als kokosnoten, of wat was er nou ook alweer als kokosnoten bij Dressed..?
Affijn, never mind...
En ik met m'n dikke pens over m'n xxxxxl broek... :o
De beweging ben ik wel gewend, al hangen er nooit vrachtwagens aan de touwen, alleen zeeschepen...
Maar die moet ik gelukkig nooit meetrekken! :D

M'n onderarm pees voelt al een stuk beter, dus why not? ;)
M'n schouder negeer ik dan gewoon... :rolleyes:
Ik zou me waarschijnlijk wel een beetje schamen naast een beast als Dressed...
Hij helemaal strak, aders all over the place, en schouders als kokosnoten, of wat was er nou ook alweer als kokosnoten bij Dressed..?
Affijn, never mind...
En ik met m'n dikke pens over m'n xxxxxl broek... :o
De beweging ben ik wel gewend, al hangen er nooit vrachtwagens aan de touwen, alleen zeeschepen...
Maar die moet ik gelukkig nooit meetrekken! :D

Wij zouden best een goed team vormen denk ik, dat zou wel goed komen!

training? :D

Tja het moest er eens een keer van komen, vanmorgen wat lifts willen doen met wat boomstronken en...spierscheur in de linkeronderarm (binnenkant). Ik voelde iets scheuren en een trekkende pijn en ben dan dadelijk naar de kliniek gereden voor een echo en wat ik vreesde was waarheid, spierscheur.
Ben al heel lang blessurevrij en met zoiets hou ik altijd rekening, dus ik kijk daar los tegenaan.
De dokter zei iets van een zes weken rust want het is een redelijk groot scheurtje, gelukkig is het mijn linker dus ik kan nog gaan badmintonnen. Het zal dus even stil zijn in dit log maar ik blijf de anderen volgen uiteraard.

Tja het moest er eens een keer van komen, vanmorgen wat lifts willen doen met wat boomstronken en...spierscheur in de linkeronderarm (binnenkant). Ik voelde iets scheuren en een trekkende pijn en ben dan dadelijk naar de kliniek gereden voor een echo en wat ik vreesde was waarheid, spierscheur.
Ben al heel lang blessurevrij en met zoiets hou ik altijd rekening, dus ik kijk daar los tegenaan.
De dokter zei iets van een zes weken rust want het is een redelijk groot scheurtje, gelukkig is het mijn linker dus ik kan nog gaan badmintonnen. Het zal dus even stil zijn in dit log maar ik blijf de anderen volgen uiteraard.

Aaqh.. Den Dresses! Dat is echt vreselijk naar zeg.. Zal wel een boel pijn hebben gedaan.. jammer man! Je kunt je onderstel wel trainen? Squaten?

Zwaar K grote.

Sterke met het niet kunnen uitvoeren van je grote passie.

Vriendelijk groetend,
Mos

Zo zie je maar dat zelf de sterke db een grens heeft.
Is echt een klote ervaring als je dat geluid hoort en voelt scheuren. Krijg je het spaans benauwd van en je weet eigenlijk al dat het fout zit.

Wat was je met die bomen aan het doen? Met je zoon aan het trainen?

Sterkte en beterschap DB!

Terug
Naar boven