AndroidHealthClinic

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen, maar zo erg is dat allemaal niet, op mijn leeftijd kan je dat makkelijk relativeren. Ik heb in mijn leven al zoveel blessures gehad, het is vervelend maar daar houdt het ook mee op. Het is zeker vervelend omdat ik mij vlak voor de zomer extra hard wou zetten, maar de feiten zijn nu eenmaal de feiten.
Inderdaad Henk, ik kan mij benen nog trainen, maar zal dat voor alle veiligheid toch maar met de leg press doen, die onderarm moet echt wel rust hebben en je weet maar nooit wat er scheef gaat bij een squat.

dit zijn altijd vervelende dingen - good luck brother in iron

Zo zie je maar dat zelf de sterke db een grens heeft.
Is echt een klote ervaring als je dat geluid hoort en voelt scheuren. Krijg je het spaans benauwd van en je weet eigenlijk al dat het fout zit.

Wat was je met die bomen aan het doen? Met je zoon aan het trainen?

Sterkte en beterschap DB!

Bedankt voor de steun mc, tuurlijk iedereen heeft een grens en is kwetsbaar. Van zodra je dat hoort en voelt weet je dat het fout zit ja en het word je even benauwd aan het hart, zo van potverdomme 't is niet waar he.
Maar zoals iedereen weet horen blessures nu eenmaal bij de sport en je moet dat aanvaarden. Ik heb in mijn leven veel ergere blessures gehad en ben telkens terug gekomen dus een week of zes niet trainen zal mij zeker niet uitschakelen.
Neen ik was wat alleen aan het kloten, mijn zoon was naar school.

De dokter zei iets van een zes weken rust want het is een redelijk groot scheurtje,
Gatverdamme, wat een moment om zoiets te hebben...
Dat is door al dat bodybuilding shit natuurlijk éh Dressed... :jk:
Wel klote voor je.
What can I say..?
Beterschap, en geniet van je rust. :thumb:
Kom je daarna gewoon weer sterker terug! ;)

Gatverdamme, wat een moment om zoiets te hebben...
Dat is door al dat bodybuilding shit natuurlijk éh Dressed... :jk:
Wel klote voor je.
What can I say..?
Beterschap, en geniet van je rust. :thumb:
Kom je daarna gewoon weer sterker terug! ;)

Zo is het John, ik neem mijn rust en kom dan bliksemsnel terug!

Als je maar voor 6 sept weer beter bent want dan is het Nederlands kampioenschap vrachtwagen trekken. ;)

Klote man!

Je kijkt er losjes tegenaan idd:D

Succes met genezen:)

Deca heeft toch ook een bevorderende werking?:)

Bedankt mannen, maar zo erg is dat allemaal niet, op mijn leeftijd kan je dat makkelijk relativeren. Ik heb in mijn leven al zoveel blessures gehad, het is vervelend maar daar houdt het ook mee op. Het is zeker vervelend omdat ik mij vlak voor de zomer extra hard wou zetten, maar de feiten zijn nu eenmaal de feiten.
Inderdaad Henk, ik kan mij benen nog trainen, maar zal dat voor alle veiligheid toch maar met de leg press doen, die onderarm moet echt wel rust hebben en je weet maar nooit wat er scheef gaat bij een squat.
Je kan je armen ook op de barbell leggen ipv hem tegenhouden, lee haney style :D
klote van je blessure!

Welke oefeningen mag je nog wel doen, of is het absolute rust?
Is het een spier, een aanhechting van je pezen op je bot, of een pees zelf?
in ieder geval knap zuur.
Beterschap

Thnx mannen allemaal, jullie steun word gewaardeerd!
Inderdaad deca laat een blessure sneller herstellen.
ik kan voorlopig geen enkele oefening doen voor het bovenlichaam, die onderarmen heb je nu eenmaal altijd nodig.
Het is een scheurtje in de spier. Beter dat dan een pees, want een pees geneest slechter.

Ga je Deca nemen?

Ik weet dus niet of dat een fabeltje is of niet.. maar mij is altijd verteld dat je vaak deca sneller geneest.. dat wonden en breuken enzow er sneller van genezen..

Weet jij hier iets van DB??

Ik weet dus niet of dat een fabeltje is of niet.. maar mij is altijd verteld dat je vaak deca sneller geneest.. dat wonden en breuken enzow er sneller van genezen..

Weet jij hier iets van DB??

Deca staat er voor bekend dat het de pijn in de gewrichten verbeterd (door het vasthouden van water), het is dus absoluut zeker goed voor mensen met pijn in de schouders, knieen en ellebogen. Er word ook verteld dat het blessures sneller doet genezen maar daar is bij mijn weten geen overtuigend bewijs van, ik hoop daar maar op.
Vooral in de USA is het geweten dat veel grote profcompetities in verschillende sporten (bijv. American football) veel van zijn glans (en veel van zijn spelers) zou verliezen moest deca niet bestaan, er zouden immers veel spelers moeten stoppen door vasthoudende blessures.

Weer wat geleerd.:)
Goede uitleg ook.

Dus dat het botbreuken geneest is een fabel.. ik ben zelf nu ff door m'n schoolboeken aan het snuffelen, want ben best nieuwsgierig geworden:D

mooi ****ed up kerel :( veel sterkte met je onderarm!

Terug
Naar boven