Fitness Seller

Irish Heart Log

Deca-Durabolin [Organon Nederland bv]
(decanoaat)
Injectievloeistof (in arachisolie) 50 mg/ml; ampul 1 ml. Conserveermiddel: benzylalcohol.
Injectievloeistof (in arachisolie) 100 mg/ml; flacon 2 ml. Conserveermiddel: benzylalcohol.

CFH-Advies
Bij de behandeling van anemieën hebben anabole steroïden een zeer beperkt indicatiegebied.
Bij de behandeling van osteoporose in de postmenopauze verdienen bisfosfonaten of raloxifeen de voorkeur. Het gebruik van Deca-Durabolin dient beperkt te blijven tot ernstige, therapieresistente postmenopauzale osteoporose.

Eigenschappen
Anabool steroïd. Geeft bij osteoporose toename van de botmassa. Stimuleert in hoge doses de hematopoëse. Heeft een eiwitsparende werking.

Kinetische gegevens
Tmax = 24 uur. Metabolisering: in het bloed snel (halfwaardetijd ca. 1 uur) tot nandrolon. Nandrolon wordt vervolgens gemetaboliseerd door 5α-reductase tot 5α-dihydronandrolon en in de lever omgezet in polaire metabolieten. Plasmaniveaus van nandrolon blijven verhoogd gedurende minstens 15–20 dagen. T1/2 = Komt na i.m. injectie langzaam (halfwaardetijd is 6–8 dagen) uit de spier vrij.

Indicaties
Ernstige, laat-postmenopauzale osteoporose. Anemie bij chronische nierinsufficiëntie. Aplastische anemie.

http://www.fk.cvz.nl/

Dit zou toch suggereren dat het de bevorderend zou kunnen werken bij een botbreuk..

Dressed... vent..?

Dressed, ik heb me even bijgelezen, want ik heb gewerkt en geslapen sinds m'n vorige bezoek.
Maar nu heb ik wel een vraag...
Ik hoop wel dat je hem ontkennend gaat beantwoorden, want anders val je een beetje van je voetstuk af wat mij betreft...
Je weet dat ik je kracht en uithoudingsvermogen enorm waardeer, en daardoor ben je voor mij een vorm van inspiratie om hard en zwaar te trainen.
Maar na al die berichten hier in het log zit ik met de volgende brandende vraag:

GA JE DECA DURABOLIN GEBRUIKEN OMDAT JE IN DE MENOPAUZE ZIT?! ???

Of lees ik nou die berichten van Marrkos helemaal verkeerd..? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dressed, ik heb me even bijgelezen, want ik heb gewerkt en geslapen sinds m'n vorige bezoek.
Maar nu heb ik wel een vraag...
Ik hoop wel dat je hem ontkennend gaat beantwoorden, want anders val je een beetje van je voetstuk af wat mij betreft...
Je weet dat ik je kracht en uithoudingsvermogen enorm waardeer, en daardoor ben je voor mij een vorm van inspiratie om hard en zwaar te trainen.
Maar na al die berichten hier in het log zit ik met de volgende brandende vraag:

GA JE DECA DURABOLIN GEBRUIKEN OMDAT JE IN DE MENOPAUZE ZIT?! ???

Of lees ik nou die berichten van Marrkos helemaal verkeerd..? :roflol:

Menopauze, nice Hum:D
Deca is eerst en vooral om de spiermassa te bevorderen, het is dus simpelweg een anabole steroide, bijkomende voordeel is dat het de pijn in gewrichten verminderd (bij mij dus de ellebogen), maar het is dus niet dat ik nu plots besluit om deca te pakken, ik heb al ervaring met dit middel sinds mijn 18e.

Menopauze, nice Hum:D
Deca is eerst en vooral om de spiermassa te bevorderen, het is dus simpelweg een anabole steroide, bijkomende voordeel is dat het de pijn in gewrichten verminderd (bij mij dus de ellebogen), maar het is dus niet dat ik nu plots besluit om deca te pakken, ik heb al ervaring met dit middel sinds mijn 18e.
I was :jk: brother.
Als ik ooit besluit om steroïden e.d. te gaan gebruiken, zal ik eerst jou even raadplegen.
Lijkt me best lekker, zo'n ondersteuninkje af en toe... :rolleyes:

Dit zal mijn nieuwe programma worden voor de volgende 5 of 6 weken.
Maandag:
Leg Press 7 sets.
Leg extensions 5 sets.
Standing calf raises 5 sets.
Crunches.

Woensdag:
Allerlei buikspieroefeningen zoals crunches.
Seated calf raises 5 sets.

Vrijdag:
Leg Press 7 sets.
Leg curls 5 sets.
Standing calf raises 5 sets.
Crunches.
Na de middag 2e training: Lunges, lopend op straat zo lang mogelijk, daarna lopen met rugzak zand, ook weer zo lang mogelijk.

Alles zal met hoge reps moeten gebeuren want die rotte machines in de club zijn lichter dan licht, om een voorbeeld te geven, de leg press gaat maar tot 200 kg. Geen zin om deze trainingen te posten, dat zal gebeuren als ik terug hersteld ben, ik ben al bezig met ingewikkelde schema's voor als het zover is (ik moet me ergens mee bezig houden nietwaar:D).

Laatst bewerkt:
Oke dan! Kunt u toch nog trainen! Super! U zou eventueel nog Hyperextensions kunnen toevoegen.. Dit is een killer voor de rug!

U veranderd wel vaak van programm of niet? Altijd gedaan?

Ziet er goed uit grote je benen gaan dit niet fijn vinden:cool: high reps op je poten altijd pijnlijk. En volgens mij gaan die buikspieren betonblokken worden.

S6 de komende tijd.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Oke dan! Kunt u toch nog trainen! Super! U zou eventueel nog Hyperextensions kunnen toevoegen.. Dit is een killer voor de rug!

U veranderd wel vaak van programm of niet? Altijd gedaan?

Ja dit is natuurlijk wel noodgedwongen maar anders is het ook aan te raden om regelmatig iets anders te doen.
Neen hyperextensions heb ik jaren geleden eens gedaan en het leverde mij een serieuze blessure op, die doe ik nooit meer. Ik ben aan het piekeren geweest of er toch geen oefening is voor het bovenlichaam die ik kan doen maar met een geblesseerde onderarm zit dat er niet in, ik moet op veilig spelen en rustig mijn tijd afwachten.

Hij veranderd nu van schema omdat hij een spierscheur in zijn voorarm heeft :) niet echt handig m UB te trainen he ;)

Ziet er goed uit grote je benen gaan dit niet fijn vinden:cool: high reps op je poten altijd pijnlijk. En volgens mij gaan die buikspieren betonblokken worden.

S6 de komende tijd.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ja mijn buikspieren zullen even niet weten wat er aan de hand is, is al meer dan een jaar geleden dat die nog een oefening gezien hebben.

Sterkte met het herstel DB!

gewoon alles posten db , ook voor jou dan lage gewichten , deze zijn voor ons nog altijd hoog + je kan er nog op terugkijken , hoe je dat hebt aangepakt over 20 jaar

gewoon alles posten db , ook voor jou dan lage gewichten , deze zijn voor ons nog altijd hoog + je kan er nog op terugkijken , hoe je dat hebt aangepakt over 20 jaar

Ok ik zal het posten, helaas heb ik van de training deze morgen niets genoteerd dus die moet ik overslaan. Zo dadelijk ga ik lunges doen op straat en daarna een looptraining.
Ik zal er in het vervolg een gewoonte van maken om alles op te schrijven wat ik doe qua sportieve zaken.
PS: Binnen 20 jaar ga ik nog steeds stevig door hoor, en moet op niets terugkijken.:D

we sterven in het harnas - ik schrijf ook alles op - goeie trainingen + de slechte natuurlijk , daar is een log voor - om nog eens te kijken , hoe deed ik dat ook alweer op 29 mei 2009

Terug
Naar boven