Fitness Seller

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
Deze middag:
Eerst heen en weer in de straat lunges met in de nek 20 kg. Zeer inspannend met deze warmte.
Daarna 50 minuten lopen op een redelijk tempo met een rugzak met zand in (gewicht geen idee). Met deze hitte moordend, en het deed me denken aan vroegere tijden toen ik dit heel veel deed, net zoals toen liep ik op blote voeten.
Altijd plezierig te merken dat je nagenoeg niets aan fysiek verloren hebt met 53 jaar.:D
I'm a lucky bastard!

Je bent echt een waanzinnige altijd op zoek om jezelf helemaal kapot te trainen. Zo herkenbaar voor fanatieke sporters.

Lekker bezig geweest grote goed pinksteren!

Dressed, jie zot! :jk:
Lunges door de straat lopen doen!
De buren verklaren je waarschijnlijk voor gek...
Ze zullen wel zeggen: hij is altijd al een beetje apart...
Wel achter je rug natuurlijk! ;)
Is natuurlijk wel een flinke benentraining Dude!
En dan 50min gaan lopen met een rug/zandzak...
Respect hoor! :thumb:
Dan heb ik me er vandaag weer een stuk makkelijker vanaf gemaakt... :o
Maar ja, ik ben dan ook al oud!
Oh ja, jij bent nog ouder... :rolleyes:
Maar jou testwaardes zijn hoger!
Alhoewel het met die van mij ook goed gaat volgens mijn vrouw. :D
Ze keek vandaag in een pan: "wat zit daar in?"
10 eieren...
Vandaar dat "dat ding" van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat staat te steigeren!
"Nou snap ik het..."
Hahahahaha, yeah baby! :roflol:
Keep it up Dressed!
En je komt er misschien nog wel beter uit dan je er in bent gegaan met je blessure. ;)
Have a nice weekend, ik zal nog wel wat nachtdiensten draaien... :(

Ja Hum, de buren kennen mij al hoor, ik woon hier redelijk afgelegen in een klein straatje, het eerste deel van de straat is in blokvorm met een verdere uitloper van een recht gedeelte. Ideaal dus om gewoon op straat dat te doen. Wij kennen ons hier allemaal goed omdat wij regelmatig samen buiten zitten op het grasplein dat in het midden ligt en iedereen weet dus dat ik niet de doorsnee burger ben.
Hou je sterk met je nachtdiensten Hum!

Ja Hum, de buren kennen mij al hoor, ik woon hier redelijk afgelegen in een klein straatje, het eerste deel van de straat is in blokvorm met een verdere uitloper van een recht gedeelte. Ideaal dus om gewoon op straat dat te doen. Wij kennen ons hier allemaal goed omdat wij regelmatig samen buiten zitten op het grasplein dat in het midden ligt en iedereen weet dus dat ik niet de doorsnee burger ben.
Hou je sterk met je nachtdiensten Hum!
;) Thanks.

Die lunges op straat heb ik trouwens gejat van de grote Coleman, die doet het ook en potverdomme op die manier zijn ze veel zwaarder dan dat je ze doet in de sportzaal. Als je altijd maar vooruit gaat kan je veel minder gewicht pakken maar de benen branden als de hel, en in de brandende zon stroomt het zweet van je lichaam. Een raar zicht voor de mensen, maar who cares?

hehe, lekker bezig hoor! Gezellige buurt daar hoor ik zo, zag laatst ook een filmpie ven Coleman met die walking Lunges, persoonlijk doe ik ze stap voor stap terug andere been en weer herhalen.. Maar zoveel ruimte hebben we niet bij de gym..

Die lunges op straat heb ik trouwens gejat van de grote Coleman, die doet het ook en potverdomme op die manier zijn ze veel zwaarder dan dat je ze doet in de sportzaal. Als je altijd maar vooruit gaat kan je veel minder gewicht pakken maar de benen branden als de hel, en in de brandende zon stroomt het zweet van je lichaam. Een raar zicht voor de mensen, maar who cares?
Als je dan twee zware dumbbells of kettlebels zou pakken, heb je gelijk een aardige griptraining er bij te pakken.
Niet dat dit nu voor jou een optie is natuurlijk...
Misschien iets voor mij...
Even m'n luiigheid overwinnen! ;)

Geweldige training Dressed:D

Schijt aan wat mensen denken, en gewoon doen.

Lekker bezig weer:)

Als je dan twee zware dumbbells of kettlebels zou pakken, heb je gelijk een aardige griptraining er bij te pakken.
Niet dat dit nu voor jou een optie is natuurlijk...
Misschien iets voor mij...
Even m'n luiigheid overwinnen! ;)

Ook iets voor mij later als alles terug in orde is, want ik ga deze oefening zeker nog vaak doen.
Eigenlijk is zo'n spierscheur eigenlijk nog niet zo erg, want je kan dan weer eens volledig losbreken van de normale trainingen en het volledig anders aanpakken.
Zo zie je maar in alles is iets positief te vinden.
PS: zo lui ben jij niet Hum als ik jouw trainingen bekijk, blij te lezen trouwens in je log dat je weer redelijk pijnvrij bent.

Lekkere manier van trainen db. Ik heb het aan mijn vrouw gevraagd en er zijn wel oefeningen voor, maar eerst een nog een weekje de scheuring laten rusten zei ze me. Ik Pm je ze later nog even door.:)

Zo dadelijk vertrek ik naar de badminton met de fiets, helaas is deze fietstocht niet te vergelijken met de fietsmarathons van Robke want dit is maar 3 km:D
Een uur of drie alles geven, ik moet eerlijk zeggen dat ik op het terrein wel merk dat ik stukken zwaarder ben dan vroeger, vroeger woog ik max 90 kg en dan ging alles vanzelf maar als je 118 kg moet in snelheid over een veld bewegen is dat een ander verhaal. Mijn kwaliteiten wat badminton betreft hebben daar zeker onder te lijden wegens te zwaar geworden voor zo'n sport, maar ja je kan niet alles willen.
Evengoed ben ik soms om dood te vallen als ik niet meer bij een shuttle geraak die ik vroeger met gemak nog had gepakt, maar je moet denken dat die andere spelers allemaal zo rond de 60/70 kg wegen en dus veel sneller zijn dan ik.
Ik moet mij wel inhouden om telkens met mijn racket te smijten, want ze zijn een beetje te duur, 150 euro het stuk is een beetje veel om stuk te smijten vind ik!

Lekkere manier van trainen db. Ik heb het aan mijn vrouw gevraagd en er zijn wel oefeningen voor, maar eerst een nog een weekje de scheuring laten rusten zei ze me. Ik Pm je ze later nog even door.:)

Waarvoor mijn dank aan jou en je vrouw Marco!

Ook iets voor mij later als alles terug in orde is, want ik ga deze oefening zeker nog vaak doen.
Eigenlijk is zo'n spierscheur eigenlijk nog niet zo erg, want je kan dan weer eens volledig losbreken van de normale trainingen en het volledig anders aanpakken.
Zo zie je maar in alles is iets positief te vinden.
PS: zo lui ben jij niet Hum als ik jouw trainingen bekijk, blij te lezen trouwens in je log dat je weer redelijk pijnvrij bent.
Tnx. Dressed,
Jij weet een ouwe vent altijd weer een goed gevoel te geven! :thumb:

Zo dadelijk vertrek ik naar de badminton met de fiets, helaas is deze fietstocht niet te vergelijken met de fietsmarathons van Robke want dit is maar 3 km:D
Een uur of drie alles geven, ik moet eerlijk zeggen dat ik op het terrein wel merk dat ik stukken zwaarder ben dan vroeger, vroeger woog ik max 90 kg en dan ging alles vanzelf maar als je 118 kg moet in snelheid over een veld bewegen is dat een ander verhaal. Mijn kwaliteiten wat badminton betreft hebben daar zeker onder te lijden wegens te zwaar geworden voor zo'n sport, maar ja je kan niet alles willen.
Evengoed ben ik soms om dood te vallen als ik niet meer bij een shuttle geraak die ik vroeger met gemak nog had gepakt, maar je moet denken dat die andere spelers allemaal zo rond de 60/70 kg wegen en dus veel sneller zijn dan ik.
Ik moet mij wel inhouden om telkens met mijn racket te smijten, want ze zijn een beetje te duur, 150 euro het stuk is een beetje veel om stuk te smijten vind ik!
Wat is nou 150, - voor een succesvolle antiekhandelaar man! ;)
:jk:
Gewoon je cool bewaren, en waardig je shutteltje gaan oprapen. :D

Ik heb vandaag 2x 7km gefietst, naar m'n werk en terug...
Echt lekker...
Vanmorgen om 05.20 uur, en daarnet om 16.30 uur weer terug.
Als ik dat nu eens iedere werkdag zou doen... :o

coleman zal dat wel ergensgezien hebben db - ik heb die dvd van ronnie c , en dat is idd mooi om te zien -

zal idd wel een mooi gezicht zijn geweest in de straat - ik zie al voor me - de mensen gaan effe buiten zitten - koffie word gezet want db komt eraan - hehehe cool man:)

coleman zal dat wel ergensgezien hebben db - ik heb die dvd van ronnie c , en dat is idd mooi om te zien -

zal idd wel een mooi gezicht zijn geweest in de straat - ik zie al voor me - de mensen gaan effe buiten zitten - koffie word gezet want db komt eraan - hehehe cool man:)

Ja het is eens wat anders!

Vanmiddag ga ik doorbrengen met zonnebaden en waterspelletjes spelen met de kinderen, ik moet eerlijk bekennen dat een van de moeders uit de buurt er heerlijk uitziet in haar zomerse kledij die heel onthullend is. Mijn waterpistool zal vanmiddag vaak op haar gericht zijn:D
Deze oude vos is onverbeterlijk (en lust de jonge blaadjes van een jaar of 30 best wel) en mijn vriendin leest dit forum toch niet!;)

Terug
Naar boven