XXL Nutrition

Irish Heart Log

Vanmiddag ga ik doorbrengen met zonnebaden en waterspelletjes spelen met de kinderen, ik moet eerlijk bekennen dat een van de moeders uit de buurt er heerlijk uitziet in haar zomerse kledij die heel onthullend is. Mijn waterpistool zal vanmiddag vaak op haar gericht zijn:D
Deze oude vos is onverbeterlijk (en lust de jonge blaadjes van een jaar of 30 best wel) en mijn vriendin leest dit forum toch niet!;)

geniet ervan: ik kijk alleen naar de dames.;) Niet teveel power in je waterpistool gebruiken, anders blaas je haar nog om ver.:)

• Topic Starter Topic Starter
Het kan niet op, gisteren met het voetballen met de kinderen een kleine spierverrekking opgelopen, vandaag dus geen benen, dit is een blessure die maar enkele dagen zal aanhouden maar ondertussen kan ik dus geen benen meer trainen of ook geen andere sporten. Wat zonnebaden dan maar en spelen met het waterpistool:D

Het kan niet op, gisteren met het voetballen met de kinderen een kleine spierverrekking opgelopen, vandaag dus geen benen, dit is een blessure die maar enkele dagen zal aanhouden maar ondertussen kan ik dus geen benen meer trainen of ook geen andere sporten. Wat zonnebaden dan maar en spelen met het waterpistool:D

Bezige bij ben je ook he DB!
Lekker zonnen is top bro....

Bijlagen

Heb je dat buurvrouwtje al eens te pakken gehad met je waterpistooltje..? :D

kijk maar uit met dat waterpistool - :D

Ik denk dat het hier wel eens op zijn plaats is om een lijstje van mijn huidige blessures op te stellen, zodat men ziet dat het niet alles rozegeur en maneschijn is:
1. Spierscheur in onderarm.
2. Ontsteking in linkerschouder door een slecht bevallen spuit.
3. Verrekking in been.
4. 2 tennisellebogen (sinds jaren).
5. Steeds terugkerende zeurende pijn onderarmen juist onder de biceps.
6. Sinds een paar weken pijn in de nek, reden?
7. Steeds terugkerende pijn in de voorste zaagspier die voelbaar is tijdens leg press of iets als pullovers (daar heb ik al jaren last van).
8. Vaak pijn in de achterste schouderspier aan de linkerkant.
9. Vaak pijn in de rechtertriceps aanhechting.
10. Pijn in de polsen (vooral door de badminton) zodat ik steeds polsbandjes moet dragen.

Klaar voor de lappenmand?:D

Nee gewoon doorgaan:D

Ik denk dat het hier wel eens op zijn plaats is om een lijstje van mijn huidige blessures op te stellen, zodat men ziet dat het niet alles rozegeur en maneschijn is:
1. Spierscheur in onderarm.
2. Ontsteking in linkerschouder door een slecht bevallen spuit.
3. Verrekking in been.
4. 2 tennisellebogen (sinds jaren).
5. Steeds terugkerende zeurende pijn onderarmen juist onder de biceps.
6. Sinds een paar weken pijn in de nek, reden?
7. Steeds terugkerende pijn in de voorste zaagspier die voelbaar is tijdens leg press of iets als pullovers (daar heb ik al jaren last van).
8. Vaak pijn in de achterste schouderspier aan de linkerkant.
9. Vaak pijn in de rechtertriceps aanhechting.
10. Pijn in de polsen (vooral door de badminton) zodat ik steeds polsbandjes moet dragen.

Klaar voor de lappenmand?:D

ji jiutsu blessures - operatie buikwand ( spierscheuring ) - schouder - onderarm - vingers - hechtingen in nek en bovenlip ( nee geen hazenlip ) - nek vanwege pakkingen
+ de nodige spierblessures + maar wel een topsport

nu al bijna anderhalf jaar blessure vrij:D

We worden steeds jonger db. Ik kan niet eens tippen aan jouw lijst.:)
Vooral doorgaan.

ji jiutsu blessures - operatie buikwand ( spierscheuring ) - schouder - onderarm - vingers - hechtingen in nek en bovenlip ( nee geen hazenlip ) - nek vanwege pakkingen
+ de nodige spierblessures + maar wel een topsport

nu al bijna anderhalf jaar blessure vrij:D

Dat ziet er ook goed uit grote! Proficiat!:D

Rijden vaak het lekkerste oude auto`s.

wrak1.jpg

Het blessure log! :thumb:
Tsja, dan valt het bij mij nog wel mee Dressed...
Chronisch schoudergezeik.
Golfarm en tenniselleboog.
Zwabberbuik...
Dikke t**ten...
Lovehandles als "Camelbacks"
Doorgezakte heupen.
Chronisch zeikende, zekende, pijnlijke knieën.
Stroeve enkels.
Ontstoken onderarmpees (bijna beter!)
Zwakke polsjes...
Geen gripkracht...
Maar ach, wat zeur ik..?
Het is mooi weer! :thumb:
En in plaats van een biertje heb ik net een mager sjéékje op, dus: "All's not lost for Hummertje!" ;)

Het blessure log! :thumb:
Tsja, dan valt het bij mij nog wel mee Dressed...
Chronisch schoudergezeik.
Golfarm en tenniselleboog.
Zwabberbuik...
Dikke t**ten...
Lovehandles als "Camelbacks"
Doorgezakte heupen.
Chronisch zeikende, zekende, pijnlijke knieën.
Stroeve enkels.
Ontstoken onderarmpees (bijna beter!)
Zwakke polsjes...
Geen gripkracht...
Maar ach, wat zeur ik..?
Het is mooi weer! :thumb:
En in plaats van een biertje heb ik net een mager sjéékje op, dus: "All's not lost for Hummertje!" ;)

Jij mag ook bij de club Hum:D

Terug
Naar boven