MuscleMeat

Irish Heart Log

Tnx. friend. :thumb:

Ik heb me in de tuin geïnstalleerd met m'n laptopje.
Ik zit wel graag eens buiten, maar verveel me altijd zo snel man...
Ik zou eigenlijk gewoon een haltertje moeten kopen...
Een beetje in de tuin trainen op de dagen dat de sportschool dicht is.

Daarnet even met m'n hond gaan fietsen naar de kreek zodat hij even kon afkoelen.
Fiets ik langs wat ramen, wist ik gelijk weer waar ik het meeste werk heb eigenlijk...
Wat een pens! :o
Maar gelukkig zag ik ook een mooi hoefijzer op mijn bovenarm zitten, dat maakt het weer wat draaglijker. :D

gebroken arm
spierverrekking in de kuiten
ontsteking van de knie (6maanden)
verschillende keren gebroken vingers (elke vinger mimimum 1 keer)
door de rug gegaan een paar jaar geleden

en ben pas 17 :D

gebroken arm

Goed bezig! :thumb:
Je gaat door voor de nominatie: "jongste lid van de gebroken DBB'ers" :D

haha liever niet :D

Ik heb een naam voor jullie clubje gevonden DB en Hum-->

old man.jpg

Het blessure log! :thumb:
Tsja, dan valt het bij mij nog wel mee Dressed...
Chronisch schoudergezeik.
Golfarm en tenniselleboog.
Zwabberbuik...
Dikke t**ten...
Lovehandles als "Camelbacks"
Doorgezakte heupen.
Chronisch zeikende, zekende, pijnlijke knieën.
Stroeve enkels.
Ontstoken onderarmpees (bijna beter!)
Zwakke polsjes...
Geen gripkracht...
Maar ach, wat zeur ik..?
Het is mooi weer! :thumb:
En in plaats van een biertje heb ik net een mager sjéékje op, dus: "All's not lost for Hummertje!" ;)

er altijd baas boven baas , ziet er goed uit hummie:D

• Topic Starter Topic Starter
gebroken arm

Jij komt er ook wel, doe zo verder en geef vooral de hoop niet op om zo gebroken zoals ons te worden:D

ooit op een dag :D
53v88g.jpg

Ik heb een naam voor jullie clubje gevonden DB en Hum-->
old man.jpg
Ik vind hem goed! :thumb:
Kunnen Dressed en ik onz waterpistooltjes leegchieten op(/in?) de "young beautiful hens" in de roost! :D

er altijd baas boven baas , ziet er goed uit hummie:D
Yeah, I rulez the roost! :cool:
Samen met Dressed dan éh...
Want ik wil er niet om vechten met hem! :eek:
Niet voor ie nog wa mee en zwaardre blessures heft, dan neem ik de hele zak over, en zijnde hens allemaal voor mij! ;)

My toetsenbord is acting up... :mad:

Voila dat is het John, die mannen hebben geen last in het dagelijkse leven zoals wij dat hebben. Uiteindelijk zal het ook mijn lot zijn om lichter te gaan trainen en met meer reps, ik ga dat even graag doen, in het begin zal het dan wel even slikken zijn maar wat moet moet.
Trouwens ik ga nu zelf even een korte periode hebben waarbij ik meer op spiergevoel ga trainen met iets mindere gewichten en wat tragere negatieve beweging, uiteindelijk zal dat mijn spiermassa nog te goede komen. Je kan dat al duidelijk zien in mijn laatste training van borst en triceps met 50 kg op de incline dumbbell bench waar ik normaal met snelle bewegingen en minder strikt easy op 60 zit voor een rep of 8. Dat trager werken maakt echt een wereld verschil. Trouwens ik heb met de dumbbells veel last van mijn onderarmen als ik ze omhoog slinger, daarom ook is met dumbbells iets minder zwaar gaan voor mij de betere weg, je ziet dus dat ik bijlange na niet vrij ben van oude venten kwalen!
Wat jou betreft ben ik er van overtuigd dat jij met een andere manier van training nog serieuze vooruitgang gaat maken, je moet er alleen jezelf van kunnen overtuigen zodat je motivatie hoog blijft. train ze tot je 70 bent!
Uiteindelijk gaan we allemaal merken dat de jonge gasten ons voorbij steken, zo is dat nu eenmaal in het leven en zo moet het ook zijn, ikzelf heb daar geen enkel probleem mee, maar zal er wel alles aan doen om het zo lang mogelijk uit te stellen!

Maar last hebben in het gewone dagelijkse leven? Kan jij niet meer alles doen waar je zin in hebt (fietsen, wandelen)?

Die hens blijven van mij John, al moest ik ze achtervolgen in mijn rolstoel!:D

ai ai ai, je bent wel flink toegetakeld zeg.. Pfieuw.. Wordt tijd dat we allemaal een paar fruitmanden gaan sturen! Zo doen wij dat in Holland!

Ik eet geen fruit, stuur mij liever een lekkere pitta met veel looksaus!

:roflol:

Ik ben nog qua blessures niet zo erg:

Opspelende knieën (paar weekjes)
Last van rug (1 maand)
Gebroken enkel (volgens mij week of 15-16)

Verderest niks bijzonders wat kwaaltjes wat niet zoveel tijd koste om te herstellen. Dus lucky me so far.

Als ik terug volledig fit ben dan ga ik het volgende programma hanteren, ik heb me daar maar even mee bezig gehouden bij gebrek aan ernstige training:

Maandag:
Yates Row 10 sets van 3-?
Lat pulls to front 2 sets van 8-?
Incline laterals 3 sets van 8-?
Lying incline laterals 3 sets van 8-?

Woensdag:
Military Press 10 sets van 3-?
Side laterals 3 sets van 8-?
Frontals 3 sets van 8-?
One dumbbell triceps press 5 sets van 8-?

Donderdag:
Squats 10 sets van 3-?
Walking lunges gewoon zover mogelijk met een licht gewicht.
Zo ver mogelijk lopen (als ik nog vooruit geraak tenminste) om de benen af te maken.

Zaterdag:
Incline bench press 10 sets van 3-?
Incline flyes 5 sets van 8-?
Een programma dus met meer isolatie dan ik gewoon ben, kwestie van all in one te doen.
Even dus geen racks of deads, wat betreft de rug ga ik me dus concentreren op de Yates row.
De stand van zaken is nu dat ik denk morgen terug met de benen te kunnen beginnen, de rest zal nog wat weekjes moeten wachten vrees ik.

Als ik terug volledig fit ben dan ga ik het volgende programma hanteren, ik heb me daar maar even mee bezig gehouden bij gebrek aan ernstige training:

Een programma dus met meer isolatie dan ik gewoon ben, kwestie van all in one te doen.
Even dus geen racks of deads, wat betreft de rug ga ik me dus concentreren op de Yates row.
De stand van zaken is nu dat ik denk morgen terug met de benen te kunnen beginnen, de rest zal nog wat weekjes moeten wachten vrees ik.
Het zal in het weer zitten denk ik! :rolleyes:
Ik heb een nieuw schemaatje opgesteld voor mezelf, zonder deadlifts!
Toeval?
Ik ben benieuwd naar je trainingen Dressed.
Vol verwachting klopt mijn hart... :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven