- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal in het weer zitten denk ik!
Ik heb een nieuw schemaatje opgesteld voor mezelf, zonder deadlifts!
Toeval?
Ik ben benieuwd naar je trainingen Dressed.
Vol verwachting klopt mijn hart...![]()
Dit kan geen toeval meer zijn Hum, we are brothers!
Ook ik ben heel benieuwd naar jouw verdere trainingen, het is altijd een plezier om jouw log te lezen!

Lying Incline?Wat is het verschil tussen Lying Incline en Incline?
Ziet er verderest goed uit, maar no Flat Bench and Deadlift?
Wel heel veel verschil zal er niet zijn, behalve dat je minder kan cheaten en dit worden dus hele strikte met weinig gewicht, terwijl ik bij de normale inclines alles inzet om zoveel mogelijk poundages naar boven te brengen.
Geen flat bench as usual en deze keer ook geen racks en deads neen, ik wil mijn onderarm wat sparen de komende maanden. Maar zware Yates rows brengen ook alles wat je nodig hebt voor de bovenrug hoor, ja goed de onderrug krijgt dan weinig in dit programma maar dat is mijn minste zorg.

Maar als ik het goed begrijp is incline geen lying meer toch?
Want je zit andersom bij laterals, dus lying wilt zeggen flat en geen incline, of begrijp ik dat niet goed?![]()
Bij de gewone inclines buig je voorover en bij de lying lig je op een schuine bank, dus er is eigenlijk geen verschil behalve dat je liggend veel minder kan cheaten.
Oh dus incline doe je gewoon staand en lying op een bench?
Kan ook zittend natuurlijk maar ik doe de gewone dus staand ja, van zodra je laterals doet met een iets voorover gebogen lichaam dan doe je al isolatie voor de achterkant schouders. De lying doe ik dus op een schuine bank.

I get it.
Krijg je dan geen last van de onderrug? Want lijkt mij een best k*t positie om staand te doen. Voornamelijk met heavy weight waarbij je dus neiging hebt om te cheaten. (wat natuurlijk de bedoeling is om PR's en heavy weight te liften)
Ik hoef dat niet te doen hoor, zo...I get it.
Krijg je dan geen last van de onderrug? Want lijkt mij een best k*t positie om staand te doen. Voornamelijk met heavy weight waarbij je dus neiging hebt om te cheaten. (wat natuurlijk de bedoeling is om PR's en heavy weight te liften)

Je zou het gaan denken...

Je zou het gaan denken...
Toen we in de rij stonden, toen de ruggegraten werden uitgedeeld, had Dressed de eerste keuze.
Toen ik aan de beurt was waren er alleen nog maar afgekeurde tuinslangen...![]()
That's life. 
Ziet er een bruut schema uit Dressed.
Succes met die lying inclined laterals ... is een mega oefening maar je moet je ego aan
de deur laten.Als ik er zwaar probeer op te gaan, donder ik half van dat bankje af.
Dus geen ruimte om te cheaten![]()
Damn, what's life without a bit of cheatin' son..?
Lijkt me niks die oefening...![]()
Heb eens gehoord dat de ARNOLD PRESS (Met Dumbbells dus) Een hele goede is voor de voorkant schouders..