MuscleMeat

Iron Devoted Powerlog

Het zijn idd echt klotedingen. Bij de SM van West-Nederland moest ik ze ook rond de 30m laten vallen.

• Topic Starter Topic Starter
filmpjes word ff nix!!!krijg ze wel op me computer maar niet op youtube!morgen weer ff probere want ben der nu wat flauw van!

Hey kerel, ik zag je inderdaad kosten in de bosjes, bij die auto die geparkeerd stond bij de deelnemers-tent! Heb je daarna wel goed gedronken? ivm uitdroging en krampen die je de rest van de wedstrijd kon krijgen?

Goed gedaan voor een eerste wedstrijd! 8e is helemaal niet verkeerd! :thumbup:

Hey kerel, ik zag je inderdaad kosten in de bosjes, bij die auto die geparkeerd stond bij de deelnemers-tent! Heb je daarna wel goed gedronken? ivm uitdroging en krampen die je de rest van de wedstrijd kon krijgen?

Goed gedaan voor een eerste wedstrijd! 8e is helemaal niet verkeerd! :thumbup:

ik kon pas weer iets binnen houden na de wheelflip!!daarna voelde ik me wel weer ok!
Thx jij ook congrats!

Goed gedaan hoor, volgende x flip je die wheel gewoon bij johan in z'n nek zijn we daar ook van af.

je was goed op dreef kerel;)
gefeli emt je plaats!

Oke die farmers zijn idd wel debiele dingen! Lijken wel 2 hele bomen waar je mee rondwandelt.

Oke die farmers zijn idd wel debiele dingen! Lijken wel 2 hele bomen waar je mee rondwandelt.

zijn masten van een sk*tsje (friese zeilboot)doordat de mast uitloopt in een punt zijn de beide timbers niet eens even lang!
zonder keerpunt der in is het nog wel te doen maar na het keren krijg je ze heel moeilijk weer in balans...

Ik zei het ook al na de SM van West-Nederland (en eerder ook al): ze zijn maar 100kg maar ze zijn totaal niet te vergelijken met andere timbers.

vandaag naar de dokter geweest...resultaat: maagzweer.beetje jammer
toch maar ff weze trainen...

Squats:
5x60kg
5x100kg
5x140kg
5x160kg
3x170kg
1x190kg PR!!!!!
ondanks een beetje vermoeide rug..was super diep!!lekker!!!

Smalbankdrukken
8x50kg
8x80kg
8x100kg
5x110kg
5x120kg PR!!
klein pijntje aan me linker bicep aanhechting, durfde daarom niet explosief te drukken!zit heel veel meer in!!

Na 2 jaar nog eens achter gekomen dat ze ook een Viking press hebben in me gym..
de gewichten zijn wel wat apart.
Beetje uitgeprobeerd
1x100kg
1x110kg
1x120kg
1x135kg
1x150kg
3x160kg!!Lijkt me dus vrij duidelijk dat de gewichten vanwege een of ander hefboom iets niet helemaal kloppen!maar de beweging is heel lkkr!!!!

Hierna verder gegaan met triceps

one arm dumbbell extension:
12x35kg
12x40kg
12x45kg

Tate press (incline)
3x15 15kg

Klote van me aanhechting!!hopelijk snel voorbij want ik kan zo geen zware presses doen!

die gewichten van vikingpress kloppen nie:P..
maar serieus lekkere training bro;)

Lekkere training, klote van die maagzweer!

Zo verrot lekkere squat zieke homo!

Terug
Naar boven