MuscleMeat

Iron Devoted Powerlog

Netjes goed gedaan die wedstrijd! En kunnen ze die sk*tsjes niet eens verbranden ofzo, k*tdingen.

Eerlijk gezegd vond ik het een hele slechte wedstrijd ..... met nog slechtere onderdelen...

wat ik eerder ook al aangaf 2 grip oefeningen? farmerswalk en herculeshold........Toevallig de onderdelen waar de 2 recruten van de organisator/scheidsrechter goed in zijn!!!!!!!

Waar zijn de echte strongman onderdelen gebleven zoals boomstam op maximaal gewicht, stones, deadlift of powerstairs!!!!!!

Ik laat me in ieder geval niet meer lenen voor deze poppekast.

Jullie zien mij alleen op de ECHTE wedstrijden!!!!

Met vriendelijke Groet,

PETER DE JONG

• Topic Starter Topic Starter
nou maar een geluk dat je je rug rust moet gunnen dan!

Toch wel lief dat ie ons de groeten doet in een trainingslog:D

jammer dat ik alleen maar sarcastische antwoorden krijg in plaats van een goed en wel gemeend argument.....

en met mijn rug gaat het trouwens uitstekend!!!!

Logisch toch.
Iron post vol trots over zijn goed verlopen wedstrijd en krijgt te horen dat het een ongeloofelijke k*twedstrijd was.
Wat voor antwoord verwacht je dan?

Je kunt je onvrede wel posten maar dan in een topic over deze wedstrijd en niet in een log van iemand die trots verteld over zn prestatie.

ten eerste kraak ik zijn prestatie niet af ..... als je goed leest vind ik het qua organisatie slecht en ten tweede is er geen topic over deze wedstrijd in het algemeen.

dus ik snap niet dat ie het persoonlijk opvat......

ik vind dat jullie op jullie eigen manier juist heel goed bezig zijn met de sport .... maar wil jullie behoeden dat als jullie zulke wedstrijden blijven doen waarbij onderdelen gekozen worden voor bepaalde personen om dat die dan kunnen winnen.... jullie nooit echt mee kunnen draaien met echte sterkste man wedstrijden....

want dit soort wedstrijden geeft een vertekend beeld over echte sterkste man wedstrijden.

Okay.

Op de manier waarop je het nu stelt komt het heel anders over;)

Je hebt wel een punt het valt op dat in deze regio de wedstrijden er inderdaad afgestemd uitzien.
Ik bedoelde ook niet dat je hem persoonlijk aanviel maar vond het sneu voor die arme W lol dat nu ie eindelijk trots was te horen kreeg dat het een buttwedstrijd was.

Maar zoals gezegd als ik de wedstrijdjes hier in de regio es goed bekijk is het allemaal afgestemd op een paar personen.(ook de reden dat ik niet meedoe aan de sterkste man van friesland met dat hooggooien waar hun elke week op oefenen)

Okay.

Op de manier waarop je het nu stelt komt het heel anders over;)

Je hebt wel een punt het valt op dat in deze regio de wedstrijden er inderdaad afgestemd uitzien.
Ik bedoelde ook niet dat je hem persoonlijk aanviel maar vond het sneu voor die arme W lol dat nu ie eindelijk trots was te horen kreeg dat het een buttwedstrijd was.

Maar zoals gezegd als ik de wedstrijdjes hier in de regio es goed bekijk is het allemaal afgestemd op een paar personen.(ook de reden dat ik niet meedoe aan de sterkste man van friesland met dat hooggooien waar hun elke week op oefenen)

precies.....

in elk geval keep up the good work........

pega: ik vat nix persoonlijk op hoor, dit is mijn 1e seizoen..ik doe gewoon ervaring op!
dit was mooi in de buurt!en een vrachtauto trekken is in heel nederland hetzelfde en een carcircle ook!timbers doen ze ook op bijna elke wedstrijd en die herculeshold had wout nieuw logisch dat hij die wil inzetten in wedstrijden..alleen die houten log was jammer maar goed..niet iedereen is zo'n beest als jij bent!!

@ katje THX MAATJE!!!

Laatst bewerkt:
pega: ik vat nix persoonlijk op hoor, dit is mijn 1e seizoen..ik doe gewoon ervaring op!
dit was mooi in de buurt!en een vrachtauto trekken is in heel nederland hetzelfde en een carcircle ook!timbers doen ze ook op bijna elke wedstrijd en die herculeshold had wout nieuw logisch dat hij die wil inzetten in wedstrijden..alleen die houten log was jammer maar goed..niet iedereen is zo'n beest als jij bent!!

@ katje THX MAATJE!!!

ow nog steeds op je pik getrapt?????

IK ZEG OOK NIET DAT DE ONDERDELEN GEEN STRONGMAN ONDERDELEN ZIJN TOCH???

alleen ik heb mijn vraagtekens bij de indeling van de onderdelen ....en als je die hercules hold nieuw hebt dan kun je de timbers er toch uit laten en bv. en een wheel flip doen? en een echte boom gebruiken .... en niet toevallig een boom die niemand kent behalve je eigen jongens.............

maar als jij je wil laten vernken en alles nog steeds persoonlijk op vat dan moet je dat maar lekker doen...... en dan zijn wij uit gepraat...

succes verder

anders heb je ff last roid rage serieus!
ik vat niets persoonlijk op!en in principe is het ook wel waar wat je zegt!maar ik doe (nog) geen wedstrijden mee voor de klassering dus maakt het mij niets uit!
ik doe nu wedstrijden mee om ervaring op te doen, en om een doel te hebben waarvoor ik wekelijks train!
zogenoemde "echte"strongman wedstrijden komen volgend seizoen wel!

vanochtend ff korte training

Bench:
8x40kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
8x120kg
6x120kg
5x120kg
5x120kg
5x120kg
me handen iets dichter bij elkaar gedaan..had nog wel veel pijn!

Incline dumbbelldrukken:
5x5 45kg

Peckdeck:
5x12 oplopend gewicht

shitload aan triceps assistance (rock n rolls, tate press, dumbbell extensions, kabelpulldowns)

vanavond squats denk maar weer olympic style!

Laatst bewerkt:
Doortrainen bij pijn is niet fijn.

Gaat lekker met trainen. En goed van je dat je veel wedstrijden pakt om ervaring op te doen. Dat nemen ze je niet af. En als de tijd rijp is dan, knallen. :D

whahaha zinloos soms..... de reacties:(

Maar je bent goed bezig!

Geile bank w!

training 2 van vandaag:

Olympic squats:
8x60kg
8x100kg
8x120kg
5x140kg
2x150kg
1x170kg me hielen raakten me reet zo ****in diep!!:D
2x150kg
1x140..ben maar gestopt me nek deed zo ****in pijn! (sissy)

Stifflegged deadlift:
8x50kg
8x90kg
8x110kg
8x120kg
8x140kg
8x150kg
was heel lang geleden,
hierna schoten me hamms en me glutes al vol kramp!dat word fijn lopen morgen!!

Legextensions:
5x10 met oplopend gewicht

Biceps: ez bar curls preachercurls met dumbbells
te snel een dikke pomp om door te gaan!

Terug
Naar boven