- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes goed gedaan die wedstrijd! En kunnen ze die sk*tsjes niet eens verbranden ofzo, k*tdingen.

Okay.
Op de manier waarop je het nu stelt komt het heel anders over
Je hebt wel een punt het valt op dat in deze regio de wedstrijden er inderdaad afgestemd uitzien.
Ik bedoelde ook niet dat je hem persoonlijk aanviel maar vond het sneu voor die arme W lol dat nu ie eindelijk trots was te horen kreeg dat het een buttwedstrijd was.
Maar zoals gezegd als ik de wedstrijdjes hier in de regio es goed bekijk is het allemaal afgestemd op een paar personen.(ook de reden dat ik niet meedoe aan de sterkste man van friesland met dat hooggooien waar hun elke week op oefenen)
pega: ik vat nix persoonlijk op hoor, dit is mijn 1e seizoen..ik doe gewoon ervaring op!
dit was mooi in de buurt!en een vrachtauto trekken is in heel nederland hetzelfde en een carcircle ook!timbers doen ze ook op bijna elke wedstrijd en die herculeshold had wout nieuw logisch dat hij die wil inzetten in wedstrijden..alleen die houten log was jammer maar goed..niet iedereen is zo'n beest als jij bent!!
@ katje THX MAATJE!!!
??
Gaat lekker met trainen. En goed van je dat je veel wedstrijden pakt om ervaring op te doen. Dat nemen ze je niet af. En als de tijd rijp is dan, knallen.![]()