Fitness Seller

Iron Devoted Powerlog

• Topic Starter Topic Starter
niemand??:D

Netjes hoor! Klopt wel dat je leeg was aan het eind want het is toch allemaal best wel heftig en zeker een eerste keer.

vandaag een vreemde pijn overal....traps zijn verrot schouders ook!benen ook wel redelijk kapot
mooi schaafplekken op me onderarmen van de hars en stones!hopelijk volgende week wheelflip en sledpull en dan wil ik ook de loglift halen

Ik ga er ook nog wel eens trainen met team baffer, mss zie ik je dus nog wel eens.

Ik ga er ook nog wel eens trainen met team baffer, mss zie ik je dus nog wel eens.

gehe daar ga ik wel vanuit ja..
kom er na 1keer al achter dat ik veel eerder dit had moeten doen..
zijn allemaal jonge jongens die echt goed zijn op de onderdelen!

Jup, politiek gevangene Adema was er ook gister, dat was die nerd met die muts op en Huckfinn was het beest in de korte broek.

die huckfinn had een paar beste pote jah! die Adema kwam binnen met een bloedneus ook wel leuk...hoop ze snel in te halen...of iniedergeval in de buurt :)

vandaag mij 1e strongman training in zwolle.

begonnen met de Yoke
150kg 3x 20 meter
190kg 20 meter
230kg 10 meter
190kg 20 meter
150kg 20 meter
balans vinden was vrij moeilijk. moest ook erg wennen aan zoveel kg's in me nek.

farmerswalk
70kg 20 meter
70kg 30 meter
100kg 15 meter
had nog niet helemaal door hoe ik em goed moet vastpakken..moet veel meer grip training doen ook.

Fatbar (30kg)
30kg opwarmen
50kg opwarmen
60kg opwarmen toen overgegaan op loglift.
loglift (85kg log)
heb de log een stuk of 8 keer gecleand, lag nog niet echt goed op me borst.1x bijna lockout..daarna wilde het niet meer..is heel wat anders dan een PP met een oly stang.

stones
70kg
80kg
90kg
100kg
110kg kreeg um na een paar pogingen wel op me knieen maar niet omhoog...
was helemaal kapot..overal verzuring..

vond super leuk om te doen!!ga er zeker mee door!
was wel zomaar leeg...
stond te kijken van het niveau daar.. paar jonge jongens die al erg sterk waren!
extra motivatie dus....

misschien volgende week weer...

Zaterdag ga ik ook mee..
Netjes gedaan voor de 1e keer man!!!!!!!!

Een beste eerste strongman training. Log is ook veel techniek, als je niet stabiel staat na de clean krijg je dat ding nooit omhoog.

Een beste eerste strongman training. Log is ook veel techniek, als je niet stabiel staat na de clean krijg je dat ding nooit omhoog.

dankjewel man!!

opzich stond ik wel stabiel..alleen had de log niet hoog genoeg op me borst en had me ellebogen naar binnen en de log te ver achter over gerold..dit alles zei Robbert Wolters.maar wil um dit jaar nog een aantal herhalingen achter elkaar doen moet lukken!!

goede strongmantraining kerel!!!:D
ga zo door:)..
traint mark van dijk daar ook?:)

Nee Vincent Bergsma Bryan Wolters Robbert Wolters Maurice Waanders Ikzelf Nelis Chris Huckfinn(echte naam even kwijt) en Micheal Bagerman(deadlift en squat 300++++)

Trainen er wel met enige regelmaat;)

genoeg animo dus:P..
waar ik train trainen:
Ikkuh,Algert Rijkeboer,Senny,Evert Kreuze,Jeroen Kamman... datw as t wel zon beetje:)

ondanks dat ik vandaag heel erg stijf was van afgelopen zaterdag toch wel een redelijke training neer gezet

bankdrukken
10x40kg
10x60kg
10x80kg
5x100kg
5x105kg
1x115kg
5x100kg Banken gaat niet helemaal zoals het moet...

incline dumbbell press
3x6 40kg (per hand) hierbij kon ik goed voelen dat mijn schouders nog erg vermoeid waren.

incline bankdrukken
3x8 60kg
3x8 50kg
3x8 40kg voor mijn doen veel sets en veel reps..vandaar de p*ssy weight!

squaten
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg wel tevreden over de 150kg zakken voelde niet echt soepel..komt vast door de yoke van zaterdag..

Bent over Row (yates style)
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
5x110kg

vrij snel na de training kreeg ik last van me knieen en van me hele bovenbenen..denk dat de squat iets te gek ging voor mijn doen...zeker op dit moment...

Lekker volume.

Terug
Naar boven