Fitness Seller

IRON is running through my veins: PR 90kg BP

Of je kan gewoon een belt kopen, geen dipping, dan kan je het ook voor je compounds gebruiken, gebruik altijd een belt bij elke laatste set, vandaag ook bij BP
En dan gewoon improviseren zoals mij voor te dippen, 2 in 1

• Topic Starter Topic Starter
Of je kan gewoon een belt kopen, geen dipping, dan kan je het ook voor je compounds gebruiken, gebruik altijd een belt bij elke laatste set, vandaag ook bij BP
En dan gewoon improviseren zoals mij voor te dippen, 2 in 1

Op zich idd ;) sowieso deel ik de belt met nick... zijn alle 2 vrij smal dus dat komt goed

18 september'12:

Normaal gezien had deze training pas morgen plaats gevonden, maar het kwam nu eenmaal beter uit...

Deadlift: regular grip

60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
105kg x 5
110kg x 3 --> was niet van plan deze te doen, maar maatje had me overtuigd, of enigzins lag het gewicht er al op :D toch een PR op de 110kg!!

100kg x 5 --> SLOW
80kg x 5 --> SLOW
beide gewoon heel traag naar beneden voelde achteraf gezien best lekker :D en vrij tevreden over de grip, blijf zo lang mogelijk regular grip gebruiken..

Bent over rows:
40kg x 12
40kg x 12
50kg x 10 --> beide handen overhands, maar dat pakte mijn biceps te hard aan naar mijn zin...
55kg x 7 --> was gewoon op man :D

Close grip pull down: pak de stier bij de hoorns(@BjornG, weet je nu al welke baar?)
40kg x 12
40kg x 10
35kg x 10

hier duidelijk gefocust op de 'lats', misschien in het vervolg me bovenaan de beweging niet laten doodvallen en gewoon spanning erop houden. iets om volgende keer rekening mee te houden.

Biceps curl alternate:

10kg x 12
10kg x 12
10kg x 8

Hammer curl:
10kg x 10
10kg x 9
10kg x 8

Nee geen idee lol

Je mag nog wel 2 extra oefeningen door rug, merkte je vorige keer al zelf op.
Ik zou pull ups toevoegen en dumbbell rows.

DL
Pull ups
BOR
pulldowns
DB Rows
+2 Bi's oef. (raad om om barbell curls minstens 1x per week te doen)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 18:23 ----------

Nogmaals gz met PR op deadlift, gewoon elke week stukje meer, als is het 1 rep of 2kg, dat is progressie

Nee geen idee lol

Je mag nog wel 2 extra oefeningen door rug, merkte je vorige keer al zelf op.
Ik zou pull ups toevoegen en dumbbell rows.

DL
Pull ups
BOR
pulldowns
DB Rows
+2 Bi's oef. (raad om om barbell curls minstens 1x per week te doen)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 18:23 ----------

Nogmaals gz met PR op deadlift, gewoon elke week stukje meer, als is het 1 rep of 2kg, dat is progressie

Ja zal er volgende keer werk van maken man ;)

Gewoon tip, rug is grote spier dus heeft meer stimulatie nodig, deadlift moet je eigenlijk niet tellen als rug oefening, is echt fullbody, dus eigenlijk doe je er maar 2

Gewoon tip, rug is grote spier dus heeft meer stimulatie nodig, deadlift moet je eigenlijk niet tellen als rug oefening, is echt fullbody, dus eigenlijk doe je er maar 2

Ja deed van te voren ook meer oefeningen, waaronder de pull ups en soms de dumbbell rows geloof ik :) had er vandaag gewoon niet bij stil gestaan..

deadlift geen rugoefening? :D :D

fullbody is hij zeker, lekker zweten voor de rest van de training :D

goede lats en armen al bro!
goed blijven beuken op squats en deadlifts
. succes!

Ja deed van te voren ook meer oefeningen, waaronder de pull ups en soms de dumbbell rows geloof ik :) had er vandaag gewoon niet bij stil gestaan..

deadlift geen rugoefening? :D :D

fullbody is hij zeker, lekker zweten voor de rest van de training :D

Meer onderrug oefening, spreek je niet echt je lats mee aan.

Sterk dat je regular grip kan blijven doen! Lukt mij niet. Doe je daar nog andere oefeningen voor of enkel de dl's?

goede lats en armen al bro!
goed blijven beuken op squats en deadlifts
. succes!

Hey, thx!
Ja moet wel zeggen dat mijn benen achterlopen, wat probs met de knie gehad.. nu stilaan zwaarder aan het gaan :) nog veel progressie zit erin!! :D
Ja armen, vooral tevreden van mijn triceps :D biceps benen wel bij...

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 18:52 ----------

Sterk dat je regular grip kan blijven doen! Lukt mij niet. Doe je daar nog andere oefeningen voor of enkel de dl's?

Ik denk dat je het dan hebt over de grip... ik denk dat de aanhouder wint.. had mezelf dit 2 maanden geleden niet zien doen. toen hield ik de 100kg x 5 ook niet, wat ik dan wel deed was: gewoon zo snel mogelijk de barbell terug stevig vastpakken onderaan de beweging. en ja gewoon geen handschoenen of straps gebruiken ofzo :D

Laatst bewerkt:
20 september 2012:

Ik ben ziek en voelde me ziek tijdens de training.. Mijn maatje gaf zelf al aan van als het niet gaat laat het squatten dan... wou ik niet en heb dus ten volle alles gegeven, terwijl ik in de spiegel vaak een spook zag passeren :D

Military press: staand

50kg x 5
50kg x 5
50kg x 5
50kg x 5
55kg x 3 + 50kg x 2
die 55kg was veel te hoog gegrepen, achteraf gezien.. wel vind ik de staande MP niet altijd even leuk. vind het creepy, wanneer ik nog maar het gevoel heb dat ik mijn linkerknie ga strekken, dus dat doe ik ook niet heb nog steeds een voos gevoel in mijn linkerknie, maar geen pijn.. dus hoop dat ik uiteindelijk van dat voos gevoel af geraak..

Dumbbell shoulder press:

18kg x 11
20kg x 7
18kg x 8

Side raises + Bent over lateral raises:

8kg x 8,10kg x 10
8kg x 8,10kg x 10
8kg x 8,10kg x 10

Upright rows: zonder gewicht barbell

15kg x 15
15kg x 12
15kg x 12

Shrugs:
Deze lukken qua techniek nog niet 100%, maar begin mijn draai wel te vinden...
50kg x ??? schat een goeie 12 reps?
60kg x 10
70kg x 10

Squat:
20kg x 5
40kg x 5: 5reps paused
50kg x 5: 4reps paused,1nrml
60kg x 5: 3 reps paused,2nrml
70kg x 5: 3 reps paused,2nrml -->
ben hierna wel even naar het toilet geweest om me even op te frissen. snel wat water over mijn gezicht en dat deed wel effe goed...
geen last van mijn knie hier, enkel wanneer ik niets doe :D opwarmen zit er ook altijd wel in, hetzij even weightless sissy squatten of even squatten zonder gewicht, mezelf vasthoudend aan een pilaar. moet wel zeggen dat er nog veel progressie in zit :)

Leg curl:

25kg x 12
25kg x 12
25kg x 10

Leg extension:
30kg x 12
30kg x 12
30kg x 12

Seated calve raises:
20kg x 25 --> lekker zweven op die kuitjes :D
40kg x 6 --> vond hier mijn draai niet, vond het wat zwaar
30kg x 12

voldaan als ik was en degelijk ziek, toch effe snel ice tea gepakt, voor wat suikers :D

Wat een volume! Mooie training, sterke MP!
Ook mooie SQ, komt goed!

Zou gaan voor 3x8 op Seated DB presses, ben ik echt snel door gegaind. 3 weken na elkaar. Eerst 3x8x22 dan 3x8x24 en dan 3x8x26 elke week, sick gains o_O

Raad aan om standing calve raises te doen minstens 1x per week, dat werkt beide calve koppen, een calve raises met gebogen benen, zoals seated calve raises machine werkt alleen de soleus, een staande calve raise werkt beide.
Vindt de standing calve raises machine bij ons nogal slecht, dus gebruik de hack squat omgekeerd en doe daar standing calve raises op.

Laatst bewerkt:
Wat een volume! Mooie training, sterke MP!
Ook mooie SQ, komt goed!

Zou Gaan voor 3x8 op Seated DB presses, ben ik echt snel door gegaind. 3 weken na elkaar. Eerst 3x8x22 dan 3x8x24 en dan 3x8x26 elke week, sick gains o_O

Squat voelde zeker lekker.. was doodop, maar voelde nog vrij easy :D

Raad aan om standing calve raises te doen minstens 1x per week, dat werkt beide calve koppen, een calve raises met gebogen benen, zoals seated calve raises machine werkt alleen de soleus, een staande calve raise werkt beide.
Vindt de standing calve raises machine bij ons nogal slecht, dus gebruik de hack squat omgekeerd en doe daar standing calve raises op.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:29 ----------

Welke barbell weegt 15kg dan met die upright rows?
Zou toch minstens 25kg pakken, omdat traps goed gestimuleerd worden door zware gewichten.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 19:29 ----------

Welke barbell weegt 15kg dan met die upright rows?
Zou toch minstens 25kg pakken, omdat traps goed gestimuleerd worden door zware gewichten.

euhm ik had er 15kg aan hangen, gewicht barbell niet meegerekend...

stiekem heb je lopen kotsen op die wc heh jaja ik heb je door:D

goeie training mast

zal eens gaan ruiken volgende keer

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 21:31 ----------

En als ik brokjes nectarine en boterham met choco op een barbell vind, weet ik van wie het is. :D

Terug
Naar boven