AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Om eventjes te bumpen,

Ik merk dat de befaamde zomertraimers weer de sportschool betreden.
En hoe kan het ook anders, alleen Borst + armen. Walgelijk.
Vooral heerlijk om te zien dat ze scheef gaan kijken wanneer ik ben aan het deadliften.

yeeep :)

My gym is lekkah! Ma to Vrij open van 0700 tot 2300.. zat en zon van 0800 tot 1800.. yeah baby.. :D

Elke keer als ik ga deadliften beginnen ze he :rolleyes:

Omfg, vandaag was toch het toppunt:D

DL op m'n gemak 120kg, opeens komt er een kerel van het verdiep onder me zeggen dat er stukken uit het plafond vliegen bij hen :roflol: Had net gedaan met DL:p

Zegt meer over het gebouw dan over de DL

Omfg, vandaag was toch het toppunt:D

DL op m'n gemak 120kg, opeens komt er een kerel van het verdiep onder me zeggen dat er stukken uit het plafond vliegen bij hen :roflol: Had net gedaan met DL:p

Zegt meer over het gebouw dan over de DL

Zie ik dan ook weer een uitdaging in, zo zwaar mogelijk squaten en zo hard mogelijk op de grond laten vallen, kijken hoeveel je uit dat plafond krijgt.

Zie ik dan ook weer een uitdaging in, zo zwaar mogelijk squaten en zo hard mogelijk op de grond laten vallen, kijken hoeveel je uit dat plafond krijgt.

En 2 dagen later staat hier een reply dat er een buffel veelste zwaar staat te squatten en de gewichten laat stuiteren :D

Ontopic, bij mij is het nu heerlijk rustig in de gym. Gister wezen trainen, waren in totaal 6 mensen denk ik.

Haha, ik was verleden week t-bar row aan het doen. Maar het uiteinde van de bar staat gewoon in een hoek. Het uiteinde kwam naar omhoog tegen de spiegel, spiegel in 100.000 stukjes :roflol:. Mijn abbo verliep net die dag, de gymeigenaar naar mij.... het is niet erg, blablabla .... :D

Haha, ik was verleden week t-bar row aan het doen. Maar het uiteinde van de bar staat gewoon in een hoek. Het uiteinde kwam naar omhoog tegen de spiegel, spiegel in 100.000 stukjes :roflol:. Mijn abbo verliep net die dag, de gymeigenaar naar mij.... het is niet erg, blablabla .... :D

Haha dat is wel klote :D Als ik t-bar rows doe zorg ik altijd dat er iemand op de andere kant van de barbell staat, om dit soort dingen te voorkomen.

:roflol: Of binnenkort staat er dat iemand een gat in de vloer heeft laten komen. Eigenlijk geen irritaties altijd rustig kan doen wat ik wil.

Zat er gisteren een gast neck press te doen met 10kg langs elke kant van de bar, hij riep gans de zaal bijeen alsof het zijn laatste adem was en dit bij elke oefening, kom ik op men gemakje aan en vraag of hij klaar is, doe er nog even een complimentje bij en zeg dat hij zwaar bezig is, en hang er direct 20kg bij langs elke kant, je moet die gast zen gezicht zien, en dit lekker opbouwen tot 60kg per kant.

Irritant: mensen die mij tijdens een oefening vragen of ik klaar ben.

Ik ga zelfs weg uit mijn gym door dit soort figuren ik stap lekker over naar kale zijn gym ;)

Irritant: Gym dicht met feestdagen:mad::fire::headbang:

Als ik de 2 shift heb op het werk ga ik s'ochtends fitnessen. Dit is enorm irritant omdat er dan schoolen aanwezig zijn die echt alles bezet houden.
Nuja als ik vraag heb je nog lang werk geven ze spontaan hun plaats af.

Nog iets irritant is dat als je bezig bent met een oefening terwijl je je reps doet dat er 1 of andere nieuweling iets komt vragen zoals heb je nog lang werk, Of waar dient die oefening voor. Dat is meestal het laaste wat ze vragen ik kan daar echt niet tegen. als ze het achter men oefening vragen oke maar tijdens komaan heb je dan wel verstand in je kop. Nuja dan antwoord ik niet tot men oefening gedaan is en zeg ik dat ze iets mogen vragen maar achter men reps.

nog iets ambetant en irritant. je bent bezig met de dumbbells je bent op 12 kg je bent klaar je legt ze terug en een andere kluns komt de 14kg nemen die ik nodig heb voor men volgende reps.

jaah en die vrouwen die de toestellen inpikken en hun oefening doen met weinig kilo's dan rusten en wat praten met hun vriendinnen tot ze weer goesting krijgen om verder te doen. meestal zeg ik dan. ja dames heb je nog een kop koffie nodig. dan kijkne ze eens raar en gaan ze weg :D moet je eens probeeren werkt echt.

iedereen traint op zijn eigen niveau toch?

d

Terug
Naar boven