XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

Zat er gisteren een gast neck press te doen met 10kg langs elke kant van de bar, hij riep gans de zaal bijeen alsof het zijn laatste adem was en dit bij elke oefening, kom ik op men gemakje aan en vraag of hij klaar is, doe er nog even een complimentje bij en zeg dat hij zwaar bezig is, en hang er direct 20kg bij langs elke kant, je moet die gast zen gezicht zien, en dit lekker opbouwen tot 60kg per kant.

Als dat voor die jongen zijn max is zal hij het even zwaar hebben als jij met 60 aan iedere kant. Zie het probleem niet zo, laat alleen maar zien dat ie alles geeft en dat waardeer ik wel.

aan zomer trainers die geen deo hebben :S ieeel dat lijd gewoon zwaar af en is volgends mij ook slecht voor de ozonlaag :P

wel grappig is een jongen bij mij op school hij praat soms tegen me en hij trained ook bij mij alleen doet hij alleen biceps en heel soms ook borst. maar nu is zijn bicep echt ver ontwikkeld en ze triceps en de rest van ze lichaam niet OMG dat ziet er niet uit whahahahaha

Gym dicht met feestdagen is inderdaad irritant XD vooral als je van die christelijke feestdagen hebt die toch niemand viert... he, pinksteren? Toen eh... ging jezus toch... naar jerusalem ofzo?

Maar nog irritanter:
-superdudes die alleen hun borst en bicepsjes zitten te trainen zodat hun gstar shirtjes strak staan als ze naar de discotheek gaan met fake id, omdat ze net 15 zijn.
-patser die 80kg bencht maar dan wel elk setje de spotter de helft van het gewicht omhoog laat tillen keer op keer.
-instructrice die je eerst complimenten geeft dat je fatsoenlijke techniek + schema hebt, maar vervolgens wel andere mensen vage oefeningen op een bal laat doen. Zijn die nou zo beeschtachtig sterk, of licht het ergens anders aan dat ik nooit ook maar een zweetdruppel zie bij die mennekes die er veel te veel voor betalen om begeleidt te worden.

ik kan niet klagen over de instruteurs bij ons :P we hebben een jongen van 20 ofzo en die luisterd juist altijd naar advies van andere en leer graag en de andere is Hans die kennen sommige op dit forum volgends mij al.

Het is te laag om goeie push press te doen :(

aan zomer trainers die geen deo hebben :S ieeel dat lijd gewoon zwaar af en is volgends mij ook slecht voor de ozonlaag :P

wel grappig is een jongen bij mij op school hij praat soms tegen me en hij trained ook bij mij alleen doet hij alleen biceps en heel soms ook borst. maar nu is zijn bicep echt ver ontwikkeld en ze triceps en de rest van ze lichaam niet OMG dat ziet er niet uit whahahahaha

In een sportschool mag je zweten en stinken. Dat hoort erbij man.

:roflol: "ieel"? gast, zit je aan n potje vrouwlijke hormonen ofzo?

spuit heel die bus maar leeg, als je goed trained zweet je heuswel, lekker meuren.

irritatie verder: geslote gym om "feestdagen" voor de rest mag iedereen lekker doen wat ie wil, zolang ze mij er niet mee betrekken vindk t best

Laatst bewerkt:
jaah maar zweten geeft niet maar sommige mensen vooral zomer trainers hebben geen deo en dan meurt het zo erg dat je ervan kan flauwvallen woooww:|

ik zweet ook wel maar niet zo erg dat het hele hardcore ruimte naar mij zweet stinkt dat is mijn punt

Ik ga zweten van je zinsconstructies dude.

wat maakt het nou uit van mijn zinsconstructies het is maar een forum. chat jij soms ook in perfect nederlands?

In een sportschool mag je zweten en stinken. Dat hoort erbij man.

is wel waar, maar je hebt een verschil tss oud en vers zweet..
als je je regelmatig wast en je zweet makkelijk, gebruik dan deo en dat stoort me totaal niet in de gym
maar als je zo echt van dat oud zweet ruikt, is dat echt ranzig en heeft dat gewoon met slechte (weinige) hygiëne te maken

Zat er gisteren een gast neck press te doen met 10kg langs elke kant van de bar, hij riep gans de zaal bijeen alsof het zijn laatste adem was en dit bij elke oefening, kom ik op men gemakje aan en vraag of hij klaar is, doe er nog even een complimentje bij en zeg dat hij zwaar bezig is, en hang er direct 20kg bij langs elke kant, je moet die gast zen gezicht zien, en dit lekker opbouwen tot 60kg per kant.

Dus eigenlijk pest je die jongen ermee dat je sterker bent dan hem???

als muscleman neckpresst met 60kilo gewicht aan weerskanten, dan presst hij tegen de 130 a 140 uit de nek (60+60+10/20 v/d bar), wow wat een beest moet jij niet zijn, zou dat wel es willen zien, dit schreeuwt om pics!

als je je regelmatig wast en je zweet makkelijk, gebruik dan deo en dat stoort me totaal niet in de gym
maar als je zo echt van dat oud zweet ruikt, is dat echt ranzig en heeft dat gewoon met slechte (weinige) hygiëne te maken

+1

Sommige trekken de dag erna hun outfit weer aan waarin ze de dag ervoor nog gesport hebben (dus niet uitgewassen). Dat meurt echt verschrikkelijk :kots:

als muscleman neckpresst met 60kilo gewicht aan weerskanten, dan presst hij tegen de 130 a 140 uit de nek (60+60+10/20 v/d bar), wow wat een beest moet jij niet zijn, zou dat wel es willen zien, dit schreeuwt om pics!

+1 Pic's or die!

:D

Nee, dat is logisch. Oud zweet is gigantisch nasty.

Ok pic komt en zonder zever, is wel een wedstijdpic maar ja.

Terug
Naar boven