XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

Als dat voor die jongen zijn max is zal hij het even zwaar hebben als jij met 60 aan iedere kant. Zie het probleem niet zo, laat alleen maar zien dat ie alles geeft en dat waardeer ik wel.

sorry maar ik zie wel zeker (en ik niet alleen) dat hij zwaar aan het faken is, en na zen oefiningen voor heel de zaal een luide uitleg begint te doen over vanalles en nog wat, hoeveel pillen hij dat weekend wel niet heeft geslikt. Heel de gym schud zen hoofd van och neen niet weer. en er is er zo maar 1 in men gym, al een geluk.

[Link niet meer beschikbaar]

kaalkoppie met nr 19op zen broekje ben ik toen ik 20was ben nu 23, zal een recentere proberen vinden, heb ondertussen terug haar. Doe nu 3jaartjes geen wedstrijden mee omdat ik wil opbouwen tot 100kg zodat ik kan meedoen op iets minder dan 100kg droog bij een lengte van 1.72m. sta nu op 91kg

mijn grootste ergenis was vroeger in de gym (train nou thuis) was het veranderen van eigenaar van de sportschool. eerst hadden we een bodybuilder in hard en nieren die gaf goede adviezen en trainde zo nodig met je mee om je alles te leren en was ook echt met je bezig. totdat "mijn"nieuwe frieze vriend kwam die alleen uit was op het geld en zich helemaal niet interresseerde in de sport. de knurft schafte de zware dumbbells af om de grotere bodybuilders te weren. gaf mij commentaar omdat ik in een tanktop liep en wou meneer niet meer hebben. mocht niet meer schreeuwen als ik mijn laatste paar reps probeerde te halen. en ga zo maar door na bijna 10jr daar getraind te hebben heb ik mijn abbonement opgezegd en kreeg nog niet eens een hand of de vraag wat er aan de hand was. wat een ........ ben mij toen eens verder gaan orienteren bij mij in de stad en tot mijn verbazing waren alle gyms ingesteld op de beginnende sporter met dumbbells tot 20kg en machine's die niet verder gaan dan een 60kg. dus heb ik alles zelf maar aangeschaft hehehee

Mensen die de dumbbells en schijven laten slingeren en niet netjes terugleggen. Vanmorgen tijdens de training was het weer een heerlijke speurtocht om alle schijven die ik nodig heb te verzamelen... leek meer op eieren zoeken met pasen dan op krachttraining.

Heerlijk dat de meeste mensen beginnen afhaken om te komen trainen bij warm weer!

jonge kereltjes die denken dat de wereld aan hun gat hangt en een toestel een uur bezet houden omdat ze nodig een uur uit hun nek moeten lullen ipv te trainen.

...op harde toon met elkaar praten in een 'niet-Europese' taal

Mp3 speler mee, of vrij hard zeggen dat je het haat als alochtonen geen nederlands proberen te praten.

Ik woon zelf in Australie sinds een paar maanden, en ik moet toegeven dat ik het ook heel moeilijk vind om in het openbaar gewoon Engels te praten. Ik spreek gewoon Nederlands overal, tenzij iemand anders meeluistert.

muscleman1284 is echt een beest,
heb net een week met hem samen getraind en moet zegge beste training die ik heb gehad

thx amigo ;)

er is zo een vervelende verwend jochie die bij mij traint. Hij traint altijd met 2 telefoons :S en doet 1 setje en gaat dan gelijk weer 5minuten smse of bellen.
Nou gister ging hij dus weer bellen en toen had ik maar iemand van dit forum zijn advies opgevolgd en keihard dumbbell press doen en ze hard tegen elkaar laten KLINGENN :P
Vond hij niet zo erg leuk geloof ik maar ik vond het erg leuk om te doen:D

Spice girls en Britney spears muziek bij fitforFree

De superdudes worden weer met busjes gelost bij mij in de gym:(

Hier ook, en ik irriteer me aan agressieve mocro's in mijn gym die aan de coke zitten

Ohhhh gister ook 2 van die ongelovelijke kneuzen. Twee gasten enoooorm arrogant van "kijk mij eens" aan het squatten met 110kg. 10 cm zakken en brullen door de tent. Daarna dumbbellcurlen ( ??? ) met 4 monstercheat reps en enorme brul met 20kg.. Ik dacht dat ik gek werd. Zulke gasten moet ik echt niet in mijn buurt hebben, straks ga ik nog slaan. Maar misschien kwam het ook wel omdat ik lichtelijk geirriteerd was gister.

Als je al geirriteerd bent en je heb van die kneuzen in de gym gaat het heel snel bergafwaarts met je humeur :D

Ohhhh gister ook 2 van die ongelovelijke kneuzen. Twee gasten enoooorm arrogant van "kijk mij eens" aan het squatten met 110kg. 10 cm zakken en brullen door de tent. Daarna dumbbellcurlen ( ??? ) met 4 monstercheat reps en enorme brul met 20kg.. Ik dacht dat ik gek werd. Zulke gasten moet ik echt niet in mijn buurt hebben, straks ga ik nog slaan. Maar misschien kwam het ook wel omdat ik lichtelijk geirriteerd was gister.

En jij maar denken dat je naar een betere gym verhuist was.. :D

Ben ik ook, maar dit zijn van die zomerdudes..

Ga er gewoon langs staan, ben zeker dat ze dan een toontje lager schreuwen de volgende keer. Of doe de oefening achter hen maar dan juist om aan te tonen wat een strandjanetten het zijn.

Terug
Naar boven