Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

Hahah ja precies. Ik had echt geen zin om helemaal naar huis te fietsen voor een broekje en dan weer terug. Oja net in de gym. Wat mensen die ik ken, bleven in een grote groep staan praten en niks doen. Dus ik zeg tegen hem moet jij niet eens gaan trainen man. Zegt ie: Nee man ik ga er weer vandoor! Dat na fokking 15 minuten wat trekken aan die k*tmachines

Hahah ja precies. Ik had echt geen zin om helemaal naar huis te fietsen voor een broekje en dan weer terug. Oja net in de gym. Wat mensen die ik ken, bleven in een grote groep staan praten en niks doen. Dus ik zeg tegen hem moet jij niet eens gaan trainen man. Zegt ie: Nee man ik ga er weer vandoor! Dat na fokking 15 minuten wat trekken aan die k*tmachines

:roflol:

Heb ook zo iemand:D Ik zeg goeiedag als ik binnenkom tegen hem en IEDERE keer, maar dus écht wel IEDERE keer begint die een hele rattatam te geven! Of ik nu (zwaar?) aan het benchen ben of niet, die blijft maar babbelen ook al geef ik hem signalen van 'ja, het is goed, wil nu verder trainen':rolleyes: Écht irritant die kerel:rolleyes:

Monster toch..

Ga in de middag trainen, neem vrij van school, dan is er niemand. En zijn de zweetplekken alweer opgedroogd als de volgende komt:D

:roflol:

Heb ook zo iemand:D Ik zeg goeiedag als ik binnenkom tegen hem en IEDERE keer, maar dus écht wel IEDERE keer begint die een hele rattatam te geven! Of ik nu (zwaar?) aan het benchen ben of niet, die blijft maar babbelen ook al geef ik hem signalen van 'ja, het is goed, wil nu verder trainen':rolleyes: Écht irritant die kerel:rolleyes:

Kan je dan niet gewoon zeggen van. Beter laat je me nu met rust, probeer me te focussen

Het grote "ik-ben-buffer-dan-de-rest-en-ik-haat-iedereen-die-kleiner-is-dan-ik"-topic had ook een goeie naam kunnen zijn voor dit topic .

Ja, ik weet niet stancke maar je mag je mond lostrekken en zeggen dat je em zo wel ziet onder de douche ofzo..

Oja, stond ik Bors te doen. kwamen paar gassies van mijn klas. Zeggen ze: Ee jorin, moet je poepen ofzo? Wat een k*topmerking als je je wilt concenteren. Maar daarna ging ik deadliften, en hoorde k ze zeggen: Kijk dat is een schouder oefening. Muahahha

Moet je ze is een keer uitdagen voor een wedstrijdje Bors of Deads, wie de meeste reps maakt met de hoogste kilo's.
En dan laten opnemen door iemand, gegarandeerd dat je wint, dat je ze vernederd en dat ze voortaan hun mond tegen je houden;)

OT: Ik erger me aan die mensen die, een machine bench press of machine squat gebruiken. En dan stoer doen dat ze 150+ kg kunnen squatten. Mn oma kan op die manier ook 150 kg squatten:D

haha :roflol: tuurlijk doe ik dat wel vlakaf na een tijdje maar ik snap gewoon niet waarom hij de volgende training alweer afkomt om te babbelen! Die snapt het gewoon niet precies:p

Moet je ze is een keer uitdagen voor een wedstrijdje Bors of Deads, wie de meeste reps maakt met de hoogste kilo's.
En dan laten opnemen door iemand, gegarandeerd dat je wint, dat je ze vernederd en dat ze voortaan hun mond tegen je houden;)

OT: Ik erger me aan die mensen die, een machine bench press of machine squat gebruiken. En dan stoer doen dat ze 150+ kg kunnen squatten. Mn oma kan op die manier ook 150 kg squatten:D

Kijk het probleem is dat ik pas 2 maandjes bezig ben met squats bors deads etc. Maar ben toch in die 2 maanden erg goed vooruitgegaan. Ben zelf helemaal geen monster of wat dan ook, dus een wedstrijdje gaat dan ook wel weer te ver. Ookal zou ik het wel van ze winnen :)

Misschien dat die na een vernedering wel stopt;)
Hoe doe je machine sq, rivelino?

Misschien dat die na een vernedering wel stopt;)
Hoe doe je machine sq, rivelino?

Er staat in onze sportschool zo'n machine dat je geloof ik jezelf omhoog moet duwen en dan door je knieen. (net als squats) dus. Ik zie het heel wat mensen doen, maar als je de meeste die op die apparaat 100+ kg doen, 50kg geeft om echt te squatten dat ze dan al failen.

in de smithmachine :)

Kijk het probleem is dat ik pas 2 maandjes bezig ben met squats bors deads etc. Maar ben toch in die 2 maanden erg goed vooruitgegaan. Ben zelf helemaal geen monster of wat dan ook, dus een wedstrijdje gaat dan ook wel weer te ver. Ookal zou ik het wel van ze winnen :)

Nee, je gaat heel erg goed zie ik net in je logs:) 5x90kg doe je heel netjes. Die 100 had je zichtbaar veel moeite mee, maar dat komt echt wel goed. Binnen een maand maak je moeiteloos meerdere reps met 100/110/120.

Wedstrijdje gaat nu misschien wel ver van je, misschien een ideetje voor over 2/3 maandjes. Al is het alleen maar om je eigen trots en eer tegenover zulke sukkeltjes. Die je voor eens en altijd de mond kan snoeren.

Nee, je gaat heel erg goed zie ik net in je logs:) 5x90kg doe je heel netjes. Die 100 had je zichtbaar veel moeite mee, maar dat komt echt wel goed. Binnen een maand maak je moeiteloos meerdere reps met 100/110/120.

Wedstrijdje gaat nu misschien wel ver van je, misschien een ideetje voor over 2/3 maandjes. Al is het alleen maar om je eigen trots en eer tegenover zulke sukkeltjes. Die je voor eens en altijd de mond kan snoeren.

Thanks man, het gaat helemaal goed komen met me

- praten op apparaten en niets uitvoeren...
- overdreven kreunen...
- lichaamsgassen laten ontschieten en nochelant om zich heen blijven kijken...
- breezerboys in hempjes...:hahaha:

Ik train ook in een hempje, maar maakt dat je meteen een breezerboi? Of bedoel je het niet zo :)

hij bedoelt dat je alleen een hempje aan mag als je een monster bent

Terug
Naar boven