- Waardering
- 2
Ik heb 1 keer getrained in spijkerbroek. dat was omdat ik mijn trainingsbroek vergeten was. Ben ik nu breezer?
Op de ene keer zal het niet aankomen maar consistent zo toekomen, blijf dan thuis

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 1 keer getrained in spijkerbroek. dat was omdat ik mijn trainingsbroek vergeten was. Ben ik nu breezer?

Hahah ja precies. Ik had echt geen zin om helemaal naar huis te fietsen voor een broekje en dan weer terug. Oja net in de gym. Wat mensen die ik ken, bleven in een grote groep staan praten en niks doen. Dus ik zeg tegen hem moet jij niet eens gaan trainen man. Zegt ie: Nee man ik ga er weer vandoor! Dat na fokking 15 minuten wat trekken aan die k*tmachines

Ik zeg goeiedag als ik binnenkom tegen hem en IEDERE keer, maar dus écht wel IEDERE keer begint die een hele rattatam te geven! Of ik nu (zwaar?) aan het benchen ben of niet, die blijft maar babbelen ook al geef ik hem signalen van 'ja, het is goed, wil nu verder trainen'
Écht irritant die kerel
Heb ook zo iemandIk zeg goeiedag als ik binnenkom tegen hem en IEDERE keer, maar dus écht wel IEDERE keer begint die een hele rattatam te geven! Of ik nu (zwaar?) aan het benchen ben of niet, die blijft maar babbelen ook al geef ik hem signalen van 'ja, het is goed, wil nu verder trainen'
Écht irritant die kerel
![]()
Oja, stond ik Bors te doen. kwamen paar gassies van mijn klas. Zeggen ze: Ee jorin, moet je poepen ofzo? Wat een k*topmerking als je je wilt concenteren. Maar daarna ging ik deadliften, en hoorde k ze zeggen: Kijk dat is een schouder oefening. Muahahha

Moet je ze is een keer uitdagen voor een wedstrijdje Bors of Deads, wie de meeste reps maakt met de hoogste kilo's.
En dan laten opnemen door iemand, gegarandeerd dat je wint, dat je ze vernederd en dat ze voortaan hun mond tegen je houden
OT: Ik erger me aan die mensen die, een machine bench press of machine squat gebruiken. En dan stoer doen dat ze 150+ kg kunnen squatten. Mn oma kan op die manier ook 150 kg squatten![]()

Misschien dat die na een vernedering wel stopt
Hoe doe je machine sq, rivelino?
Kijk het probleem is dat ik pas 2 maandjes bezig ben met squats bors deads etc. Maar ben toch in die 2 maanden erg goed vooruitgegaan. Ben zelf helemaal geen monster of wat dan ook, dus een wedstrijdje gaat dan ook wel weer te ver. Ookal zou ik het wel van ze winnen![]()
5x90kg doe je heel netjes. Die 100 had je zichtbaar veel moeite mee, maar dat komt echt wel goed. Binnen een maand maak je moeiteloos meerdere reps met 100/110/120.what's wrong with that? zorgt er IMO alleen maar voor dat je vriendin ook hard traint. niemand spot mij beter op de bench dan m'n vriendin, die laat mij tenminste werken ipv die bar volledig voor me op te tillen..![]()
Nee, je gaat heel erg goed zie ik net in je logs5x90kg doe je heel netjes. Die 100 had je zichtbaar veel moeite mee, maar dat komt echt wel goed. Binnen een maand maak je moeiteloos meerdere reps met 100/110/120.
Wedstrijdje gaat nu misschien wel ver van je, misschien een ideetje voor over 2/3 maandjes. Al is het alleen maar om je eigen trots en eer tegenover zulke sukkeltjes. Die je voor eens en altijd de mond kan snoeren.
- Mense die teveel kilo's pakken, daardoor de hele oefening fout doen