MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

Tsja, eigenlijk de standaard dingen. Onze gym is niet zo groot, en dan heb je van die figuren die in een groepje van 6 trainen, en allemaal gewoon ergens gaan staan om eens een groepsgesprek te houden ofzo (met het nodige kabaal en geschreeuw uiteraard). Dit schijnt altijd voor de dumbbell racks te moeten, zodat je je eerst langs 6 man moet wringen om bij de dumbbells te komen. Maar goed, na 3x iemand tegen z'n benen beuken met de dumbbells de je in je handen hebt gaan ze wel aan de kant.

Ik was een keer aan het squatten, en ik was aan het rusten tussen 2 setjes. Ik wil weer beginnen, komt dat groepje naast het squatrek staan. Ik ga onder de bar staan, wil hem net eruit halen, gaat 1 zo'n figuur heel vrolijk met zijn arm op mijn barbell staan te leunen om even comfortabel te kunnen kletsen. Zulk soort dingen zijn niet alleen super irritant, maar ook nog eens gevaarlijk.

Verder de standaard dingen, jezelf een half uur bekijken in de spiegel (en dan niet je pomp of je spieren, maar echt je gezicht op 5-10cm afstand van de spiegel, letterlijk). Ook nog een ander irritant ding. Ben je een oefening aan het doen met zware dumbbells (bij ons gaan ze tot 54kg), heb je ze uit het rack, doe je je oefening. Wil je ze weer terugleggen, en dan komt er zo'n debiel met z'n 6kg dumbbells aan die zijn dumbbells even op de plek legt waar jij net je dumbbells wilt terugleggen (waar ze dus horen). Ligt er opeens een setje van 6kg dumbbells tussen de 50kg en de 54kg ofzo in.

Mensen die oefeningen verkeerd doen of rare adviesen geven erger ik me niet aan, moeten ze maar lekker zelf weten. Zolang ze mij er niet mee lastig vallen, vind ik het wel prima.

Ik was een keer aan het squatten, en ik was aan het rusten tussen 2 setjes. Ik wil weer beginnen, komt dat groepje naast het squatrek staan. Ik ga onder de bar staan, wil hem net eruit halen, gaat 1 zo'n figuur heel vrolijk met zijn arm op mijn barbell staan te leunen om even comfortabel te kunnen kletsen. Zulk soort dingen zijn niet alleen super irritant, maar ook nog eens gevaarlijk.

Ook wel is meegemaakt ja. Van die stoere mannen die zich een houding geven. Vragen of ie niet ergens anders kan hangen, aan een bar ofzo. (of een boom)

Verder de standaard dingen, jezelf een half uur bekijken in de spiegel (en dan niet je pomp of je spieren, maar echt je gezicht op 5-10cm afstand van de spiegel, letterlijk).

"ziet er niet best uit he"

Ik probeer mensen die zichzelf belachelijk maken altijd belachelijk te maken :D

ik irriteer me eigen aan het feite dat Leaf niet bij ons goodmornings doet
en voor de rest als je met een vinger naar een andere wijst wijs je met drie vingers naar jezelf

conclusie: homegym>gym (healcenter in de meeste gevallen) :)

Die brute, dikke PL´ers die in weg staan als ik me curls wil doen of aan de bar komen waar ik op sta te leunen.....

Gisteren 80min. getraind.
Gedurende 70min. een ventje ALLEEN biceps trainen en posen...
Man.

Home sweet home :)

Het enigste waar ik mij aan erger is dat ik niet genoeg plaats heb :D

Openingstijden kan ik me over opwinden.
Nu met goeie vrijdag zijn ze al om 17:00 dicht,leuk als je om 16:30 uit je werk komt,...
Vergelijkbare grappen worden ook met pasen enz. uitgehaald.

Nu met goeie vrijdag zijn ze al om 17:00 dicht,leuk als je om 16:30 uit je werk komt,...

Bij ons zijn ze gewoon tot 10 uur open :D

Waar ik me aan erger zijn van die superdudes; heel de tijd breed lopen en denken dat je wat bent. Ga vooral zo door :cool: Of van die mensen die je raar aankijken als je alles geeft in je laatste set.

Ik erger me aan van die patsers die het powerrack bezet houden met squaten, net op het moment dat ik m'n SuperstrictbicepscurlwithOlympicBar wil doen:sad:

Patsers.

Bij ons zijn ze gewoon tot 10 uur open :D

Waar ik me aan erger zijn van die superdudes; heel de tijd breed lopen en denken dat je wat bent. Ga vooral zo door :cool: Of van die mensen die je raar aankijken als je alles geeft in je laatste set.

Ik zou ook raar kijken als ik ineens alles kreeg van iemand z'n laatste set deed. Meestal gaat de erfenis naar familie ed.

Dan ga je toch vroeger van je werk? ?

Je moet wel wat over hebben voor je sport.

een magisch woord : homegym

3XL heeft zn lolbroek vandaag weer eens aan.. :D

Ik erger me vrij weinig.
als er baggermuziek op is zet ik er wat anders op(voordeel van er werken),
als iemand ergens mee bezig is of maar wat loopt te kletsen bij een oefening vraag ik vriendelijk of ik mee mag doen (de kans dat dit word geweigerd is bij ons vrij klein)
en neem gewoon mijn eigen tempo aan :)
Verder sluit ik me zoveel mogelijk af van mensen die over hun weekend of andere onzin lopen te kletsen.

Waar ik me WEL aan erger, is dat mensen me buiten werktijd om ook vaak om hulp vragen.
Even een kleine instructie hier en daar tot daar aan toe, maar ze komen gewoon met complete schema's of ik die even met ze door wil lopen x.x
Terwijl er dan 2 of 3 andere instructeurs door de zaal lopen..
(nadeel van er werken)

Ik ben wel tevreden eigenlijk:)

Mensen met een grote ego en bek en ondertussen geen lichaam hebben waar ze energie in hebben gestoken om al die praat mee te kunnen verantwoorden. Voornamelijk als ze dan ook nog eens gewoon stoer proberen over te komen en een onzekere lichaamshouding hebben.

Wees gewoon jezelf, train, eet, rust en bewandel je eigen weg. In plaats van maar een aap te zijn.

Terug
Naar boven