HUPHUP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het prettig en het boeit me geen reet wat jullie ervan denken.
ik blijf het lekker in de smith doen!
benchpress doe ik btw in smith.
en die dingen gaan eigenlijk niet fout.
alleen soms houw ik smal vast voor triceps.
Je kent DBB'ers nog niet, dit is gewoon amusant.om jullie te irriteren en ik blijf nu extra lang om hierop om jullie te irriteren
Gaat er nu niet om bij mij of je het prettig vind of niet, ik duid op de werking van de hoeveelheid spieren en stabilisatoren die je aanspreek met de losse bench.
En dan nog moet je weten dat je flink kracht op je voeten moet zetten.

mn stabilisatoren doe ik thuis genoeg mee (gewoon bankdrukken)
maar het gaat me om mn borst dus dan maakt het neit uit hoe je bankdrukt.
om jullie te irriteren en ik blijf nu extra lang om hierop om jullie te irriteren

ik erger me vooral aan mijn eigen adviezen.
vertel beginners vaak dat ze kwark op hun hoofd moeten smeren om aan te komen
Hebben ze ook de zangeres zonder naam?Bij mij in de sportschool in de ochtend zijn meestal alleen bejaarden en die lopen te kletsen op het toestel en als je vraagt of ze klaar zijn zeggen ze nee en gaan vrolijk verder met kletsen vorige keer precies hetzelfde gedaan een vrouw wilde op zo'n cardio apparaat terwijl mijn handdoek erop lag en zeg nee vrouwtje begin zo dus het vuur liep uit haar oortjes en de muziek echt k*t soms meestal ben ik eerder en dan zetten ze beetje techno of U2 op of zo nee dan komt weer zo'n bejaarde k*t zet maar marianne weber aan en ja ga maar weer naar dekleedkamer om mijn Mp3 speler te halen.