AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Bij mij in de gym heb je een gozer die continue, na elke set, uitgebreid zichzelf gaat staan bekijken in de spiegel. Hij draagt ook enkel tanktopjes zodat hij elk spiertje in zijn lichaam kan terug zien in de spiegel. Zelfs tijdens het spotten van zijn trainingspartner zit hij naar zichzelf te kijken. Hij vergeet zelfs af en toe in te grijpen wanneer zijn maat het niet meer redt, puur omdat hij alleen naar zichzelf stond te kijken. Lachwekkend. Ik weet zeker dat hij na elke training zichzelf hard staat af te trekken in de douche, omdat hij zo geil is geworden van zijn eigen lichaam. FAGGG!

Bij mij in de gym heb je een gozer die continue, na elke set, uitgebreid zichzelf gaat staan bekijken in de spiegel. Hij draagt ook enkel tanktopjes zodat hij elk spiertje in zijn lichaam kan terug zien in de spiegel. Zelfs tijdens het spotten van zijn trainingspartner zit hij naar zichzelf te kijken. Hij vergeet zelfs af en toe in te grijpen wanneer zijn maat het niet meer redt, puur omdat hij alleen naar zichzelf stond te kijken. Lachwekkend. Ik weet zeker dat hij na elke training zichzelf hard staat af te trekken in de douche, omdat hij zo geil is geworden van zijn eigen lichaam. FAGGG!

was het een traumatische ervaring :D

Ik erger me steeds aan de trainers die daar maar wat zitten te kletsen in plaats van beginners te begeleiden. Vaak weet ik niet of ik het goed doe en dus zou ik het appreciëren als ze me af en toe zouden corrigeren. Is nog nooit gebeurd.

Maar het ergste vind ik dat een stelletje analfabeten de gewichten niet op hun plaats zet. Dan heb je soms 1 dumbbell van 20 kg gevonden en moet je een hele tijd zitten zoeken naar de tweede. In mijn huidige sportschool zijn prachtige rekken, waar elke dumbbell een aparte houder heeft, maar zelfs dan lukt het niet...

Ik erger me steeds aan de trainers die daar maar wat zitten te kletsen in plaats van beginners te begeleiden. Vaak weet ik niet of ik het goed doe en dus zou ik het appreciëren als ze me af en toe zouden corrigeren. Is nog nooit gebeurd.

Maar het ergste vind ik dat een stelletje analfabeten de gewichten niet op hun plaats zet. Dan heb je soms 1 dumbbell van 20 kg gevonden en moet je een hele tijd zitten zoeken naar de tweede. In mijn huidige sportschool zijn prachtige rekken, waar elke dumbbell een aparte houder heeft, maar zelfs dan lukt het niet...

OT
Vooraleer ze beginnen zagen over mijn schrijffout, maar snel zelf corrigeren. Dumbbell is met dubbele b en dubbele l. Nog effe op Wikipedia gezocht waar het woord vandaan komt:

"Dumbbells" as a word originated in Tudor England – athletes used hand-held church bells to develop the upper body and arms. These bells range in weight from a few ounces to many pounds. The bells were flourished in various ways. This would have a great deal of noise, so the athletes would take out the clappers so they could practice quietly; hence the name "dumb", as in "no sound", and "bell" – dumbbell. When strongmen started to make their own equipment, they kept the name, even though the shape changed. Kettles were also available in various sizes, ranging up to those holding several gallons. Filled with sand or water, these too could be used for training. When athletes started making purpose-built equipment, they also kept the name.

OT
Vooraleer ze beginnen zagen over mijn schrijffout, maar snel zelf corrigeren. Dumbbell is met dubbele b en dubbele l. Nog effe op Wikipedia gezocht waar het woord vandaan komt:

"Dumbbells" as a word originated in Tudor England – athletes used hand-held church bells to develop the upper body and arms. These bells range in weight from a few ounces to many pounds. The bells were flourished in various ways. This would have a great deal of noise, so the athletes would take out the clappers so they could practice quietly; hence the name "dumb", as in "no sound", and "bell" – dumbbell. When strongmen started to make their own equipment, they kept the name, even though the shape changed. Kettles were also available in various sizes, ranging up to those holding several gallons. Filled with sand or water, these too could be used for training. When athletes started making purpose-built equipment, they also kept the name.

Neej het zijn dumbbells;

echt wel

:D

vind het irritant als bijvoorbeeld 1 persoon met meerdere apparaten/bankjes/dumbbells bezig is of een apparaat lang bezet houden.

Mensen die stinken, ok iedereen ruikt wel beetje naar zweet, maar wij hebben er een in de sportschool, man man man het lijkt wel of hij een camenber over ze lijf heeft uitgewreven:kots: echt het benam me net gewoon de lucht tijdens de legpress:(

En dan denkje vast het is een beest die vol aan de tran zit, maar nee het is zo'figuur die denkt dat hij een powerlifter is met zen 80kilo en 22% bodyfat:roflol:
Dat hij eens een fles deo richting ze oksel powerlift, schmuzig figuur!!!:mad:

Mensen die gaan trainen als ze net gegeten hebben...
De erwtensoep zat gisteren aan het squatrek...:(

Ik erger me aan mensen die de hele sportschool door gillen om wat te vertellen aan iemand die compleet aan de andere kant van de sportschool staat.

Mensen die beweren dat ze vet kunnen omzetten in spieren:rolleyes:

Je bent gewoon jaloers dat hij wel spieren heeft en jij niet.

Gastjes van 10 tot 15j die in groepjes vanalles uitproberen en zodoende ook alles veel te lang bezet houwe :rolleyes:

Het word hier tegenwoordig steeds drukker in de sportschool, veel vaker is dr wel wat bezet. Ga dr eens af denk ik dan, je bent toch niet serieus bezig en volgend jaar zien we je hier toch niet meer.

Ik irriteer me er niet zozeer aan maar valt me op dat veel van de jongere garde tegenwoordig om de drie weken een nieuw schema heeft omdat het vorige niet scheen te werken aangezien de armpjes geen 10cm wilde groeien.

Je hebt ook mensen die 6 maanden lang hetzelfde doen en zich maar afvragen hoe het toch komt dat ze niet meer vooruit gaan, maar niet willen luisteren want ja op internet staat zus of zo.

ik irriteer me aan mensen die op me letten tijdens het trainen.

en dan wijs gaan doen terwijl ik net gehoord heb van de medewerkers hoe het moet.

Ik irriteer me aan die noobs die niet weten hoe het moet maar mijn welgemeende hulp bot afslaan omdat ze de "goede uitvoering" van de "instructeurs" hebben geleerd.

Terug
Naar boven