MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

wtf je loopt alleen maar op me te zeiken let een x op je zelf!

Die mensen hebben er vast verstand van.

laat maar eens een filmpje zien van je benchpress squat en deaflift. Weet nog de vorige waar je het zo krom als wat deed

deadlift ja klopt helemaal!

maar dat was 1e x dar heb ik van geleerd....

en je kan bijna niks fout doen aan benchpress duz....

echt he

Bij mij in de sportschool in de ochtend zijn meestal alleen bejaarden en die lopen te kletsen op het toestel en als je vraagt of ze klaar zijn zeggen ze nee en gaan vrolijk verder met kletsen vorige keer precies hetzelfde gedaan een vrouw wilde op zo'n cardio apparaat terwijl mijn handdoek erop lag en zeg nee vrouwtje begin zo dus het vuur liep uit haar oortjes en de muziek echt k*t soms meestal ben ik eerder en dan zetten ze beetje techno of U2 op of zo nee dan komt weer zo'n bejaarde k*t zet maar marianne weber aan en ja ga maar weer naar dekleedkamer om mijn Mp3 speler te halen.

en je kan bijna niks fout doen aan benchpress duz....
Niets fout doen???

De shouderbladen niet naar achter trekken, de stang te hoog laten zakken, de stang te breed of te smal vastnemen, je voeten niet stevig op de grond zetten, de stang niet recht laten gaan,...

Er kan meer dan genoeg fout gaan.

Bij mij in de sportschool in de ochtend zijn meestal alleen bejaarden en die lopen te kletsen op het toestel en als je vraagt of ze klaar zijn zeggen ze nee en gaan vrolijk verder met kletsen vorige keer precies hetzelfde gedaan een vrouw wilde op zo'n cardio apparaat terwijl mijn handdoek erop lag en zeg nee vrouwtje begin zo dus het vuur liep uit haar oortjes en de muziek echt k*t soms meestal ben ik eerder en dan zetten ze beetje techno of U2 op of zo nee dan komt weer zo'n bejaarde k*t zet maar marianne weber aan en ja ga maar weer naar dekleedkamer om mijn Mp3 speler te halen.
Ik weet dat school al een tijd geleden is voor een 27 jarige, maar weet je toevallig nog wat interpunctie is?

benchpress doe ik btw in smith.

en die dingen gaan eigenlijk niet fout.

alleen soms houw ik smal vast voor triceps.

dat niet in smith (altans nog niet)

heb nog niet smal gedrukt in smith.

Bench in smith is fout, dus die kan je niet goed doen knul.

ik vind het prettig en het boeit me geen reet wat jullie ervan denken.

ik blijf het lekker in de smith doen!

Terug
Naar boven