Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur toeval dat net jouw posts mijn aandacht trekken hoorwtf je loopt alleen maar op me te zeiken let een x op je zelf!

komt waarschijnlijk doordat je alle oefeningen verkeerd uitoefentik irriteer me aan mensen die op me letten tijdens het trainen.
en dan wijs gaan doen terwijl ik net gehoord heb van de medewerkers hoe het moet.
komt waarschijnlijk doordat je alle oefeningen verkeerd uitoefent
laat maar eens een filmpje zien van je benchpress squat en deaflift. Weet nog de vorige waar je het zo krom als wat deed

Ik zie hem liever barbell-curlen met een aquarium erachter.![]()

Niets fout doenen je kan bijna niks fout doen aan benchpress duz....

Ik weet dat school al een tijd geleden is voor een 27 jarige, maar weet je toevallig nog wat interpunctie is?Bij mij in de sportschool in de ochtend zijn meestal alleen bejaarden en die lopen te kletsen op het toestel en als je vraagt of ze klaar zijn zeggen ze nee en gaan vrolijk verder met kletsen vorige keer precies hetzelfde gedaan een vrouw wilde op zo'n cardio apparaat terwijl mijn handdoek erop lag en zeg nee vrouwtje begin zo dus het vuur liep uit haar oortjes en de muziek echt k*t soms meestal ben ik eerder en dan zetten ze beetje techno of U2 op of zo nee dan komt weer zo'n bejaarde k*t zet maar marianne weber aan en ja ga maar weer naar dekleedkamer om mijn Mp3 speler te halen.
benchpress doe ik btw in smith.
en die dingen gaan eigenlijk niet fout.
alleen soms houw ik smal vast voor triceps.
Nee, die dingen zijn al helemaal fout op zich.benchpress doe ik btw in smith.
en die dingen gaan eigenlijk niet fout.
Waarom zit je dan op dit forum? Om andere naïevelingen te besmetten met onzin of om bij te leren?ik vind het prettig en het boeit me geen reet wat jullie ervan denken.