- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
als het nu een lekkere chickie was, wou ik die wel geven... maar nu pas ik toch hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als het nu een lekkere chickie was, wou ik die wel geven... maar nu pas ik toch hoor![]()

tja, ik begrijp dat in veel gyms iedereen komt, vooral als het ook fitness is he, als je serieus aan KT en/of BB wil doen, ben je idd beter af in een hardcore gym, maar die liggen zoo dik niet meer he, gelukkig zijn er in west-vl nog paar echte hardcore gyms, ampes in ledegem en olympic gym in het sted sportstadion te roeselare, in die laatste train ik, vind het de beste gym voor mij, zitten veel jonge gasten bij ons, en die lachen zeker niet met eenv eertiger die nog aan zijn lichaam wil werken, integendeel zelfs.
Ik zou me niet kunnen inbeelden in een fitness tussen dames te trainen, zou niet diezelfde sfeer zijn
ze doen uitspraken die kabouters in dromenland maken

Mensen die German Volume Trainig toepassen (10*10) zijn aso's![]()
![]()

Mensen die German Volume Trainig toepassen (10*10) zijn aso's![]()
![]()

Ik irriteer me aan mensen die zich irriteren aan mensen die zich irriteren.

Dat zag ik laatst ook nog, zo'n kerel met 60 "bankdrukken", hij liet de stang zakken tot 15 cm boven z'n borst..![]()
Dan pak je ook je quads erbij man. Snap je dat niet dan? Als je heel erg met je voetjes trappels omdat het gewicht eigenlijk te zwaar is train je ook nog eens je benen mee. Zieke shit ouwe

Jaa ik heb er ook weer 1!
Was vanmiddag aan het trainen,komt jongen me voorbij lopen en zegt hoi alles goed?Ik zeg ja hoor
Ben ik met een andere oefening bezig komt ie naast me staan zegt weer 'hoi' ik dacht okee hoi.
Was ik oefening voor rug aan het doen,waarbij je op zo'n apparaat staat en dan voorover moet buigen en dan weer omhoog.Zie ik in spiegel dat ie na mn billen zit te staren.Nou dan kan ik het meteen al niet meer he.
Deed ik andere oefening voor rug,gaat ie voor me staan zegt ie"is dat voor je buikspieren?"
Ik zeg nee voor mijn rug,zegt ie vind je dat leuk?Ik zeg ja.
Ging ie naast me op apparaat zitten voor de schuine buikspieren,zegt ie zal ik eens kijken of ik 50 kilo kan?Ik zeg nou doe maar dan.Zegt ie wowww hele apparaat gaat heen en weer,maar ik kan het wel hoor kijk maar!Hahha moest toen eigelijk toch wel lachen want hij deed het helemaal verkeerd.
Ging ik ff pauze nemen gaat ie naast me staan dus loop ik even rondje.
Toen kwam baas van sportschool in de zaal en bleef wat rondlopen(doet ie normaal nooit)Dus dacht al die heeft het vast door.
Ging ik weer verder met oefening gaat ie voor me staan te lachen HUHuhuhu.ik dacht WTF.maar hij bleef mooi staan na me kijken.Moest toen eigelijk nog paar setjes maar ben maar gestopt.Kon me echt niet meer concentreren.Toen ging k even mijn shake bij de balie/bar halen zegt eigenaar tegen me"als ie vervelend is kom je maar bij me hoor,want hij is een beetje vreemd"hahah nou ik dacht hetzelfde![]()

Jaa ik heb er ook weer 1!
Was vanmiddag aan het trainen,komt jongen me voorbij lopen en zegt hoi alles goed?Ik zeg ja hoor
Ben ik met een andere oefening bezig komt ie naast me staan zegt weer 'hoi' ik dacht okee hoi.
Was ik oefening voor rug aan het doen,waarbij je op zo'n apparaat staat en dan voorover moet buigen en dan weer omhoog.Zie ik in spiegel dat ie na mn billen zit te staren.Nou dan kan ik het meteen al niet meer he.
Deed ik andere oefening voor rug,gaat ie voor me staan zegt ie"is dat voor je buikspieren?"
Ik zeg nee voor mijn rug,zegt ie vind je dat leuk?Ik zeg ja.
Ging ie naast me op apparaat zitten voor de schuine buikspieren,zegt ie zal ik eens kijken of ik 50 kilo kan?Ik zeg nou doe maar dan.Zegt ie wowww hele apparaat gaat heen en weer,maar ik kan het wel hoor kijk maar!Hahha moest toen eigelijk toch wel lachen want hij deed het helemaal verkeerd.
Ging ik ff pauze nemen gaat ie naast me staan dus loop ik even rondje.
Toen kwam baas van sportschool in de zaal en bleef wat rondlopen(doet ie normaal nooit)Dus dacht al die heeft het vast door.
Ging ik weer verder met oefening gaat ie voor me staan te lachen HUHuhuhu.ik dacht WTF.maar hij bleef mooi staan na me kijken.Moest toen eigelijk nog paar setjes maar ben maar gestopt.Kon me echt niet meer concentreren.Toen ging k even mijn shake bij de balie/bar halen zegt eigenaar tegen me"als ie vervelend is kom je maar bij me hoor,want hij is een beetje vreemd"hahah nou ik dacht hetzelfde![]()