Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alcohol is na vet de stof met de meeste calorieen per gram heb ik geloof ik ergens gelezen. Vet 9 kcal per gram, en daarna komt alcohol met 7 kcal per gram. Dus ja, het is slecht
Edit: ik heb het even gecheckt en het klopt
als je de alcohol eruit haalt heb je prima producten.Alcohol is een vorm van vergif en ook een drug. Er zijn wel studies die konden aantonen dat alcohol een positief effect heeft op de bloeddruk. Alleen als je al een goede bloeddruk hebt maakt dat natuurlijk niet uit. Alcoholgebruik is verder verantwoordelijk voor enorm veel doden in het verkeer en daarbuiten. Om het over de verslaafden nog niet te hebben.
Verder bevat bier ook wel een aantal nuttige micronutriënten wat het in elk geval gezonder maakt dan pakweg suiker.
Ook bevat wijn bijvoorbeeld antioxidanten die beschermen tegen vrije radicalen.
Alcoholhoudende dranken zijn dus niet noodzakelijk 'slecht'. Maar zoals vaak wordt gezegd: drink met mate.
als je dat niet weet kun je beter terug naar school gaan...
alcohol is catabool, breekt spieren af wat eiwitten opgebouwd hebben, daarnaast verlaagd het de testoteron, en tja het is ook ongezond en ongezond zijn is ook weer catabool![]()
)
gwn ff weetje erbij.Er kan restsuiker inzitten, hangt af van de soort.als je de alcohol eruit haalt heb je prima producten.
over suiker heb ik eigenlijk nooit stil gestaan want ik drink eigenlijk amper nog.
Zit er veel suiker in bier dan?
Dat iets meer kcal per gram heeft wil niet zeggen dat het slecht is...
Tussen de 5.7 en 6 kcal vanwege verlies bij verhogen metabolisme.Het is trouwens iets van 5 kcal net gelezen op die leangains site.
iets met thermische waarde ofzo..
nice myth.1 glas alcoholische drank per dag verlaagt nochtans de kans op overlijden tegenover geen alcohol drinken volgens studies.

Hier wat onderzoeken : http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html?m=1 . Valt dus reuze mee met de kataboliteit, zeker op jou niveau kan je makkelijk 1-2x per week drinken zonder daar veel spiermassa gains mee mis te lopen of extra spiermassa te verliezen tijdens het cutten.
weinig van gemerktnice myth.
coke snuiven zorgt ervoor dat je 10 jaar jonger wordt.
Wetenschappelijk bewezen
!
nice myth.
coke snuiven zorgt ervoor dat je 10 jaar jonger wordt.
Wetenschappelijk bewezen
Gwn zoveel mogelijk beperken en is denk ik ook verslavend. YOU CAN DRINK WHAT THE **** U WANNA DRINK!