Fitness Seller

Is dit goed voor een beginner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
En veel aarappels, koolhittaden etc

Ik heb wel wat foto's in m'n Media staan van toen ik 16 was. Maar denk niet echt realistisch voor jou...
Verder heb je prima apparatuur om lekker mee te starten!

Ik maak en alleen een beetje zorgen over mn bankdruk..

Gewoon normaal eten naar je honger gevoel. KOm je niet aan dan pak je er een boterham bij of wat meer aardappelen.
Neem volle zuivel in plaats van magere.

Maar hou eerst gewoon een beetje bij wat je eet. En kijk wat je gewicht doet. Dan hoog je gewoon steeds wat verder op.
Dat is wat anders dan je klem vreten ;)

Ik doe 3x12 met 25/30 kilo :(

Het is niet alsof ergens in een boekje staat vastgesteld wat 14 jarige moeten doen. Als hij geniet van zijn hobby, dan kan dat toch? De één voetbalt en gaat er voor de volle 100% voor, de ander houdt weer van iets anders. Daarnaast is het niet alsof het leven dan alleen draait om fitness, dat "natte vingertje" halen kan ook naast fitness. lol.
Als je natte vingers krijgt van je buurmeisje heb je het goed gedaan.

Heb net 3 bakken magera kwark gekocht :(

Beetje siroop er in en het smaakt prima.

Lol

"Eet minstens 2gr eiwit/kg, eet minstens 1gr vet/kg." Vervolgens geeft de jongen aan dat hij 5 op 7 dagen traint en vindt niemand dat apart.

Jij hebt echt wat moeite met lezen hè.

Ik begrijp dat dit preken voor de verkeerde parochie is aangezien dit denkbeelden zijn die velen al jaren geïnternaliseerd hebben. Toegeven dat dat misschien niet helemaal gezond is staat gelijk aan toegeven dat je eigen gedrag niet helemaal gezond is.

Op je 14e al je geld uitgeven aan trainingsapparatuur is niet gezond. Op je 14e je bezighouden met hoeveel eiwitten en vetten je moet binnenkrijgen is niet gezond. Op je 14e 5 dagen per week sporten is niet gezond. Op je 14e je afvragen wat een paar wildvreemden van je lichaam vinden is niet gezond. Op je 14e om 19.00 gaan slapen is niet gezond.

Geloof me in de long run word je een stuk gelukkiger als je je best doet op school, probeert een nat vingertje te halen bij dat leuke buurmeisje en als je met vrienden ergens een fikkie gaat stoken. Dat mooie lichaam kan altijd nog.
Vind geld steken in een home gym persoonlijk beter dan het uit te geven aan een playstation.

Hij zal buiten sporten ook nog wel andere hobbies hebben vermoed ik. Zal zichzelf wel niet opsluiten in zn gym en geen contact meer hebben met vrienden.

Heb net 2 bakken kwark met een glas melk en wat aardbeien ge...ehh gegeten

Waar zijn de koolhydraten? en vetten?

Idd, ben niet 24/7 bezig met trainen

Ik eet wel veel opzich, brood, havermout, aardappels, melk, noten

Kunnen julie me wat “krachtvoer” vertellen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven