AndroidHealthClinic

is fitness slecht voor de groei?

Al met al kan dus makkelijk gesteld worden dat het "triceps is 2/3 van je arm" verhaal, onzin is en dat je evenveel tijd/werk aan de buigers als aan de strekkers moet spenderen.

Ik zeg bewust buigers en niet biceps omdat biceps niet te isoleren valt

Oke dan, duidelijk :D

maar is het juist niet slecht als je de benen traint tijdens de groei ik heb van veel mense gehoord dat als je, je bovenlichaam zou trainen er geen probleem is maar als je de benen met meer dan 40kg gaat traine er toch een belemmering komt... fabeltje of real? ?

Fabel!!!

Al met al kan dus makkelijk gesteld worden dat het "triceps is 2/3 van je arm" verhaal, onzin is

Nee...dat kan je niet zo maar stellen. Ten eerste moet je rekening houden met het feit dat de triceps groter is en dat de omtrek calculatie voor triceps naar beneden en voor biceps naar boven wordt afgerond. Als je darvoor corrigeert dan kom je dichter in die richting.

Als je biceps+ brachialis meeneemt dan komt het ongeveer 50-50 uit in de brekeningen.

en dat je evenveel tijd/werk aan de buigers als aan de strekkers moet spenderen.

So wie so...ongeacht de grootte van de spier moet je er voldoende aandacht aan besteden....ondanks dat het verschillende spieren zijn moet de ontwikkeling in balans blijvan tussen buigers en strekkers.

Ik zeg bewust buigers en niet biceps omdat biceps niet te isoleren valt

eens....alleen electronisch mogelijk

Terug
Naar boven