XXL Nutrition

IS: nasleep

Misschien kunnen we t voortaan in blokletters uitschrijven en onder elkaar gerangschikt zodat t ook voor de minder bedeelde medemens allemaal te vatten is

1 Je vindt de westerse cultuur schijnbaar niet superieur (implicerend dat een andere cultuur dit wel is, al dan niet utopisch)

2 Je bent het schijnbaar eens met bepaalde aspecten van de sharia wetgeving
(LET OP! Punt 1 en 2 hebben niets met elkaar te maken)

3 Je mag als rationeel atheist niet pro israel zijn
(LET OP! Ik vraag niet naar jouw mening over israel of het bestaansrecht daarvan)

1. Ligt aan je definitie van superieur.
Het westen kent een geschiedenis van ontelbare oorlogen, kolonisaties en uitbuitingen.
Als imperialisme/oorlogsvoering/geo-strategie jou definitie van superieur is, dan snap ik het.

- Nog steeds uitbuitingen van ''arme'' landen
- De natuur wordt verneukt
- Kloof tussen arm en rijk
- Pedofiele netwerken
- Een krom rechtssysteem
- Een krom financieel systeem
- Het Materialisme/kapitalisme
(Ik som ff snel wat dingen op, ga er niet te diep op in)

2. Nee nooit gezegd
Al zullen er vast positieve punten zijn aan de sharia.
Voorbeeld: als je iets aan het eten bent en je ziet iemand die honger heeft en geen eten heeft, dan moet je je eten met deze persoon delen.

3. Van mij mag je zijn wat je wil, maar het is gewoon krom als je een boek als de Bijbel afwijst, wat het fundament is voor Israel.

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Godver, verdiep je in het Zionisme voordat je wat uitkraamt.

Goede discussie. :thumbs:
Ethiopië is ook zion.

1. Ligt aan je definitie van superieur.
Het westen kent een geschiedenis van ontelbare oorlogen, kolonisaties en uitbuitingen.
Als imperialisme/oorlogsvoering/geo-strategie jou definitie van superieur is, dan snap ik het.

- Nog steeds uitbuitingen van ''arme'' landen zij buiten hun eigen bevolking uit
- De natuur wordt verneukt nee http://www.youtube.com/watch?v=NL8HP1WzbDk
- Kloof tussen arm en rijk de "armen" hier hebben over het algemeen een over 9000 betere levensstandaard dan 90 procent van de bevolking in die apenlanden
- Pedofiele netwerken precies, hier moet je 'underground' gaan om aan pedofilie te doen, daar kan je het gewoon vrolijk legaal doen
- Een krom rechtssysteem sharia... nuff said
- Een krom financieel systeem vrij zeker dat zij ons financieel systeem delen, dus hier heb je wel een punt dat we niet superieur zijn op dit aspect
- Het Materialisme/kapitalisme kapitalisme/vrije markt is zowat een van de grootste oorzaken van de gigantische (technologische) vooruitgang van de laatste 100 jaar, dat is negatief volgens jou?
(Ik som ff snel wat dingen op, ga er niet te diep op in)

2. Nee nooit gezegd
Al zullen er vast positieve punten zijn aan de sharia.
Voorbeeld: als je iets aan het eten bent en je ziet iemand die honger heeft en geen eten heeft, dan moet je je eten met deze persoon delen. en als die hongerige persoon een brood steelt van een kar omdat niemand van de rijken zich aan die regel houdt, dan wordt er wel gehoor gegeven aan de regel dat zn hand afgekapt moet worden...
:eyes:

Laatst bewerkt:
Ik was niet in discussie met jou, maarja

zij buiten hun eigen bevolking uit
Klopt ook

Geloof je het zelf? Natuurlijk hebben we uiteindelijk onszelf ermee, omdat we deel zijn van de natuur.

hier hebben over het algemeen een over 9000 betere levensstandaard dan 90 procent van de bevolking in die apenlanden
Ik ken de cijfers niet, wat bedoel je met 9000? en nogmaals ik ken de cijfers niet maar 90procent kan kloppen.
Voor dat libie werd overgenomen, hadden zij een zeer hoge levensstandaard.

hier moet je 'underground' gaan om aan pedofilie te doen, daar kan je het gewoon vrolijk legaal doen
Ik weet niet hoe dat daar zit?

Waarom vergelijken met sharia?

vrij zeker dat zij ons financieel systeem delen, dus hier heb je wel een punt dat we niet superieur zijn op dit aspect
...

kapitalisme/vrije markt is zowat een van de grootste oorzaken van de gigantische technologische vooruitgang van de laatste 100 jaar, dat is negatief volgens jou?
Nee is niet negatief, maar daar is kapitalisme niet voor nodig

en als die hongerige persoon een brood steelt van een kar omdat niemand van de rijken zich aan die regel houdt, dan wordt er wel gehoor gegeven aan de regel dat zn hand afgekapt moet worden...
Waar staat dat ik het hier mee eens ben?

Ik zie constant de vergelijking met ''daar'' ''apenlanden'' ''sharia'' waarom?

(even later geef ik je een concreet voorbeeld hierin).

leberecht zei:
Alles is beter dan de sharia

Wat hebben de arabische golfstaten, zuid oost azie en zuid amerika met elkaar gemeen ? Alle 3 strong poverty landen onder de bevolking. Ook heel veel corruptie gaande en amper social security. Een dodelijk cocktail is dat.

Wat ist verschil tss de arabische goldstaten, zuid oost azie en zuid amerika ? Er is amper sextoerisme in saudi arabie, maar thailand is de place to be als je daar de sexmaniak wilt uithangen.

Hoe komt het dat er amper sex toerisme is in saudi arabie ? Sharia. Je kan daar amper vrouwen ontmoeten omdat ze het huis nie eens mogen uitkomen en als je toch ene int geniep versierd, dan riskeer je een doodstraf.

In thailand, waar er geen sharia heerst en dus oa dat vrouwen overal vrij mogen bewegen, kan je je kwak dumpen opt ganse vrouwelijke populatie voor een appel en een ei.

Sharia is iets functioneels voor staten die arm en corrupt zijn. Er lopen daar heel wat mannen rond die zich letterlijk gedragen als beesten en dus moet er vanaf de maatschappij een zeer sterke respons daartegenover komen, namelijk harde represailles om hen af te schrikken (zweepslagen, doodstraf via ophanging etc) en moeten vrouwen uitzonderlijk beschermd worden.

Als je armoede en corruptie met vrijheid combineert, dan krijg je toestanden zoals in zuid oost azie en zuid amerika waarin vrouwen zich prostitueren om oa uit de armoede te geraken en om de laatste nieuwe iphone te kopen.

Dit is een mooi voorbeeld dat sharia, in bepaalde contexten, erg functioneel kan zijn ter bescherming van de vrouw. (in tegenstelling tot wat anderen claimen, dat het vrouwonderdrukkend is).

Sharia is niet meer nodig in onze context, waar er over het algemeen geen armoede heerst, amper corruptie en sociale verzekeringen. In india kan je links en rechts vrouwen verkrachten en je kan er mee wegkomen. In belgie is dat niet het geval. Daardoor kunnen vrouwen zich ongestoord vrij kunnen bewegen en hoeven ze opgesloten te worden, het is hier relatief veilig.

Als je sharia wegveegt van saudi arabie, dan verandert dat land binnen het jaar in een 2de thailand.
Is dat beter ?

Moest ik president zijn van een zandbak land, zou ik in no time de sharia opleggen om de 'beesten' in toom te houden. Hoe meer economisch welvaart en welzijn, hoe minder de nood voor een sharia. De meeste landen zijn niet klaar voor eenzelfde vrijheid die we hier kennen. Als je ons vrijheid gewoon expertoeert naar andere landen, dan krijg je decadente toestanden zoals in zuid oost azie en zuid amerika.

Cliffs:
- dont be dissin sharia yo, takbir

Zelfs al zouden er idioten zijn die graag in een onderdrukkende maatschappij leven zal de meerderheid in zo'n maatschappij leven als onderdrukt wezen met amper tot geen keuzevrijheid.

Er is niks liberating aan een thaise h**r die zich suf laat nken voor 5 euro door 10 mannen op een dag, om de helft aan haar ouders te sturen en de andere helft te sparen voor een iphone omdat ze niet wil onderdoen voor haar vriendinnen. Niks liberating. Ze zijn slaven van hun eigen behoeftes die ze niet kunnen onderdrukken. Mensen in armoede moeten voor hunzelf beschermd worden.
Gemiddelde saudi arabische vrouw heeft het veel beter dan de gemiddelde thaise vrouw. Ja, de 2de kan het huis uit en ze zit op facebook/iphone ('''''''''''''''''''''technologische vooruitgang''''''''''''''''''''''''' :roflol:) maar ze heeft dat geruild voor 100 lullen in haar kut.

Oh heilige vrijheid :roflol:
BzR017sIcAAm-fH.jpg

Laatst bewerkt:
Ik was niet in discussie met jou, maarja

Klopt ook graad van seperatie is eerste stap naar volledig verdwijnen, dus wij zijn superieur hierin

Geloof je het zelf? Natuurlijk hebben we uiteindelijk onszelf ermee, omdat we deel zijn van de natuur.zeg dan: "we maken de aarde minder hospitabel voor toekomstige generaties", waarop ik zou antwoorden: "is niet veroorzaakt een cultureel aspect en dus irrelevant om aan te halen"

Ik ken de cijfers niet, wat bedoel je met 9000?is een uitdrukking: http://knowyourmeme.com/memes/its-over-9000
en nogmaals ik ken de cijfers niet maar 90procent kan kloppen.
Voor dat libie werd overgenomen, hadden zij een zeer hoge levensstandaard.

Ik weet niet hoe dat daar zit?
Waarom vergelijken met sharia?
het ging om de islamitische cultuur te contrasteren met de westerse cultuur. Daar zijn kindbruiloften gewoon en sharia is de islamitische wetgeving voor zover ik weet...

...
Nee is niet negatief, maar daar is kapitalisme niet voor nodig oneens

Waar staat dat ik het hier mee eens ben?
nergens, maar jij haalde dat aan als 'goede aspect vd sharia', maar op zulke crapregels staat hoogstwss nieteens een straf, dus dan is het irrelevant om aan te halen als t gaat om een wetgeving.

Ik zie constant de vergelijking met ''daar'' ''apenlanden'' ''sharia'' waarom?omdat het daar om ging...
..

Het ging helemaal niet om de vergelijking met sharia.
Dus je komt zo maar een discussie binnenvallen, met wat willekeurige statements die nergens op slaan.

heb het op verschillende dagen gelezen, niet aan 1 stuk door maar voor zover ik me herinner was dit begonnen bij iwj's uitspraak 'westerse cultuur is superieur op elk punt', en dat sloeg toch op in vgl met IS?

heb het op verschillende dagen gelezen, niet aan 1 stuk door maar voor zover ik me herinner was dit begonnen bij iwj's uitspraak 'westerse cultuur is superieur op elk punt', en dat sloeg toch op in vgl met IS?

Volgens mij niet, het was een losse statement.
Ik heb het iig niet zo geïnterpreteerd, dus kan ook een fout van mij zijn dan.
En al sloeg het wel op IS, waarschijnlijk is het dan nog niet het geval.
Zoals Broto hierboven al zei, je kan niet zo maar een westelijk/christelijke cultuur/regelgeving opleggen aan wat mensen in een zandbak, dat gaat sowieso niet werken.

En natuurlijk wil ik hier niet in een sharia regelgeving leven, dat zou achterlijk zijn.

Twitter education incoming:

Pieter Van Ostaeyen @p_vanostaeyen 3 u3 uur geleden
#Turkey is desperately trying to let everybody know they don't want to engage #IS in battle. #US coalition not acting might just force them

Pieter Van Ostaeyen @p_vanostaeyen 3 u3 uur geleden
#IS will most likely also attack Turkish forces in the end ~> #NATO article 5 ~> full scale official war again ...

Shaam Nieuws @shaamNieuws4 2 u2 uur geleden
Anbar

Iraakse leger heeft tijdens een bombardement 24 burgers gedood. voornamelijk vrouwen en kinderen 2/2

Shaam Nieuws @shaamNieuws4 2 u2 uur geleden
Salahuddin district

Beelden van door IS overmeesterde gevangenen in Noord-Samarra

Doc: http://goo.gl/ojiKLh
Pic:

Shaam Nieuws @shaamNieuws4 4 u4 uur geleden
Koederen hadden de tweede kamer bestormd in Den Haag.
Politie massaal Aanwezig

Shaam Nieuws @shaamNieuws4 4 u4 uur geleden
Koerden protesteren op verschillende plaatsen in Europa, tegen de strijd in Kobani. Ze willen IS weg en vragen de coalitie om hulp.

@anbaari_F5 10 u10 uur geleden
#IS #ISIS
Wilaayat Al-Khair
Surveying Opinions of Muslims Regarding the Crusader Coalition Against the Islamic State

http://www.youtube.com/watch?v=3zA0izJgVUE&feature=youtu.be

Wat een topliedje. Mn shazam vindt het niet :(

GREAT IS NATION @IS_World_Press 7 u7 uur geleden
#YPG and #PYD miscreants fleeing the city as #IslamicState enters #Kobani offshores. http://youtu.be/9RPfqVOmQ8A #ISIS #Kobane #Syria #Damascus

Pieter Van Ostaeyen @p_vanostaeyen 5 u5 uur geleden
#Koban #IS moving in and raising their flag on several locations #Syria

Abu 3ali Tilifoeni @HDebateur 6 u6 uur geleden
De westerse coalitie der lafaards en hun Arabische slaven zijn de strijd om de harten van de moslim bevolking kwijt
http://www.youtube.com/watch?v=bDcXPv6eUdM#t=48

IslamZimbabwe @IslamZimbabwe 6 u6 uur geleden
we all heard of Alan Henning ,yet few know about Yasser al Zahrani who was in Guantanamo at 17 & eventually tortured to death by U.S Army

Marwan Bani Hilal TN @BaniHillal 13 u13 uur geleden
Islamic state military strategy in Ayn Al Islam was like a Tsunami slowly and unstoppably advancing, drowning commies prostitutes and rats.

:roflol:

Mr. @mecomuhammad 6 u6 uur geleden
YPG & PKK communist armies have fallen in the hands of Islamic State soldiers!

NusantaraWitness @NusantarWitness 6 u6 uur geleden
@NusantarWitness and the newest Independent Report say about 4 Neighbourhoods of #Kobane was captured by #IS, heavy setback for #YPG

Jenan Moussa @jenanmoussa 7 u7 uur geleden
source in #kobane: 'ISIS has 1000s fighters attacking city. Many nationalities. Chechens, Uzbecks. We hear Russian on their walkie talkies'

@YazeedMuaawiya Afgeschermde tweets 6 u6 uur geleden
#IS controlled 4 neighbourhoods in inside #Kobani.
#TwiiterKurds
#GoodByeKobani

ALAKHBAR @leilanazzar 8 u8 uur geleden
It's worth noting that #ISIS commander Abu Darda al-Kurdi ordered beheading of 33 YPG soldiers, 231 YPG's were killed in battle 4 #Kobane

Abu 3ali Tilifoeni @HDebateur 7 u7 uur geleden
Koerdische terreur militie dwingt kinderen om tegen ISIS te vechten .Westerse Kinderactivisten die normaal brand roepen even op pauze ......

#rekt

---------- Toegevoegd om 01:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------

Gedeeltelijk aan IS gerelateerd en toch wel een heuse primeur

Marwan Bani Hilal TN @BaniHillal 8 u8 uur geleden
BREAKING : Sweden recognize Palestine as a state.
#Gaza #Palestine

based sweden is based.

Zoveel eu landen zijn voor een 2staten oplossing maar erkennen daarbij palestina niet eens als een staat. f**k logics

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

Hey look everybody, an old man is talking :D

http://www.youtube.com/watch?v=5kZrUEn9adk

@Shazire_Shazam 5 okt.
BIG BANG - Heavily armed 1,000+ #IslamicState mujahid closes on #Baghdad International Airport. All flights cancelled

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Israel had al gereageerd dat ze niet blij waren met Zweden. :roflol:

alpha as phuck cuzzz

This is from October 6th 2014, recorded about 10 hours before this post was made.As we speak, IS has breach the YPG defensive in the center of the city and control 65 of the city.

One of the commanders of Islamic State leading the battle vs communist YPG terrorists is Abu Darda al-Kurdi, a kurdish mujahid from the city of Kobani.
He gave the order to execute 40 YPG terrorists that were captured
http://www.liveleak.com/view?i=9dd_1412644368

en weer een badass liedje

---------- Toegevoegd om 02:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:03 ----------

Israel had al gereageerd dat ze niet blij waren met Zweden. :roflol:

Wie luistert nu in godsnaam naar zone doofus

120928NetanyahuUNGA2_6718560.jpg

---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

http://www.liveleak.com/view?i=fbd_1412639885

Indien waar:

http://www.youtube.com/watch?v=NfzqnCN4S1E

Ik neem alles terug wat ik zei over ISIS, complete malloten en gekken.
Helemaal kapot maken

Er is niks liberating aan een thaise h**r die zich suf laat nken voor 5 euro door 10 mannen op een dag, om de helft aan haar ouders te sturen en de andere helft te sparen voor een iphone omdat ze niet wil onderdoen voor haar vriendinnen. Niks liberating. Ze zijn slaven van hun eigen behoeftes die ze niet kunnen onderdrukken. Mensen in armoede moeten voor hunzelf beschermd worden.
Gemiddelde saudi arabische vrouw heeft het veel beter dan de gemiddelde thaise vrouw. Ja, de 2de kan het huis uit en ze zit op facebook/iphone ('''''''''''''''''''''technologische vooruitgang''''''''''''''''''''''''' :roflol:) maar ze heeft dat geruild voor 100 lullen in haar kut.

Oh heilige vrijheid :roflol:
BzR017sIcAAm-fH.jpg

Whahaha dat is Nana district in Bankok.
1 van me beste gappies (r.i.p) heb zich daar suf geneukt ergens begin vorige decennium en hij was een moslim ;)
Wat een gelul kraam je uit, h**ren heb je overal ook in moslim landen en ja ook moslimas.
Mensen blijven mensen wat voor geloof of afkomst je er ook op plakt.
Bij elke groep zullen altijd mensen zijn die crimineel gedrag zullen vertonen, geweld willen gebruiken, verslavingsgevoelig zijn of de h**r willen spelen.

Je bent precies als het amerikaanse beleid, wijzend met de vinger naar de walletjes in Amsterdam van dat is een poel des verderfs etc etc. Nou zat meer h**ren in the USA en gewoon op straat overal, lekker hyginisch ook.

En in je El arabi landen heb je ook zat h**ren, ook import maar ook lokaal maar lekker doen alsof je heilig bent en en "zonden" niet bij jouw land, geloof of cultuur bestaan , ja dat is de oplossing :rolleyes:

Sharia verdedigen op basis van het verschil in prostitutie in diverse landen :roflol: Dat het verboden is betekent niet dat het niet aanwezig is. Saudi's zijn echt niet heilig op dat gebied. Er zijn h**ren in Saudi Arabie maar dat brengt inderdaad een groot risico met zich mee. Alternatief is dan om in landen waar prostitutie legaal is huis te houden met het nodige gebruik van verboden middelen als alcohol. Ach ja de vrouwen thuis zijn dan zogenaamd wel beschermd maar verder mogen ze ook niet al teveel.

Daarnaast is Saudi Arabie niet arm, vergelijk met armere landen gaat dus mank. Bangladesh wel, een moslimland dat een behoorlijk prostitutieprobleem kent. Prostitutie is daar overigens wel legaal. In Pakistan is het wel illegaal maar kent o.a. door armoede ook gewoon een groot prostitutieprobleem. Strenge regels lossen dus lang niet altijd wel op. Je legt vrouwen en zeker homo's meer of volledig aan banden maar prostitutie blijft gewoon bestaan. Zelfs in Saudi Arabie waar de mannen of een illegaal hoertje in eigen land pakken of gewoon buiten hun land ergens wat h**ren op pikken, met de nodige inname van andere in eigen land verboden middelen zoals alcohol. Sharia zorgt eerder voor hypocrisie wat dat betreft, vrouwen mogen weinig maar de mannen gaan toch wel op zoek naar de zaken die vrouwen verboden worden.

In Saudi Arabie zullen de meeste vrouwen de prostitutie niet in hoeven gaan maar ze zouden toch zeker wel graag aan het werk willen gaan in andere sectoren. Arbeidsparticipatie van vrouwen in Saudi Arabie is verdomd laag dankzij die achterlijke regeltjes en wetten in dat land. Fijn zo'n sharia die vrouwen grotendeels aan banden leggen. Maar Brotoscience zal vast geen moeite hebben met een vrouwtje dat niks mag en niet veel meer kan doen dan wachten op manlief die buiten de deur regelmatig zijn kwakkie loost in een onderbetaald hoertje uit een land wat hij zo veracht.

Ik zat in de jaren 90 in de trein met Saoedies , van Soerabaja naar Jakarta, we kwamen allemaal van Bali.
Wat heb ik gelachen met die gasten in de coupe waar je een bar hebt , zuipen niet normaal en ze zelfs Extacy bij zich hele rataplan, wisten al precies wat ze allemaal gingen doen in Jakarta.
Tegen hun familie zeiden ze dat ze "heilig" op vakantie gingen naar een ander "moslim" land

Laatst bewerkt:
Even serieus he, ik vind dat als je het "ja maar jullie hollanders hebben pedo's" argument gebruikt je gewoon een topic ban verdient. Dat je in marroko met je 10jarige nichtje mag trouwen betekent niet dat daar minder pedo's zijn als hier.

Fucking allochtonen argument man, kansloos.

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Ben aflleck die bill maher en sam harris een serieuze asswooping geeft

http://www.theguardian.com/film/2014/oct/06/ben-affleck-bill-maher-sam-harris-islam-racist

#rekt #shots fired

:roflol: !!!!!!!!

Ben affleck die de ass wooping geeft? Man? Wtf? Dude!

U are retarded.

Terug
Naar boven