Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volgens mij gelden in tijden van oorlog andere regels.Eerlijk gezegd krijg ik er soms wel een angstig gevoel bij. Gewoon het idee dat er zo iemand oproept tot jihad over de hele wereld en er genoeg gekken zijn die hem zullen willen volgen en onschuldigen zouden slachten als dieren alleen vanwege hun religie. Ik dacht dat er in een andere topic koran verzen werden geplaatst waarin stond dat ongelovigen sowieso niet aangetast mogen worden of worden overtuigd of gedwongen om moslim te worden? Vanwaar mag dat in hun islamitische staat wel?
(over het algemeen zijn de regels redelijks humaan, alleen wordt er een vaak een politieke draai aan gegeven, omdat sommige andere belangen hebben).
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Ik denk dat de kennis van de geleerden niet onderdoet van iemand die een doctors titel in theologie heeft.Je bedoelt mensen die heel vaak een middeleeuws sprookjesboek hebben gelezen?
Je bedoelt dat je heel vaak een middeleeuws sprookjesboek ervoor moet hebben gelezen?