Fitness Seller

IS: nasleep

Gast, wat lul je nou allemaal :roflol: :roflol: :roflol:

Je hebt echt geen idee wat er gaande is in de wereld he?

Maare... Als iemand nou voor je deur staat, een baard heeft en "allah akbar" roept, dan schijt jij 'm in de broek? :roflol:

f**k ja. Jij niet dan? Of ik schijt in m'n broek of probeer 'm zo gauw mogelijk te wurgen :P

Ik vind het jammer dat religie zo misbruikt wordt. Ik heb wel eens gesprekken met een fanatiek moslim of christen en uit religie kun je structuur halen, levensdoelen en ik geloof ook dat religie een mens kan sturen naar een beter persoon te zijn. De tien geboden of leefregels zien wij misschien als standaard universele waarden, maar kunnen ook vanuit daar voortkomen. De essentie van de religie wordt volgens mij gewoon vergeten puur om zogenaamd bij t clubje te horen.

Gast, wat lul je nou allemaal :roflol: :roflol: :roflol:

Je hebt echt geen idee wat er gaande is in de wereld he?

Maare... Als iemand nou voor je deur staat, een baard heeft en "allah akbar" roept, dan schijt jij 'm in de broek? :roflol:

Ja ik weet ook niet waar ik zat met men gedachten.. Over wereldproblemen praten op DBB is inderdaad not done.. Krijg je enkel maar een paar verwijten voor en een hoop emoticon's en meestal slecht afgewerkte grappen..

f**k ja. Jij niet dan? Of ik schijt in m'n broek of probeer 'm zo gauw mogelijk te wurgen :P

Waarom zou ik bang zijn voor zo iemand. Jij weet toch wat het betekent? Het is gewoon een zin in het arabisch.
Dat is net als dat ik de vertaling in het Nederlands roep voor je deur, dan ben je vast niet bang, of wel. :D

Waarom zou ik bang zijn voor zo iemand. Jij weet toch wat het betekent? Het is gewoon een zin in het arabisch.
Dat is net als dat ik de vertaling in het Nederlands roep voor je deur, dan ben je vast niet bang, of wel. :D

Omdat geen enkele gast met een baard zoiets roept zonder daarna je kop eraf te slaan met de eerder genoemde machete man. Tenminste, voor al die terroristische shit had ik geen flauw idee wat het betekende :P

Die lui die het in 't Nederlands roepen gaan al langs de deuren, de zogenaamde Jehova's. Verschil is wel dat Jehova's niet opzetten tot het afhakken van mensenhoofden :P

Omdat geen enkele gast met een baard zoiets roept zonder daarna je kop eraf te slaan met de eerder genoemde machete man. Tenminste, voor al die terroristische shit had ik geen flauw idee wat het betekende :P

Die lui die het in 't Nederlands roepen gaan al langs de deuren, de zogenaamde Jehova's. Verschil is wel dat Jehova's niet opzetten tot het afhakken van mensenhoofden :P
Een paar eeuwen geleden deden ze dat nog wel.
Kijk maar hoe Amerika is opgericht...

Again, omdat de aanslagen in de naam van Allah gepleegd werden, je weet wel, diezelfde Allah die gezien wordt als de God van, juist, de Islam. Ik zal nooit de beelden vergeten van de willekeurige burger in Irak/Afghanistan die een fcking feest vierde toen de Twin Towers in storten, donder op met heel de moslim wereld heeft moeten lijden. De VS hadden toentertijd direct beide landen plat moeten gooien, nog iets meer dan ze nu hebben gedaan.

En overigens, nu Amerika weg is uti die landen is het weer net zo'n grote teringzooi. Je kunt gewoon niet ontkennen dat 't volk in die landen nog 2000 jaar achter ligt en niet voor zich zelf kan zorgen.

Welke beelden dan? Moeten nog legio voorhanden zijn. Er zijn beelden van wat Palestijnen die hebben gefeest na die aanslagen maar de gemiddelde reactie in de landen met een hoog percentage moslims was er 1 van afkeuring.

-

Laatst bewerkt:
Nog steeds dan mijn vraag

Is er enigszins iets bekend over wat de algemene islamitische wereld vindt van de uitgeroepen islamic state? Of is dit weer zo verschillend over de landen

meningen zijn zwaar verdeeld, ook zo bij de geleerden dus daar is niet echt een consensus

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Worshipers give Bayah (pledge allegiance) to the Caliph of Muslims Ibrahim Abu Bakr Al Baghdadi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IS Mujahideen parading with(US made) Hummers in the streets of Raqqa Syria

Masjid Al-Nour, Raqqa #Syria, has become the place where people giving Bayah (pledge allegiance) to Khalifah

The Islamic State have dealt a big blow to YPG (official armed wing of the Kurdish Supreme Committee) in Jarablus

turkse vrachtwagen chauffeurs eindelijk vrijgelaten

Wat een utopia,alle moslims asap naar daar. By the way,hoe dikwijls kun je inshallah in 1 zin zeggen,heel veel blijkbaar.

Deze nog niet gepost?

http://www.youtube.com/watch?v=ey9tExYbjm8

Ik denk dat mensen de rol van de VS onderschatten die heeft geleid voor de conflicten die nu gaande zijn. Het is het resultaat van 50 jaar oorlogvoering en bezetting door de VS in die gebieden. Daarbij voorziet de VS de rebellen ook nog eens van wapens door ze miljoenen dollars te geven.

Geeneens een conspiracy meer, gewoon feitelijk onderbouwd.

Ze doen er beter aan gewoon voor altijd weg te blijven daar, al genoeg schade veroorzaakt daar...

• Topic Starter Topic Starter
hahah rol van VS wordt door meeste moslims/arabieren/middeoosten echt niet onderschat. maar ik geef je gelijk!

hahah rol van VS wordt door meeste moslims/arabieren/middeoosten echt niet onderschat. maar ik geef je gelijk!

I know, daar zijn zijzelf ooggetuige van geweest.

Met 'de mensen' doel ik dan ook op het westen en dat wij hier heel wat voorgelogen krijgen;).

Terug
Naar boven