AndroidHealthClinic

IS: nasleep

-

Laatst bewerkt:
heb je een appart beeld van oorlogvoeren zeg. geen enkele oorlog is te rechtvaardigen. Jij windt je op om oorlog tegen ongelovigen. 2de wereld oorlog was tegen gelovigen, eerste wereld oorlog was om macht, oorlog in libie was om vrijheid in irak was het om massa vernietigings wapens. Je hebt het over idioten in een grot, maar heb het dan ook over de idioten in het witte huis, de idioten van Assad, van Saddam, Kim Jong en iedereen door het geschiedenis heen. Waarom je banger bent voor het een dan voor het ander is mij een raadsel. Dit soort dingen kan letterlijk iedereen zijn met een krankzinnig idee. en zo een persoon (wie dan ook en wat de beweeg reden ook is) mag nooit aan macht komen.

Zo vreemd is dat niet man. Een Kim Jong Il is een ver van ons bed show, kans is klein dat wij daar ooit last van gaan krijgen. Het zelfde gaat op voor een Assad en Saddam hoeft niemand meer bang voor te zijn. Dat er nu 1 geflipte op kan staan die andere geflipten over de hele wereld kan oproepen tot het massaal slachten van infidels is best een enge gedachte, zeker als je er bij nadenkt dat veel van die debielen hier best voor open staan.

• Topic Starter Topic Starter
Zo vreemd is dat niet man. Een Kim Jong Il is een ver van ons bed show, kans is klein dat wij daar ooit last van gaan krijgen. Het zelfde gaat op voor een Assad en Saddam hoeft niemand meer bang voor te zijn. Dat er nu 1 geflipte op kan staan die andere geflipten over de hele wereld kan oproepen tot het massaal slachten van infidels is best een enge gedachte, zeker als je er bij nadenkt dat veel van die debielen hier best voor open staan.

ja, wat ik duidelijk wil maken is dat ik vaak terug zie als mensen hebben over Islam en dan wordt er meteen gedacht aan radicalisering en slachten van anderen. En dat veel mensen bang zijn voor ons geloof terwijl de angst niet toegekend moet worden aan Islam zelf (of wat voor andere geloof dan ook) maar aan de gek die dingen roept. Met andere woorden, het had een gestoorde italiaan kunnen zijn die italianen opropet om iedereen dood te voeren met spaghetti..

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

ja ik heb honger XD

ja, wat ik duidelijk wil maken is dat ik vaak terug zie als mensen hebben over Islam en dan wordt er meteen gedacht aan radicalisering en slachten van anderen. En dat veel mensen bang zijn voor ons geloof terwijl de angst niet toegekend moet worden aan Islam zelf (of wat voor andere geloof dan ook) maar aan de gek die dingen roept. Met andere woorden, het had een gestoorde italiaan kunnen zijn die italianen opropet om iedereen dood te voeren met spaghetti..

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

ja ik heb honger XD

als je regelmatig mannen met baarden en jurken hun handen reikend naar de hemel - 2500 keer of zoiets allah roepen vervolgens de ene slachting naar de andere uitvoeren - vind je het gek dat normale mensen en zelfs die gestoorde itailiaan de islam een beetje wantrouwend bekijkt

ps zelfs nu nog zijn er moslimbroeders op mijn werk die 9/11 eigenlijk geeneens kunnen veroordelen

tja ???

als je regelmatig mannen met baarden en jurken hun handen reikend naar de hemel - 2500 keer of zoiets allah roepen vervolgens de ene slachting naar de andere uitvoeren - vind je het gek dat normale mensen en zelfs die gestoorde itailiaan de islam een beetje wantrouwend bekijkt

ps zelfs nu nog zijn er moslimbroeders op mijn werk die 9/11 eigenlijk geeneens kunnen veroordelen

tja ???

Er zijn redenen dat 9/11 niet door iedereen veroordeeld wordt.
een van de grootste reden is, dat 9/11 helemaal niets had te maken met het "gewone" moslim, en toch heeft zowat heel de moslim wereld moeten lijden voor iets wat zij niet hebben gedaan. en dan wijs ik naar amerika in Irak en afghanistan. Ik vindt het sws erg wat die mensen in de twin towers is overkomen. maar ik zie het niet als mijn schuld. of de schuld van de islam. Terwijl iedereen die aan twin towers denkt dat moslims dat hebben gedaan. maar om heel eerlijk te zijn is dit een heel heel heeeeel groot discussie, dat niet zoveel te maken heeft met ISIS en de staat van irak nu. Dit is meer maatschappelijk iets en accepteren van je medemens eerst dan zijn geloof.. niet andersom.

ja ik heb honger XD

En dan hadden we wat tegen italianen gehad. En als gekke kaalkoppen hier zich willen laten ontploffen hadden we daar wat tegen. Maar guess what...

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

een van de grootste reden is, dat 9/11 helemaal niets had te maken met het "gewone" moslim, en toch heeft zowat heel de moslim wereld moeten lijden voor iets wat zij niet hebben gedaan. en dan wijs ik naar amerika in Irak en afghanistan. Ik vindt het sws erg wat die mensen in de twin towers is overkomen. maar ik zie het niet als mijn schuld. of de schuld van de islam. Terwijl iedereen die aan twin towers denkt dat moslims dat hebben gedaan. maar om heel eerlijk te zijn is dit een heel heel heeeeel groot discussie, dat niet zoveel te maken heeft met ISIS en de staat van irak nu. Dit is meer maatschappelijk iets en accepteren van je medemens eerst dan zijn geloof.. niet andersom.

En ik wordt ook nogal moe dat jullie moslims dan zeggen ja 9/11 is erg maar afghanistan en irak. Alsof het zo lekker ging/gaat zonder ons daar. Moslims hebben moeten lijden, b*ch please.

ja ik heb honger XD

En ook dat is niet vreemd daar alle gezeik in het midden Oosten in naam van de Islam, Mohammed en Allah gebeurt. Er wordt namelijk niet voor jan lul voor elke aanslag door zo'n haatbaard heel hard : Allah is groot geroepen he.

Dat van die Italiaan is een goed voorbeeld ware het niet dat het geen Italianen zijn die zo achterlijk doen maar Moslims. Niet alleen Irakezen of Koerden of Arabieren of whatever, nee het zijn Moslims.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Again, omdat de aanslagen in de naam van Allah gepleegd werden, je weet wel, diezelfde Allah die gezien wordt als de God van, juist, de Islam. Ik zal nooit de beelden vergeten van de willekeurige burger in Irak/Afghanistan die een fcking feest vierde toen de Twin Towers in storten, donder op met heel de moslim wereld heeft moeten lijden. De VS hadden toentertijd direct beide landen plat moeten gooien, nog iets meer dan ze nu hebben gedaan.

En overigens, nu Amerika weg is uti die landen is het weer net zo'n grote teringzooi. Je kunt gewoon niet ontkennen dat 't volk in die landen nog 2000 jaar achter ligt en niet voor zich zelf kan zorgen.

Irakeze leger vecht terug om Tikrit

http://news.sky.com/story/1293600/iraq-first-images-show-battle-to-retake-tikrit

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

En ook dat is niet vreemd daar alle gezeik in het midden Oosten in naam van de Islam, Mohammed en Allah gebeurt. Er wordt namelijk niet voor jan lul voor elke aanslag door zo'n haatbaard heel hard : Allah is groot geroepen he.

Dat van die Italiaan is een goed voorbeeld ware het niet dat het geen Italianen zijn die zo achterlijk doen maar Moslims. Niet alleen Irakezen of Koerden of Arabieren of whatever, nee het zijn Moslims.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Again, omdat de aanslagen in de naam van Allah gepleegd werden, je weet wel, diezelfde Allah die gezien wordt als de God van, juist, de Islam. Ik zal nooit de beelden vergeten van de willekeurige burger in Irak/Afghanistan die een fcking feest vierde toen de Twin Towers in storten, donder op met heel de moslim wereld heeft moeten lijden. De VS hadden toentertijd direct beide landen plat moeten gooien, nog iets meer dan ze nu hebben gedaan.

En overigens, nu Amerika weg is uti die landen is het weer net zo'n grote teringzooi. Je kunt gewoon niet ontkennen dat 't volk in die landen nog 2000 jaar achter ligt en niet voor zich zelf kan zorgen.

tja, geduld is een schone zaak. Het is wel appart dat je aan de ene kant zo tegen dat wereld bent vanuit het veilige nederland, waar 2 generaties geleden alles uitgevochten is. dat het daar niet zo snel gaat zit allerlij factoren aan en niet allen Islam. Maar de tijd zal leren wat er gaat gebeuren.

Idd,niet alle moslims zijn terroristen,maar alle terroristen zijn moslims. Ik ken zelf zat moslims,maar hoe geloviger,hoe enger hun gedachten en meningen worden. Die religie blokkeert gewoon elke vorm van vrij spreken en vrij denken,het is trouwens de enige die de doodstraf heeft op afvalligheid. Die jongens daar laten zich blind leiden door een middeleeuws boek dat geen tegenspraak duldt in elke vorm,met dito gevolgen zoals je kunt zien.

"Alle terroristen zijn moslims" , jeff pls go. :roflol:

"Allah akbar" roepen kan iedereen wel... Dat maakt elke terrorist nog geen moslim.

Off topic: Over Boko Haram

De organisatie werd in 2002 door de geestelijke Mohammed Yusuf in Maiduguri opgericht, de hoofdstad van de noordoostelijke staat Borno. De geweldplegingen beperkten zich de eerste jaren tot die staat. Yusuf wilde een einde maken aan alle 'westerse' invloeden in zijn regio. Zo accepteerde hij niet dat in scholen werd onderwezen dat de aarde rond is en water verdampt door de zon

Is dit nou een geleerde of een theoloog Sheikh/Adtroll? :roflol:

Laatst bewerkt:
"Alle terroristen zijn moslims" , jeff pls go. :roflol:

"Allah akbar" roepen kan iedereen wel... Dat maakt elke terrorist nog geen moslim.

"Allah akbar" betekent Allah is groot/goed of whatever. Bij mijn weten zijn de enige die zo denken Moslims. Kzie niet in waarom een willekeurige mong**l dit zou roepen als ie iemand z'n hoofd eraf slaat met een machete midden op straat.

Ik leef nog maar een jaar of 50 met een beetje mazzel. Ik heb dus geen 300 jaar en dan komt t wel goed.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Nu ik er over nadenk, behalve in Z-Amerika zijn alle terroristengroepen wel islamitisch...?

Het is ook gewoon een plaag, een kankergezwel, religie in het algemeen en tegenwoordig de islam in het bijzonder. In Afrika begint het ook nogal de overhand te krijgen.

Off topic: Over Boko Haram

Is dit nou een geleerde of een theoloog Sheikh/Adtroll? :roflol:
Geen van beide, gewoon een gestoorde geestelijke.
Een geestelijke is nog geen geleerde. Een geleerde moet aan een bepaalde criteria voldoen

"Allah akbar" betekent Allah is groot/goed of whatever. Bij mijn weten zijn de enige die zo denken Moslims. Kzie niet in waarom een willekeurige mong**l dit zou roepen als ie iemand z'n hoofd eraf slaat met een machete midden op straat.

Omdat diegene het wil doen lijken dat het een moslim is die de terrorist "speelt". Zo blijft de gedachte (alle terroristen zijn moslims) hangen bij de mensen in de wereld.

Ah die moslims toch, prehistorische dieren die enkel iets kunnen bereiken met geweld (vandaar prehistorisch).

Dan hoor je altijd wel ''maar ze zijn niet allemaal zo''. Als je dan vraagt aan de locale moslims die min of meer vrienden zijn van jezelf, hoor je toch niet dat ze dit soort acties veroordelen, ze geven voorzichtig aan dat ze het wel oké vinden..
Zelfde met twin towers trouwens..

Bovenstaande gedachte vind ik wel gevaarlijk, dat zijn namelijk makkelijke recruiten die niet veel woorden nodig om deel uit te maken van de zaak.

Leuke mensen, maar als je over godsdienst begint tegenover dit soort mensen ga je plots 300jaar terug in de tijd..

Benieuwd ben ik wel hoe dit uitdraait naar de toekomst toe, ik merk dat er toch steeds meer aanhangers zijn en op financieel vlak hebben die zeker ook niet te klagen. Daaraan gekoppeld ben ik wel van het principe dat je best iets uitroeit dat in een beginfase zit om verder te boel te laten escaleren. Maar ik denk dat die beginfase toch al ruimschoots voor bij is als je ziet dat die mensen al met hun duim in hun kont een ( niet al te bijster sterk) leger aankunnen.

En dan hadden we wat tegen italianen gehad. En als gekke kaalkoppen hier zich willen laten ontploffen hadden we daar wat tegen. Maar guess what...

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

En ik wordt ook nogal moe dat jullie moslims dan zeggen ja 9/11 is erg maar afghanistan en irak. Alsof het zo lekker ging/gaat zonder ons daar. Moslims hebben moeten lijden, b*ch please.

tja, hoe dan ook voor dat amerikanen in irak waren, kon niet een groep als ISIS zo maar even het land binnen dringen.

Ja 9/11 is erg, maar geen reden om even zoo op zn minst 10 keer zoveel voor terug te doden onder het motto terorisme bestrijding en WMD's. als de waarheid je niet aanstaat, moet je zo denken, al die mensen die dagelijks in baghdad dood gaan door zelfmoord aanslagen hebben een leven dat even veel waard is als die van de mensen in de twin tower. dus om te zeggen dat de ene moord minder is dan de andere.... je moet t zelf weten, maar kom niet zeggen dat irak of afghanistan na amerika veel beter is.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

dus jij denkt echt dat iedere moslim in die staat is?

Voor de Amerikanen in Irak waren had je die ene pipo, best aardige gozer. Hoe heette ie ook weer, ene Saddam Hussein? Wil je zeggen dat het er toen zoveel beter was? Ga fietsen kerel.

En ik zei nergens dat elke Moslim daar toe in staat is. Ik reageerde op de comment waarin iemand het "alle terroristen zijn Moslim" weg lachte. Dit lijkt namelijk wel degelijk zo te zijn, iig de nu bekende terroristische groeperingen.

Vind het persoonlijk maar zwakzinnig volk. Zwakzinnig volk dat zich moet laden sturen door een fcking boekje van ik weet niet hoe oud om vervolgens zwakzinnige dingen te doen. Bah. Maar ik ben dan ook tegen elke vorm van religie, heeft de wereld nog nooit iets goeds gebracht voor zover mijn kennis reikt.

Ah die moslims toch, prehistorische dieren die enkel iets kunnen bereiken met geweld (vandaar prehistorisch).

Dan hoor je altijd wel ''maar ze zijn niet allemaal zo''. Als je dan vraagt aan de locale moslims die min of meer vrienden zijn van jezelf, hoor je toch niet dat ze dit soort acties veroordelen, ze geven voorzichtig aan dat ze het wel oké vinden..
Zelfde met twin towers trouwens..

Bovenstaande gedachte vind ik wel gevaarlijk, dat zijn namelijk makkelijke recruiten die niet veel woorden nodig om deel uit te maken van de zaak.

Leuke mensen, maar als je over godsdienst begint tegenover dit soort mensen ga je plots 300jaar terug in de tijd..

Benieuwd ben ik wel hoe dit uitdraait naar de toekomst toe, ik merk dat er toch steeds meer aanhangers zijn en op financieel vlak hebben die zeker ook niet te klagen. Daaraan gekoppeld ben ik wel van het principe dat je best iets uitroeit dat in een beginfase zit om verder te boel te laten escaleren. Maar ik denk dat die beginfase toch al ruimschoots voor bij is als je ziet dat die mensen al met hun duim in hun kont een ( niet al te bijster sterk) leger aankunnen.

Gast, wat lul je nou allemaal :roflol: :roflol: :roflol:

Je hebt echt geen idee wat er gaande is in de wereld he?

Maare... Als iemand nou voor je deur staat, een baard heeft en "allah akbar" roept, dan schijt jij 'm in de broek? :roflol:

tja, hoe dan ook voor dat amerikanen in irak waren, kon niet een groep als ISIS zo maar even het land binnen dringen.

Ja 9/11 is erg, maar geen reden om even zoo op zn minst 10 keer zoveel voor terug te doden onder het motto terorisme bestrijding en WMD's. als de waarheid je niet aanstaat, moet je zo denken, al die mensen die dagelijks in bagdad dood gaan door zelfmoord aanslagen hebben een leven dat even veel waard is als die van de mensen in de twin tower. dus om te zeggen dat de ene moord minder is dan de andere.... je moet t zelf weten, maar kom niet zeggen dat irak of afghanistan na amerika veel beter is.

Oh daar ben ik het helemaal mee eens. Conclusie: Ze hebben een dictator nodig, en dan het liefst een die niet op dagelijkse basis mensen dood martelt. Klinkt een beetje cru, maar je kan toch eigenlijk niet anders concluderen. In deze wereld waar mensen met zulke middeleeuwse denkbeelden toegang hebben tot 21e eeuw technologie en dus niet hun stammengeschillen of religieuze denkbeelden met paard en zwaard bevechten.

(En als de westerse wereld dan ook nog eens ipv economische kansenvluchtelingen, de intellectuele elite asiel verleent, zit iedereen waar die moet zitten.)

Edit: Voor zover de discussie van mijn kant, je isis bijdragen/ filmpjes lees ik graag trouwens

Terug
Naar boven