AndroidHealthClinic

IS: nasleep

-> intellectueel oneerlijk

snap echt niet dat er mensen zo dom zijn om jouw belachelijke kuurtjesadvies met je 6 weken test+primo heilig te geloven terwijl jij jezelf in andere topics zo voor schut zet en te kennen geeft dat de basis van argumenteren bij jou ontbreekt:roflol:

-> intellectueel oneerlijk

snap echt niet dat er mensen zo dom zijn om jouw belachelijke kuurtjesadvies met je 6 weken test+primo heilig te geloven terwijl jij jezelf in andere topics zo voor schut zet en te kennen geeft dat de basis van argumenteren bij jou ontbreekt:roflol:

Was ivm Virusje zijn post, maar jij poste wat snel daarmee.

Wat heeft mijn kuuradvies te maken met dit :p Dit geeft genoeg aan, dus eindig de discussie ook.

Klein verschil tussen dit en onderzoek/kuren. Dit staat wat vrijer open ter interpretatie. Mening versus onderzoek.

Snap het al. Daarom wou je me terug in deze discussie krijgen ;) Zo kan je via deze weg mij proberen af te kraken en hierdoor mijn mening naar kuren ook. Nice try, heel ander onderwerp. De resultaten spreken voor zichzelf daar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/index97.html

ajb, je bent welkom daar om jou mening te geven en te onderbouwen.

Laatst bewerkt:
Was ivm Virusje zijn post, maar jij poste wat snel daarmee.

Wat heeft mijn kuuradvies te maken met dit :p Dit geeft genoeg aan, dus eindig de discussie ook.

Klein verschil tussen dit en onderzoek/kuren. Dit staat wat vrijer open ter interpretatie. Mening versus onderzoek.

Snap het al. Daarom wou je me terug in deze discussie krijgen ;) Zo kan je via deze weg mij proberen af te kraken en hierdoor mijn mening naar kuren ook. Nice try, heel ander onderwerp. De resultaten spreken voor zichzelf daar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/index97.html

ajb, je bent welkom daar om jou mening te geven en te onderbouwen.
heeft niks te maken met dit topic specifiek, was gewoon iets wat ik me afvroeg vanwege een karmabericht dat ik net kreeg voor een post hier over jou.

en al de onderzoeksresultaten in de wereld helpen niet als je ze nieteens juist kan interpreteren/toepassen
=>
bobby10 zei:
en te kennen geeft dat de basis van argumenteren bij jou ontbreekt

heeft niks te maken met dit topic specifiek, was gewoon iets wat ik me afvraag.

al de onderzoeksresultaten in de wereld helpen niet als je ze nieteens juist kan interpreteren/toepassen
=>

Zijn er dan onderzoeken van deze materie? Zou ik graag willen zien.

En is er geen verschil denk je tussen dit en hormonen? Ik onderbouw alles met onderzoeken en resultaten in dat topic hoor ;) En als je vind dat ik daar een onderzoek en/of resultaten verkeerd interpreteer mag je het altijd aangeven en dan bekijken we het samen.

Get a fucking room you 2 :roflol:

heeft niks te maken met dit topic specifiek, was gewoon iets wat ik me afvroeg vanwege een karmabericht dat ik net kreeg voor een post hier over jou.

en al de onderzoeksresultaten in de wereld helpen niet als je ze nieteens juist kan interpreteren/toepassen
=>

Puur afgaande van deze discussie, hoe hoog schat jij Cools IQ?

Puur afgaande van deze discussie, hoe hoog schat jij Cools IQ?

Ben je voor, dit is 120 ;)

Maar ben je niet veel mee gezien de standaard iq testen niet zo correct zijn om dit te bepalen.

En dan zijn de hersenen nog eens plastisch, dus aanmaak van neuronen kan verhogen, dus intelligentie ook gaande je deze voor specifieke dingen meer gebruikt.

En dan is de een goed in wiskunde bv. en de ander beter in iets anders. IQ staat niet gelijk aan de mogelijkheid alles beter te leren.

En dit onderwerp is puur visie en mening gericht. Plus heb ik aangegeven dat ik de ander zijn mening begrijp, alleen ben ik niet akkoord vanuit mijn visie.

Zijn er dan onderzoeken van deze materie? Zou ik graag willen zien.
zei ik dat dan? leer lezen.

En is er geen verschil denk je tussen dit en hormonen?

Ik onderbouw alles met onderzoeken en resultaten in dat topic hoor ;)
zoals blijkt uit de discussie hier zijn niet alle argumenten/afleidingen die jij maakt geldige argumenten, en iemand die fouten maakt in redenering/logica kan fouten maken bij het interpreteren van een studie
(zie mijn voorbeeld over de hypothetische studie over depressieve vingers die fout werd geinterpreteerd als 'enkel de ringvinger moet afgekapt worden om eeuwig geluk te verkrijgen'. Een fout die jij ook maakt met je argumentatie om vrouwelijke t**ten te verbieden)

Als jij een echte wetenschapper was in een rechtzaak en je moet een hoop leken in het veld van anabolica overtuigen van je kuur, moet de tegenpartij enkel maar linken naar dit topic en heel je geloofwaardigheid is naar de zak.

En als je vind dat ik daar een onderzoek en/of resultaten verkeerd interpreteer mag je het altijd aangeven en dan bekijken we het samen.
Ik ken niets van anabolen en het menselijk lichaam. Ik heb hier in dit topic al foutieve argumenten van jou aangehaald en je bent te dom om in te zien waar je de fout in gaat. Geeft me niet bepaald de motivatie om mezelf in te lezen over anabolen en de hele menselijke anatomie zodat je ook daar niet gaat inzien als ik eventuele fouten in je redeneringen aanwijs.

26420459.jpg

Wat als ik dat zelf aangegeven heb dan standaard IQ testen niet veel zeggen in mijn vorige post. Maar het is een antwoord op de vraag.

Iq testen zijn onzinnig.

zoals blijkt uit de discussie hier zijn niet alle argumenten/afleidingen die jij maakt geldige argumenten, en iemand die fouten maakt in redenering/logica kan fouten maken bij het interpreteren van een studie
(zie mijn voorbeeld over de hypothetische studie over depressieve vingers die fout werd geinterpreteerd als 'enkel de ringvinger moet afgekapt worden om eeuwig geluk te verkrijgen'. Een fout die jij ook maakt met je argumentatie om vrouwelijke t**ten te verbieden)

Als jij een echte wetenschapper was in een rechtzaak en je moet een hoop leken in het veld van anabolica overtuigen van je kuur, moet de tegenpartij enkel maar linken naar dit topic en heel je geloofwaardigheid is naar de zak.

Ik ken niets van anabolen en het menselijk lichaam. Ik heb hier in dit topic al foutieve argumenten van jou aangehaald en je bent te dom om in te zien waar je de fout in gaat. Geeft me niet bepaald de motivatie om mezelf in te lezen over anabolen en de hele menselijke anatomie zodat je ook daar niet gaat inzien als ik eventuele fouten in je redeneringen aanwijs.

Als je de vergelijking maakt met mijn interpretatie van wetenschappelijke onderzoeken dan zeg je dat ja.

Redenering en logica ivm dit onderwerp heeft te maken met hoe je menselijk gedrag interpreteert. Wereld van verschil wat geen oordeel kan geven op het interpreteren van wetenschappelijke studies.

Zoals ik al zei probeer je inderdaad via deze weg dan maar mijn geloofwaardigheid naar beneden te halen ivm anabolen. Nu het punt is dat ik de onderzoeken plaats en die zijn niet zo vrij voor interpretatie. Je kijkt hierbij naar de opzet van de studie en de resultaten ((en vergelijkt dit met andere studies). Hierdoor kan je een conclusie maken.

Dus je wilt zeggen dat je 100 gelijk hebt in dit geval zonder dat je het onderbouwd met ook maar 1 studie?

Bijlagen

Terug
Naar boven