de andere planken die je misslaat irriteren me niet zo hard, maar voor deze kan ik echt niet de bigger man zijn en stoppen omdat er toch geen einde komt aan jouw pseudo-argumenteren:
Cools zei:
je kan borsten niet vergelijken met een kin?
Jij probeert de zaak voor een verbod op topless zijn voor vrouwen in het park te verdedigen met
"Een man heeft geen borsten (meeste dan). En spijtig genoeg horen de borsten bij het geslacht zoals de vagina."
Per default hoort alles legaal te zijn, pas wanneer iemand een zaak bepleit dat iets illegaal hoort te zijn voor t algemeen goed moet iets illegaal worden, dat is wat vrijheid is. Kortom wat jij moet bewijzen is dat wanneer vrouwen topless gaan in een publieke setting,dit schadelijk is voor het algemeen goed.
Jij probeert dit te doen door als 1 van je argumenten het bovenstaande te gebruiken, maw je zegt "borsten horen bij geslacht en daarom moet het verboden worden deze te tonen." Hiermee zeg je impliciet dat het tonen van dingen die horen bij (lees: eigen zijn aan; lees2: primaire en secundaire geslachtsdelen) het geslacht slecht zijn voor het algemeen goed. (Ook dit is weer een statement die je moet bewijzen, maar dat even terzijde, want ik ben je gigantische faal aan het uitleggen)
ZELFS al schenk ik je de propositie dat het tonen van dingen die horen bij het geslacht ->geslachtsdelen (primair en secundair) slecht is voor het algemeen goed, dan zou per definitie van die wet het tonen van je kinhaar (en dus ook kin) ook verboden moeten zijn.
Natuurlijk zijn borsten niet hetzelfde als kinnen en in 101 andere contexten totaal niet vergelijkbaar, maar als jouw enige reden om het tonen van borsten in het openbaar te verbieden is omdat borsten bij het geslacht horen en alles wat bij het geslacht hoort verboden moet worden (kortom je maakt gebruik van een inclusieve relatie en je enige pilaar ligt in het uiteinde van de =>), dan mag je alles wat als uiteinde die pilaar heeft verbieden.
Een analogie die je misschien kan snappen: stel dat vastgesteld wordt dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, kortom als mensen vanaf de geboorte hun vingers afgekapt zouden krijgen zou iedereen levenslang 100 procent gelukkig zijn. Stel duizenden jaren verstrijken. Nou, in de loop van de geschiedenis hebben ze er een zootje van gemaakt en die studie verkeerd geinterpreteerd. Wat ze gedaan hebben is de ringvinger verboden gemaakt en die kappen ze dus af bij de geboorte, maar alle andere vingers lieten ze heel.
Nou zegt nieuwe papa Cools wnn de dokter zijn zaag bovenhaalt vlak nadat zijn vrouw bevallen is:
"Dokter, waarom ga je mijn zoon zn ringvinger afkappen?
"
"Nou", zegt de dokter, "er was een studie gedaan die zei dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, dus het zou immoreel zijn om zijn ringvinger niet af te kappen.
Papa Cools wordt woedend en zegt "eeeey swa, wat moet jij nou dit dat zus zou, ben je nou helemaal betoeterd man? Als vingers de oorzaak zijn van alle problemen in het leven kap je ofwel alle vingers van mn kind af, ofwel geen, fuile fieze klootviool! En ik wil eerst die studie zien trouwens, want dat lijkt me fucking bullshit dat het hebben van vingers voor problemen zorgt"
snap je het nu liefie?