XXL Nutrition

IS: nasleep

niet echt super veel meer, zeker niet wnn chicks van die gatlelijke kutjes hebben, dan is een yogabroek die sowieso niet veel aan de verbeelding overlaat 10x geiler.

en ik heb nog niet echt vaak gehoord van een verkrachtingsprobleem in nudistenkampen/naaktstranden/...

Dus liever met yogabroek dan naakt?

Nee in die nudistenkampen en naaktstranden is het vrijwillig allemaal ;) Zijn meestal een bepaalde type mensen.

Dus liever met yogabroek dan naakt?

Nee in die nudistenkampen en naaktstranden is het vrijwillig allemaal ;) Zijn meestal een bepaalde type mensen.

afhankelijk van de chick ja, dat is zowat vanzelfsprekend:roflol: Als je hier aan twijfelt raad ik je aan de recente eerste nude-appearance van scarlett johansson te bekijken:o

en jezus wat ben jij een bevooroordeeld persoon:roflol: durf wedden dat jij nog niet eens 1 nudistenvereniging hebt bezocht, en toch heb je al een oordeel klaar.

Wtf is dit voor discussie geworden?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...foute-keuze-gemaakt-en-willen-naar-huis.dhtml

hahahahaha hahahahaha

tumblr_mwi0muFObb1saqt26o5_250.gif

Vreselijke dood gewenst daar :D

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Mmm bejaarde t**ten in een overvolle metro in de ochtend spits

want nu zit de metro in de ochtendspits natuurlijk ook vol met bejaarden in tubetops en hotpants
gelukkig niet omdat die wet er is die bejaarden verhindert van tubetops en hotpants te dragen. Ow wacht, die is er niet en ze doen het alsnog niet:eek:

-

Laatst bewerkt:
waarom zit jij te hameren op dat (gebrek aan) verschil tussen kin en borsten? Vrouwen mogen hun borsten zonder problemen laten zien in het openbaar. Cleavage, underboob, ducktape,... allesbehalve tepels mag.
Cools zei dat borsten horen bij het geslacht en daarom verboden moeten worden. Het enige wat je daarop hoefde te antwoorden is dat borsten tonen helemaal niet verboden is voor vrouwen, enkel tepels tonen, en zowel mannen als vrouwen hebben tepels, dus het is volledig ongelijk.
punt

Hoewel dat 'borsten horen bij t geslacht' argument zelf ook op niets slaat natuurlijk. Als je een pic van de torso van justine henin zonder kop en onderlichaam post in het log van angelus, vermoedt niemand dat dat geen pic van angelus is. Echter als angelus en justine henin samen topless in een openbaar park lopen is justine henin de enige die een boete kan krijgen.
Maw dus ofwel moet Cools zijn reden herformuleren, ofwel mogen surfplanken even vaak topless lopen als mannen.

shots fired:roflol:

Kleren en boerka zijn nogal verschillend. Zeker gezien kleren niet voortkomen uit een geloofsovertuiging.

En ik snap jullie standpunt, ben er alleen niet akkoord mee ;)
en ik snap jouw standpunt niet en vraag om uitleg en je weigert het te geven.

Dus mensen zijn ook vrij om langs de straatkant te poepen? Als een hond dit al mag waarom een mens niet? En als dit aan een boom is hoef je het niet op te ruimen? Gezien dat de natuur is.
Volledig juist, zie geen reden om wildplassen of wildkakken te verbieden. Hoe fucking absurd is het dat als je een roadtrip doet en je plots diarree krijgt dat je een boete kan krijgen als je in de bosjes gaat ipv in je broek in de auto -_-'
Het is niet omdat ergens geen straf op staat dat iedereen plots als een mong**l het constant gaat doen en de hele wereld onleefbaar wordt "Cools"

Seks kan dan ook overal? Ook gewoon de natuur he. Het is dat we zo geconditioneerd zijn dat we dit niet meer mogen (en boete voor kunnen krijgen).
Ja, waarom niet? Net zoals mensen die handjes vasthouden of zoenen in het openbaar ben je niet verplicht daar naar te kijken als je het niet smakelijk vindt.

En ivm cultuur is het zo dat uithuwelijken van kinderen normaal is in sommige landen. Maar aanvaarden omdat het hun cultuur is?

Zo kunnen we bezig blijven.
niet vergelijkbaar omdat jij iets doet wat een invloed heeft op het leven/vrijheid van een ander (je kind). Topless lopen in het openbaar, kakken onder een boom langs de weg en nken op een bankje in het park zijn zaken die geen invloed hebben op (de vrijheid van) anderen.

afhankelijk van de chick ja, dat is zowat vanzelfsprekend:roflol: Als je hier aan twijfelt raad ik je aan de recente eerste nude-appearance van scarlett johansson te bekijken:o

en jezus wat ben jij een bevooroordeeld persoon:roflol: durf wedden dat jij nog niet eens 1 nudistenvereniging hebt bezocht, en toch heb je al een oordeel klaar.

Als ze zonder kleren niet appetijtelijk is dan is er niets aan. Of ga je seks met kleren aan bedrijven?

Ben niet bevooroordeeld :p Ben al eens naar een sauna geweest in men blootje, telt dat?

Als ze zonder kleren niet appetijtelijk is dan is er niets aan. Of ga je seks met kleren aan bedrijven?

Ben niet bevooroordeeld :p Ben al eens naar een sauna geweest in men blootje, telt dat?

jij bent echt intellectueel oneerlijk, elke keer als iemand je in een hoek drijft weiger je nog serieus te antwoorden/je ongelijk toe te geven.
Ben er klaar mee :)

en ik snap jouw standpunt niet en vraag om uitleg en je weigert het te geven.

Volledig juist, zie geen reden om wildplassen of wildkakken te verbieden. Hoe fucking absurd is het dat als je een roadtrip doet en je plots diarree krijgt dat je een boete kan krijgen als je in de bosjes gaat ipv in je broek in de auto -_-'
Het is niet omdat ergens geen straf op staat dat iedereen plots als een mong**l het constant gaat doen en de hele wereld onleefbaar wordt "Cools"

Ja, waarom niet? Net zoals mensen die handjes vasthouden of zoenen in het openbaar ben je niet verplicht daar naar te kijken als je het niet smakelijk vindt.

niet vergelijkbaar omdat jij iets doet wat een invloed heeft op het leven/vrijheid van een ander (je kind). Topless lopen in het openbaar, kakken onder een boom langs de weg en nken op een bankje in het park zijn zaken die geen invloed hebben op (de vrijheid van) anderen.

Ik geef telkens uitleg hoor :p Maar gezien het niet met jou mening strookt heeft het geen nut zo te zien.

Als je echt moet dan moet je ja. Heb het over gewoon zo even kakken langs de weg wanneer je wil. Moet toch kunnen volgens jou dan. Zit iedereen in hun blootje dus te scheiten langs de wegen als het aan jou lag. Nou in die wereld wil ik niet wonen heur.

Sommige mensen doen sowieso al mong**l. Als je ze te vrij laat heb je binnenkort mongolensteden.

Nou leuk, iedereen en overal maar seks. Bestaat ook nog zoiets als kinderen die niet perse blootgesteld moeten worden aan de vulgariteit van andere mensen.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

jij bent echt intellectueel oneerlijk, elke keer als iemand je in een hoek drijft weiger je nog serieus te antwoorden/je ongelijk toe te geven.
Ben er klaar mee :)

Ik val niet graag in herhaling ;) En heb de vorige pagina's alles al meerdere keren uitgelegd, paar posten terug nog eens.

Het is niet omdat ik niet in een wereld waar mensen naakt zitten te scheiten wil wonen dat ik intellectueel oneerlijk ben.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

want nu zit de metro in de ochtendspits natuurlijk ook vol met bejaarden in tubetops en hotpants
gelukkig niet omdat die wet er is die bejaarden verhindert van tubetops en hotpants te dragen. Ow wacht, die is er niet en ze doen het alsnog niet:eek:

Zijn bejaarden zich kleden naar hun leeftijd en in een wat nettere tijd ivm kleding zijn opgegroeid.

Uitzonderingen daar gelaten ;)

Ik geef telkens uitleg hoor :p Maar gezien het niet met jou mening strookt heeft het geen nut zo te zien.
nee dat doe je niet, ik haalde aan dat borsten secundaire geslachtskenmerken zijn en kinhaar ook en vroeg waarom je borsten alsnog bij het geslacht rekende en daar heb je niet meer op geantwoord.

antietaoy vraagt, nadat jij opperde dat naaktlopen zou resulteren in overmatig ongewenst gedrag, waarom er dan niets bekend is over een hoger aantal verkrachtingen in nudistengemeenschappen. Jij antwoordt daarop met "nudisten zijn een bepaald type mensen", waarop hij aanhaalt dat dit een ongeoorloofd vooroordeel is omdat je daar geen enkel bewijs van hebt en vraagt als jij al nudistenverenigingen hebt bezocht.
In plaats van dan terug te gaan en zijn oorspronkelijke vraag te beantwoorden kom je af met deze poging tot humoristische onzinpost "Ben niet bevooroordeeld Ben al eens naar een sauna geweest in men blootje, telt dat?"

Dat is de fucking definitie van intellectuele oneerlijkheid.

rest ga ik nieteens meer op antwoorden, want ik was er klaar mee:o

nee dat doe je niet, ik haalde aan dat borsten secundaire geslachtskenmerken zijn en kinhaar ook en vroeg waarom je borsten alsnog bij het geslacht rekende en daar heb je niet meer op geantwoord.

antietaoy vraagt, nadat jij opperde dat naaktlopen zou resulteren in overmatig ongewenst gedrag, waarom er dan niets bekend is over een hoger aantal verkrachtingen in nudistengemeenschappen. Jij antwoord daarop met "nudisten zijn een bepaald type mensen", waarop hij aanhaalt dat dit een ongeoorloofd vooroordeel is omdat je daar geen enkel bewijs van hebt.
In plaats van dan terug te gaan en zijn oorspronkelijke vraag te beantwoorden kom je af met deze poging tot humoristische onzinpost "Ben niet bevooroordeeld Ben al eens naar een sauna geweest in men blootje, telt dat?"

Dat is de fucking definitie van intellectuele oneerlijkheid.

rest ga ik nieteens meer op antwoorden, want ik was er klaar mee:o

Zie jij dan geen verschil tussen borsten en kinhaar? Kan er dan alleen maar iets humoristisch van maken

Omdat in die nudistengemeenschappen niet zoveel verkrachters zitten misschien? Heb jij alles cijfers van alle gemeenschappen in de wereld en dus hoe vaak dit gebeurd? Denk antietaoy ook niet.

Ik heb het punt niet naar voren gehaald dus zoek het ook niet op. Zonder statistieken hiervan kan je het ook niet gebruiken.

En dan krijg ik bijna een topicban omdat ik zeg dat ISIS afkomstig is van al-qaida welke opgericht en gefinancierd is door de cia/us om tegen de soviet te vechten.
En nu nog steeds gesteund/gefinancierd wordt dmv het financieren/steunen van zgn ''gematigde'' rebellen.
En jullie maar over t**ten en poep praten. :roflol:

2514618-8114339989-43433.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Zie jij dan geen verschil tussen borsten en kinhaar? Kan er dan alleen maar iets humoristisch van maken
de andere planken die je misslaat irriteren me niet zo hard, maar voor deze kan ik echt niet de bigger man zijn en stoppen omdat er toch geen einde komt aan jouw pseudo-argumenteren:
Cools zei:
je kan borsten niet vergelijken met een kin?

Jij probeert de zaak voor een verbod op topless zijn voor vrouwen in het park te verdedigen met
"Een man heeft geen borsten (meeste dan). En spijtig genoeg horen de borsten bij het geslacht zoals de vagina."
Per default hoort alles legaal te zijn, pas wanneer iemand een zaak bepleit dat iets illegaal hoort te zijn voor t algemeen goed moet iets illegaal worden, dat is wat vrijheid is. Kortom wat jij moet bewijzen is dat wanneer vrouwen topless gaan in een publieke setting,dit schadelijk is voor het algemeen goed.
Jij probeert dit te doen door als 1 van je argumenten het bovenstaande te gebruiken, maw je zegt "borsten horen bij geslacht en daarom moet het verboden worden deze te tonen." Hiermee zeg je impliciet dat het tonen van dingen die horen bij (lees: eigen zijn aan; lees2: primaire en secundaire geslachtsdelen) het geslacht slecht zijn voor het algemeen goed. (Ook dit is weer een statement die je moet bewijzen, maar dat even terzijde, want ik ben je gigantische faal aan het uitleggen)

ZELFS al schenk ik je de propositie dat het tonen van dingen die horen bij het geslacht ->geslachtsdelen (primair en secundair) slecht is voor het algemeen goed, dan zou per definitie van die wet het tonen van je kinhaar (en dus ook kin) ook verboden moeten zijn.
Natuurlijk zijn borsten niet hetzelfde als kinnen en in 101 andere contexten totaal niet vergelijkbaar, maar als jouw enige reden om het tonen van borsten in het openbaar te verbieden is omdat borsten bij het geslacht horen en alles wat bij het geslacht hoort verboden moet worden (kortom je maakt gebruik van een inclusieve relatie en je enige pilaar ligt in het uiteinde van de =>), dan mag je alles wat als uiteinde die pilaar heeft verbieden.

Een analogie die je misschien kan snappen: stel dat vastgesteld wordt dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, kortom als mensen vanaf de geboorte hun vingers afgekapt zouden krijgen zou iedereen levenslang 100 procent gelukkig zijn. Stel duizenden jaren verstrijken. Nou, in de loop van de geschiedenis hebben ze er een zootje van gemaakt en die studie verkeerd geinterpreteerd. Wat ze gedaan hebben is de ringvinger verboden gemaakt en die kappen ze dus af bij de geboorte, maar alle andere vingers lieten ze heel.
Nou zegt nieuwe papa Cools wnn de dokter zijn zaag bovenhaalt vlak nadat zijn vrouw bevallen is: "Dokter, waarom ga je mijn zoon zn ringvinger afkappen?:("
"Nou", zegt de dokter, "er was een studie gedaan die zei dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, dus het zou immoreel zijn om zijn ringvinger niet af te kappen.
Papa Cools wordt woedend en zegt "eeeey swa, wat moet jij nou dit dat zus zou, ben je nou helemaal betoeterd man? Als vingers de oorzaak zijn van alle problemen in het leven kap je ofwel alle vingers van mn kind af, ofwel geen, fuile fieze klootviool! En ik wil eerst die studie zien trouwens, want dat lijkt me fucking bullshit dat het hebben van vingers voor problemen zorgt"

snap je het nu liefie?

Omdat in die nudistengemeenschappen niet zoveel verkrachters zitten misschien? Heb jij alles cijfers van alle gemeenschappen in de wereld en dus hoe vaak dit gebeurd? Denk antietaoy ook niet.

burden of proof einstein.
Jij stelt "naakt lopen moet verboden worden omdat je anders een hogere kans hebt op ongewenst gedrag" en eist dan dat andere mensen bewijzen dat je geen hogere kans hebt op ongewenst gedrag in nudistenkampen.

Moslims stellen "alles behalve ogen en handen tonen moet verboden worden omdat je anders een hogere kans hebt op ongewenst gedrag" en eisen dan dat anderen bewijzen dat je geen hogere kans hebt op ongewenst gedrag in maatschappijen die geen boerka eisen.

Is een feit. Voor een (toekomstige) aanrander zal de drempel wat lager zijn om dit te doen als ze naakt voorbij lopen. Zeker gezien naakt voor toch een hogere opwinding zorgt.

En minder moeite (kleren hoef je niet uit te trekken).

Klopt dat moslims dit zeggen, maar is wat overdreven vind je niet? De tussenweg is handig. Daar zijn we altijd zoekend naar. Daarom dat er nu naaktstranden zijn en vroeger niet ;)

Terug
Naar boven