XXL Nutrition

IS: nasleep

Ben er zelf niet zo tuk op om te vervallen in hetzelfde barbaars gedrag als dat v.d. tegenstander, maar in dat soort situaties is er weinig plaats voor moraliteit.

Eens, maar het is grappig dat ze net doen alsof ze iets anders hadden verwacht van die schurken

Eens, maar het is grappig dat ze net doen alsof ze iets anders hadden verwacht van die schurken

De Peshmarga?

Het aantal salafisten of fundamentalistische moslims in Duitsland neemt razendsnel toe. Er behoren al meer dan 6.300 mensen tot de fundamentalistische stroming binnen de islam. Enkele jaren geleden werden slechts 2.800 salafisten geteld.
Dit heeft de baas van de binnenlandse veiligheidsdient BfV, Hans-Georg Maa*en, vandaag gezegd tegen de publieke omroep RBB.

Ook ontstaat onder salafisten een jeugdcultuur waarin het cool worden gevonden naar strijdgebieden in Syri of Irak te reizen. Zeker 450 voornamelijk jonge mensen uit Duitsland zijn al voor de jihad naar het Midden-Oosten vertrokken.
Koerdische strijders hebben de Noord-Iraakse stad Zumar en enkele omliggende dorpen heroverd op de terreurbeweging Islamitische Staat (IS). Dat hebben Koerdische veiligheidsbronnen gemeld. Begin augustus liepen de soennitische extremisten van IS Zumar onder de voet. Ze kregen toen ook de controle over een olieveld in de buurt van de stad. Vorige maand heeft het Franse leger stellingen van IS vanuit de lucht bestookt. Tientallen extremisten zouden toen zijn omgekomen.

Qua domme reactie kan deze wel tellen.

Even wat zaken op een rijtje.... Peshmerga's (Irak) naar Syrië om rond Kobane mee te strijden.
PKK en Turkse soldaten blijven elkaar opzoeken in Zuidoosten Turkije met doden tot gevolg.
Libanon kent ook alweer schermutselingen tussen soldaten en extremisten.
Assad maakt progressie in Syrië. VS en bondgenoten blijven bommen gooien op IS.
PKK recruteert mensen in Duutsland.

De politie heeft in Vlissingen een verwarde man in zijn been geschoten. Het is een 23-jarige Nederlander uit Middelburg. De man is geboeid, maar de politie is bang dat hij explosieven bij zich heeft die wellicht op scherp staan.
Daarom is de Explosieven Opruimingsdienst Defensie EOD opgeroepen om de man te onderzoeken. Omwonenden van de plaats waar de man ligt wordt afgeraden bij de ramen te gaan staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brr, niet heel ver hier vandaan.

Bleek geen explosieven bij zich te dragen...

Verwarde mensen komen overal voor ;)

Bleek geen explosieven bij zich te dragen...

Verwarde mensen komen overal voor ;)

Tegenwoordig is iedereen met een rugzak potentieel terrorist he.
En als je moslim bent dan is het al helemaal feest. :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Wtf trouwens de hele buurt was blijkbaar afgezet, explosieve dienst incl robot ingezet, ik zag nog iemand lopen in een of ander astronauten pak, het is echt helemaal doorgeslagen hier. :roflol:

Vroeger! Maakte we gewoon even een praatje. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=6Kf9yUyRb3w

---------- Toegevoegd 27 October 2014 om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 October 2014 om 22:39 ----------

Nieuwe John kan niet liegen video

[Link niet meer beschikbaar]

Tegenwoordig is iedereen met een rugzak potentieel terrorist he.
En als je moslim bent dan is het al helemaal feest. :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Wtf trouwens de hele buurt was blijkbaar afgezet, explosieve dienst incl robot ingezet, ik zag nog iemand lopen in een of ander astronauten pak, het is echt helemaal doorgeslagen hier. :roflol:

Vroeger! Maakte we gewoon even een praatje. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=6Kf9yUyRb3w

---------- Toegevoegd 27 October 2014 om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 October 2014 om 22:39 ----------

Nieuwe John kan niet liegen video

http://www.youtube.com/watch?v=o8y9f3vNhVE

Vroeger had je hier nog geen gekke moslims. Je kan er wel om lachen, want dat geeft jouw het gevoel van intellectuele superioriteit. Lekker alles weglachen en wegrelativeren. Oh wat ben jij mooi genuanceerd. Kut toch op man. Er moet maar 1 gap zijn die wel zo gek is. Dan ben jij blij als het zekere voor het onzekere genomen wordt. Als ik morgen in de metro zit van adam en er begint een of andere baardmans opeens allah ahkbar te schreeuwen, dan ben ik ook wel bang hoor. Ligt dat dan aan mij? Of ligt dat er aan dat we gewoon in een tijd leven dat de kans bestaat dat je weggeblazen wordt door een of andere woestijngelovige? (ook al is de kans klein)

Er is toch ook een duidelijk verschil in die halve zool die daar bezopen licht te zijn op dat bankje en een verwarde gast die mogelijk bommen bij zich heeft?

Maar nee, gewoon om lachen, 't is allemaal overdreven.

]Je kan er wel om lachen, want dat geeft jouw het gevoel van intellectuele superioriteit. Lekker alles weglachen en wegrelativeren. Oh wat ben jij mooi genuanceerd.

Helaas is dit de houding van vele Hollanders, gelukkig ben ik daar een uitzondering in.

Als zoiets in één van de meest veilige landen ter wereld kan gebeuren (Canada), dan moet je gewoon je arrogante houding achterwegen laten, want NL is feitelijk ook een makkelijk doelwit.

We weten allemaal namelijk nog wat er in het winkelcentrum van alphen aan den rijn was gebeurd.

Shit happens, zelfde laken een pak als Sovjets die al oprukkend naar Berlijn nogal hard huis hielden in gebieden waar Duitsers woonden.

Je hebt je rechten verspeeld als je al plunderend, moordend en verkrachtend hebt huis gehouden. Om met Arthur Harris te spreken 'They sowed the wind, and now, they are going to reap the whirlwind'.

Zou het nog wel afkeuren als het gaat om burgers of reguliere soldaten maar het afmaken van terroristen is niks mis mee.

Helaas is dit de houding van vele Hollanders, gelukkig ben ik daar een uitzondering in.

Als zoiets in één van de meest veilige landen ter wereld kan gebeuren (Canada), dan moet je gewoon je arrogante houding achterwegen laten, want NL is feitelijk ook een makkelijk doelwit.

We weten allemaal namelijk nog wat er in het winkelcentrum van alphen aan den rijn was gebeurd.

Wut? Volgens mij valt het wel mee met 'vele hollanders'.

Virusje probeert gewoon voor de zoveelste keer een topic te ontregelen met zijn vaste riedeltje.

Terug
Naar boven